Τρίτη 11 Ιουνίου 2024

Και τι είναι ο κόσμος μάτια μου; Μια ψεύτικη ουτοπία που μέσα της βουλιάζω…

 Και τι είναι ο κόσμος μάτια μου; Μια ψεύτικη ουτοπία που μέσα της βουλιάζω…


Λένε πως ο έρωτας σε κάνει να βλέπεις μέσα από ροζ γυαλιά. Αυτός είναι που σου δημιουργεί τις αυταπάτες και σε κάνει να εξιδανικεύεις το αντικείμενο του πόθου σου. Εγώ διαφωνώ μωρό μου. Και αν η φύση του ανθρώπου είναι τελικά να είναι ερωτευμένος; Αν όλα τα υπόλοιπα είναι παγίδες για να ξεχάσει αυτό που είναι προορισμένος;
Και τι είναι ο κόσμος χωρίς εσένα μάτια μου; Μια ψεύτικη ουτοπία που μέσα της βουλιάζω. Πάω στη δουλειά, νομίζω πως ξεχνιέμαι. Νομίζω πως η εργασιοθεραπεία θα κάνει το θαύμα. Τα βράδια όμως που μένω μόνη, εγώ και ο εαυτός μου, εκεί είναι ο μεγάλος απολογισμός. Σε γυρεύω! Σε ψάχνω παντού!


https://thewomen.gr/
Mary R

Συντάκτης

  • Mary R

    “Η γραφή είναι η ανάγκη μου για να μείνουν ανεξίτηλες οι σκέψεις μου, έμπνευση μου οι στιγμές που αφήνουν τατουάζ στην ψυχή”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι   Δημοσιεύτηκε   02 Οκτ, 2024 |   In  Ελληνική  |  από   Γιώργος Αναστόπουλος  | Χρόνος προετοιμασίας 10  Λ...