Τρίτη 4 Ιουνίου 2024

Κάνε έρωτα στο μυαλό μου

 Κάνε έρωτα στο μυαλό μου

Μη βιάζεσαι να βγάλεις τα ρούχα σου σε μέρη απόμερα, σε ξενοδοχεία πληρωμένα, σε βράχια και σε περίεργα μέρη. Πριν κατακτήσεις το κορμί, υπάρχει κάτι που πρέπει να “γδύσεις” οδηγώντας τα ρούχα να φεύγουν από το σώμα και να πέφτουν στο πάτωμα πιο γρήγορα, πιο αβίαστα.
Κάνοντας έρωτα στο μυαλό του άλλου, ξεκλειδώνεις το απόρθητο φρούριο του μυαλού του, γοητεύεις τις μυστικές πλευρές του, αναδεικνύεις τη σπιρτάδα του πνεύματος που διατηρείται ακμαία περισσότερο από τη σωματική ρώμη.

Πυρπόλησε το μυαλό μου ανελέητα, κάνε μου έρωτα στη διανοητική μου υπόσταση. Εκεί που η ομορφιά δε θα σβήσει ποτέ, αλλά θα αυξάνεται με τη σοφία των ετών. Γοήτευσε το μυαλό μου, για να μη σβήσει το ενδιαφέρον μου για εσένα ποτέ. Για να θυμάμαι την ομορφιά των λόγων σου και να ζεσταίνομαι κάθε φορά που ψυχραίνομαι. Για να ακουμπά την καρδιά μου τρυφερά η ευστροφία σου, να με κάνεις να αισθάνομαι η ωραιότερη όταν είμαι στα χειρότερά μου.
Γδύσε τις εσωτερικές μου άμυνες, απογύμνωσε τις βαθιές μου φοβίες, δείξε μου πως ο έρωτας είναι και παραμένει μία υπόθεση νοητική. Και όχι μόνο πρόσκαιρη και σαρκική.

Το να κάνεις έρωτα στο μυαλό του άλλου είναι η μεγαλύτερη πράξη κατάκτησης. Τα ρούχα δεν αργούν να ακολουθούν τη συγκίνηση ενός πνεύματος που διεγείρεται, τη γοητεία που ασκεί ένα καλλιεργημένο μυαλό στο να μπορεί να σεβαστεί, να εκφραστεί, να δείξει νοητική τόλμη και ευστροφία.
Όταν γοητεύσεις το μυαλό κάποιου, πόσο εύκολα γλιστρούν τα ρούχα από το σώμα, πόσο γοητευτικά ο άλλος από την αντίσταση παραδίδεται!
Μαρία Σκαμπαρδώνη

Συντάκτης

  • Μαρία Σκαμπαρδώνη

    Είμαι Δημοσιογράφος, γιατί δε θα μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο στη ζωή αυτή, από το να γράφω. Αρθρογραφώ, διαβάζω και προσπαθώ να μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μετά τη Σαχάρα η κλιματική αλλαγή «πρασινίζει» και την Ανταρκτική

  Μετά τη Σαχάρα η κλιματική αλλαγή «πρασινίζει» και την Ανταρκτική πηγή φωτό. (Dan Charman) Εντυπωσιακή εικόνα από αυτό που συμβαίνει στην ...