Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

Ο Βασιλιάς

 Ο Βασιλιάς

Ο αυτοσεβασμός μου, είναι πάνω απ’ τα αισθήματά μου. Ένα συναίσθημα που κυριαρχεί και βασιλεύει σ’ όλα τα πριγκηπάτα του νου, της σκέψης, μα πάνω απ’ όλα του ίδιου μου του εαυτού. Ένα υπέρτατο συναίσθημα, που κανείς και τίποτα δεν είναι σε θέση να του αντισταθμιστεί και ένα παραπάνω, να υπερβεί και να το αγνοήσει παντελώς. Αυτοσεβασμός δηλώνεται και δεν θα ‘πρεπε να επιτρέπαμε να καθηλώνεται σε βωμούς και θυσίες, τάχα αγάπης, έρωτα και φροντίδας.
Όταν ξέρουμε και έχουμε νιώσει μέσα μας βαθιά τι πάει να πει αγάπη και τι είναι για μας το νοιάξιμο και κυρίως, εκείνο το συναίσθημα, που ως αρχηγός όλων των παρευρισκομένων, θα ‘πρεπε να τιμάται και να εκτιμάται, δε λαμβάνει της ανάλογης αξιώσεως, τότε εμείς μόνοι μας αποχωρούμε και αποσυνθέτουμε το βίωμα εκείνο της ζωής μας, που μας οδηγεί απλά σ’ έναν αργό και βασανιστικό θάνατο.
Συνηθίσαμε να παραδίδουμε τα κλειδιά της ψυχής, της καρδιάς και όλου μας του είναι, σε ακατάλληλες συνθήκες διαπραγμάτευσης της δικής μας αλήθειας, μόνο και μόνο ίσως από φόβο, μα εγώ φοβάμαι από ανασφάλεια και μη αυτοπεποίθηση.

Μπορούσα να λαμβάνω τα μέγιστα και αρεστά, τα λυτρωτικά εν μέρει, μα πάνω απ’ όλα εκείνα τα προνόμια που θα μ’ έχρηζαν όμως μέσα μου και σ’ όλη μου την κοσμοθεωρία, καιροσκόπο και υλίστρια. Ποτέ και για κανένα λόγο δεν το ‘κανα και δε θα το κάνω ποτέ. Είναι πάνω απ’ τις αρχές και τα ιδεώδη μου.
Προτιμώ απλά, ήρεμα, γαλήνια, παρά να παραδοθώ σε κλίμα εξάρτησης, εκμετάλλευσης και ένα παραπάνω, μιας πλάνης, που αργά ή γρήγορα θα συντελούσε στο να ψάχνω να βρω τον εαυτό μου, γιατί απλά δε θα ήμουν εγώ και μόνο εγώ.
Αν δε σεβαστούμε εμείς τον εαυτό μας, πιστέψτε με, δε θα μας σεβαστεί κανένας και θα οδηγούμαστε σε λάθη του νου που θα επιφέρει και τη σαρκική σήψη, παραδομένοι και προδομένοι απ’ τα ίδια μας τα συνθηκολογημένα εύρετρα ενός χασίματος της ζωής μας και μόνο.


https://thewomen.gr/
Άννα Ζανιδάκη

Συντάκτης

  • Άννα Ζανιδάκη

    Κατάγομαι απ΄ τη λατρεία της ψυχής μου και της καρδιάς μου, την πανέμορφή μου Καβάλα. Από μικρή εναπόθεσα τη σκέψη μου, σε μπλοκάκια σπιράλ, μικρά, μεγάλα και μετά με σπιράλ διαφόρων θεμάτων. Στη συνέχεια ασχολήθηκα με την οικογένειά μου, που είχα αρχή και βάση και θα έχω για πάντα. Κατόπιν έκανα δειλά βήματα, έγραφα μαντινάδες και κατόπιν ποιήματα και τώρα εδώ και 5 χρόνια ασχολούμαι με κάθε είδος γραφής, πεζού ή έμμετρου, ελεύθερου στίχου. Έχω εκδώσει 3 ποιητικές συλλογές και 1 μυθιστόρημα! Είμαι ραδιοφωνική παραγωγός 3 εκπομπών, ασχολούμαι με τα Κοινά και προσπαθώ να γίνω καλύτερος άνθρωπος, για μένα και όλοι για το διπλανό μας. Αρθρογραφώ σε ηλεκτρονικές εφημερίδες, ιστολόγια, σελίδες και αναζητώ τα όνειρά μου να είναι εφικτά και προσεγγίσιμα πάντα! Η γραφή μου είναι πολυβραβευμένη και μπορείτε να τη συναντήσετε ..πληκτρολογώντας το ονοματεπώνυμό μου, στον Παγκόσμιο Ιστό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι   Δημοσιεύτηκε   02 Οκτ, 2024 |   In  Ελληνική  |  από   Γιώργος Αναστόπουλος  | Χρόνος προετοιμασίας 10  Λ...