Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

«ΧΑΡΙΣΜΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΣΜΕΝΟ»

 «ΧΑΡΙΣΜΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΣΜΕΝΟ»

ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ

0dd1c300e91bca11e34bb92852afb791

Διαβάστε και απολαύστε το έργο ενός ταλαντούχου συγγραφέα.


Είναι τα μάτια μου, υγρές λίμνες σεληνόφωτος.

Είναι τα χείλη μου, δροσιά φιλημένα και απαλά.

Είναι το χαμόγελό μου, που σε ζεσταίνει με την ηλιακή ακτίνα.

Είναι η γλώσσα μου, μέλι γλυκό και δελεαστικό.

Είναι η φωνή μου, συναρπαστική μουσική σε-

Το αυτί σου κυματίζει…

Είναι το στήθος σου, ανάχωμα από τρέμουσα έκσταση.

Είναι ο γοφός μου, με αργό δελεαστικό ρυθμό.

Είναι τα χέρια και τα πόδια μου πλεγμένα σαν έρποντα κλήματα.

Είμαι όλος μου, ο αισθησιασμός ανήθικος.

Το πάθος στολίζεται…

Το χάρισμα αποκρυσταλλώθηκε…

Δελεαστικός τάφος

Προκλητικός

Γι' αυτό θα επιστρέψεις.

Γι' αυτό δεν μπορείς να φύγεις.

Τρέξε, φύγε, δεν θα σε κρατήσω.

Θα είμαι εκεί και θα περιμένω στη γωνία.

Σαν αύριο

Πρέπει να έρθεις!! …

Χοσέ ΡόγιοΤο απρόβλεπτο

https://john-coyote.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΡΘΕΝΙΟ

ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΡΘΕΝΙΟ ΣΥΝΤΑΓΗ 1 κ. κιμά μοσχαρίσιο άπαχο 2 ξερά κρεμμύδια μεσαία 4-5 φέτες ψωμί μουλιασμένο 2 σκ. Σκόρδο 1...