Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024

Θα ήθελα να ακούσω το παράπονό σου!

 Θα ήθελα να ακούσω το παράπονό σου!

Ουδείς τέλειος προφανώς. Το θεματάκι είναι κατά πόσο κάνεις λάθη συνειδητά ή όχι. Λάθη που ίσως να μην είναι κιόλας ή έστω να μην έχουν τόση βαρύτητα, μα ό,τι ισχύει για τον έναν, δεν ισχύει απαραίτητα και για τον άλλον. Αποτέλεσμα; Αυτός ο άλλος εκνευρίζεται, πληγώνεται, ξενερώνει κι ίσως από απογοήτευση κάποια στιγμή να παγώσει… να αρχίσει να απομακρύνεται, άσχετα από το τι νιώθει για σένα…
Όλα αυτά μπορούν να αποφευχθούν όμως. Ναι… μπορείς να προλάβεις… Θα ήθελα λοιπόν εγώ να είμαι από αυτούς που θα προλάβουν. Θα ήθελα συνεπώς να ακούσω το παράπονό σου! Θα ήθελα να ξέρω γιατί το μόνο σίγουρο είναι πως δεν κάνω κάτι ηθελημένα να σε οδηγήσω να νιώσεις δυσφορία ή να προβληματιστείς τέλος πάντων.

Μίλα σε παρακαλώ… πες τα όλα! Μην κρατάς τίποτα για σένα, μην αποθηκεύεις το παραμικρό μες την ψυχή σου. Περιμένω να δω και να κατανοήσω, να σεβαστώ και να επανορθώσω αν όντως κάτι κάνω λάθος. Δεκτά τα παράπονα, γιατί απλά είναι ανθρώπινα. Ανθρώπινο ωστόσο δεν είναι να κρατάς μούτρα στον άλλον κι αυτός να αγνοεί το γιατί. Ανθρώπινο δεν είναι σε καμία περίπτωση να παίζεις σε μόνιμη βάση το ρόλο του θύματος, βάζοντας τον άλλον στο πετσί του θύτη.

Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω το παράπονό σου ή όσα ενδεχομένως είναι, γιατί ποτέ δε θέλησα να σε νευριάσω, να σε πικάρω ή να κάνω επίδειξη ισχύος. Ποτέ δεν ήταν ανάγκη και επιθυμία μου να βασανίσω κανέναν, πόσο μάλλον εσένα. Δεν έχω εκμεταλλευτεί όσο ζω το συναίσθημα του άλλου, μήτε την όποια αδυναμία του. Όλα αυτά τα θεωρώ κατώτερες συμπεριφορές υποκινούμενες από κόμπλεξ. Όλα αυτά υποδεικνύουν έλλειψη αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης και πίστεψέ με… δεν πάσχω από κανένα.
Μίλησέ μου με κάθε ειλικρίνεια. Κάνε μια κατάθεση ψυχής και εκμυστηρεύσου το παράπονό σου όσο μικρό ή μεγάλο… είμαι εδώ!


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αλτσχάιμερ: Πόσα αυγά πρέπει να τρώνε οι άνω των 50 ετών για να μειώσουν κατά 47% τον κίνδυνο

Αλτσχάιμερ: Πόσα αυγά πρέπει να τρώνε οι άνω των 50 ετών για να μειώσουν κατά 47% τον κίνδυνο Μαριάννα Σπανού   Τα   αυγά   αποτελούσαν βασι...