Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024

Δεν πειράζει που δε μιλούν τα χείλη σου… μιλούν όλα τ’ άλλα!

 Δεν πειράζει που δε μιλούν τα χείλη σου… μιλούν όλα τ’ άλλα!

Έτσι σε γνώρισα… έτσι είσαι φύσει και θέσει: σιωπηλός! Σαφώς και με ενοχλεί και σαφέστατα με δυσκολεύει, όμως ξέρω πως δε μπορώ να το αλλάξω άρα θα το ανέχομαι ή θα βρω άλλες εναλλακτικές να παίρνω τις απόψεις, τις αποφάσεις, τις απαντήσεις σου. Έμαθα λοιπόν να σε διαβάζω, να σε ερμηνεύω, να σε αποκωδικοποιώ κοιτώντας τα μάτια σου πρωτίστως. Έμαθα να μαντεύω τα θέλω και κάθε επιθυμία σου από τα χέρια σου, από τον τρόπο που ξυπνάς, που κοιμάσαι κυρίως όπως και από το στυλ που κάθεσαι, οδηγείς, ακούς μουσική.

Αναγνωρίζω επίσης τι σε εκνευρίζει, με τι δυσανασχετείς και με ποιο δαίμονα παλεύεις ενίοτε από το περπάτημά σου, τις κινήσεις του κεφαλιού σου μα κυρίως από τον τρόπο που θα ντυθείς, θα φας, θα πιείς…
Δε πειράζει λοιπόν που δε μιλούν τα χείλη σου, γιατί όντως μιλούν όλα τα άλλα… μιλάς ολόκληρος και δεν το ξέρεις ή δε φαντάζεσαι πως μπορώ να σε “ακούσω”, αλλιώς δε θα το επέτρεπες κι αυτό. Τόση πρεμούρα δηλαδή για να μην ξέρω τις σκέψεις σου, τα όνειρά σου και ειδικότερα τα συναισθήματά σου…

Προσωπικά δεν το καταλαβαίνω κι ούτε που επιθυμώ να το ψάξω, δεν το εφαρμόζω για μένα και το θεωρώ την μεγαλύτερη πρόκληση έτσι ώστε να το αντέχω. Σέβομαι ότι ο καθένας είναι διαφορετικός και εκφράζεται διαφορετικά, αρκεί να το κάνει. Έχουμε ανάγκη οι άνθρωποι να εισπράττουμε πώς νιώθει ο άλλος, πώς βλέπει μια κατάσταση, τι πιστεύει για εμάς έτσι ώστε να χαράζουμε πορεία, να είμαστε γνώστες τι ακριβώς έχουμε ή για τι οφείλουμε να δώσουμε αγώνα. Δεν είμαι σίγουρη αν εικάζεις πως τοιουτοτρόπως είσαι πιο γοητευτικός, αλλά θα έδινα τα πάντα για να είσαι ανοιχτό βιβλίο.

Δεν είμαι σίγουρη επίσης αν ποτέ βαρεθείς ή κουραστείς να λειτουργείς με τη σιωπή σου, αλλά σημασία έχει μάλλον να μην κουραστώ εγώ να μελετάω όλα τα άλλα πάνω σου μην ακούγοντας λέξεις…
Όσο έχω τη δύναμη και τη δυνατότητα, θα μεταφράζω τα πάντα επειδή βλέπω αυτό που θέλω… αν κάτι αλλάξει δε θα με αφορούν ούτε τα σφραγισμένα σου χείλη αν ανοίξουν…


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βόλος:Έπεσαν θύματα δήθεν εμπόρου αυτοκινήτων

Βόλος: Έπεσαν θύματα δήθεν εμπόρου αυτοκινήτων   Αναστασια Φυσσα 1 Οκτωβρίου 2024, 07:35 Έντυπη Έκδοση Σε τρία έτη φυλάκιση καταδικάστηκε απ...