Κυριακή 2 Ιουνίου 2024

Φόβοι ή τρεις

 

Φόβοι ή τρεις



Συμβουλή γραφής της ημέρας
Ποιους φόβους έχετε ξεπεράσει; Πώς το έκανες;

Φόβος  για αντίκτυπο ενάντια στη σκληρή πραγματικότητα. Ξεπέρασα να συνηθίσω στην ιδέα ότι ΔΕΝ είμαι από αυτούς που σηκώνουν ένα λουλούδι στον κώλο τους. Όλα τα πράγματα έρχονται δηλητηριασμένα και πρέπει να παλέψω πολύ μέχρι να ταιριάξουν τα πράγματα.

Φόβος  να χάσεις την ειρήνη. Κέρδισα αφήνοντας τον εαυτό μου ή αφήνοντας τον εαυτό μου. Αυτό είναι πολύ σκληρό και δεν συνεπάγεται υπαιτιότητα τρίτων. Η μισή ευθύνη είναι δική μου. Το κοστούμι του Superman ταίριαζε πολύ στον εγωισμό μου. Αλλά δεν ωφελεί την εσωτερική μου γαλήνη να περνάω τη ζωή σώζοντας τη Μητρόπολη.

Φόβος  μήπως χάσεις την υγεία σου. Αυτό είναι χαρακτηριστικό της ηλικίας. Από τα σαράντα και μετά πρέπει να μειώσεις ταχύτητα αλλιώς θα πέσεις. Πρέπει να αποφύγετε τις υπερβολές στο φαγητό και το ποτό διαφορετικά θα πέσετε. Πρέπει να αλλάξετε το CBR για προσαρμοσμένο, διαφορετικά θα κολλήσετε. Κατά ειρωνικό τρόπο, σε αυτή την ηλικία το κανονικό αυτοκίνητο αλλάζει συνήθως για ένα σπορ αυτοκίνητο. Προσοχή με το τιμόνι.

Φόβος  ότι οι περιστάσεις των ανθρώπων θα υλοποιηθούν στο σημείο  . Η φράση «είμαι εγώ και οι περιστάσεις μου» είναι αυτή που με έχει πληγώσει περισσότερο τον τελευταίο καιρό. Μακάρι να μπορούσε κανείς να μείνει με τον εαυτό του και να φέρει τις συνθήκες σε ένα καθαρό σημείο. Πρέπει να δεις τι βγαίνει από μια κίνηση. Τόνοι περιττών περιστάσεων, που δεν είναι ουσιαστικό μέρος του Εαυτού που θέλετε δίπλα σας.

https://excusatio.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι   Δημοσιεύτηκε   02 Οκτ, 2024 |   In  Ελληνική  |  από   Γιώργος Αναστόπουλος  | Χρόνος προετοιμασίας 10  Λ...