Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

Μπορώ να σε ερωτεύομαι ξανά και ξανά από την αρχή!

 ,Μπορώ να σε ερωτεύομαι ξανά και ξανά από την αρχή!

Καμιά φορά σε όλους τελειώνει ο έρωτας. Μερικές φορές μου τελείωσε κι εμένα ο έρωτάς μου για σένα ή τουλάχιστον έτσι ένιωσα. Και μένεις άναυδος… κι αναρωτιέσαι πού στο καλό πήγε ένα τόσο τεράστιο αίσθημα;
Κι έπειτα κάθε φορά, με μαθηματική ακρίβεια, πάθαινα το απίστευτο: ξαφνικά άναβαν σπίθες στα σβησμένα κάρβουνα της καρδιάς. Δεν περίμενα ποτέ να μπορώ να ξαναζεσταθεί και να φουντώσει πάλι και μάλιστα πολλές φορές ο έρωτας που ένιωσα! Σοκ! Να μπορώ να σε ερωτεύομαι ξανά και ξανά από την αρχή!
Πια δεν τρομάζω καν όταν νιώθω πως δεν είναι τόσο έντονο καμιά φορά για διάφορους λόγους. Για κάποιο λόγο ξέρω πως σύντομα θα γίνει πάλι μια ζωηρή πυρκαγιά το μεταξύ μας, ένα παρανάλωμα που θα μας καίει, ένα υπέροχο ταξίδι σε μαγικούς προορισμούς. Για κάποιο λόγο είμαι σίγουρη ότι δεν τελειώνει κι ούτε πρόκειται.

Δεν ξέρω πώς λέγεται αυτό και δε με ενδιαφέρει να του δώσω όνομα. Μου αρκεί που συμβαίνει…
Ίσως δε θα έπρεπε να αισθανθώ ποτέ πως ξεθωριάζει, ωστόσο αν το σκεφτώ βαθύτερα, ενδεχομένως έχει μεγαλύτερη αξία αυτό που συμβαίνει!
Σκέφτηκα το ενδεχόμενο να είμαι εγώ έτσι φτιαγμένη. Δε μπορεί κανείς να το διασταυρώσει όμως αυτό, συνεπώς δεν εμβαθύνω… το δέχομαι ως πιθανότητα και το αγαπώ επίσης όπως κάθε μου ιδιαιτερότητα. Σκέφτηκα κι ακόμη κάτι στην προσπάθειά μου να ερμηνεύσω όλο αυτό, μιας και παραδέχομαι ότι είναι αρκετά παράξενο. Μήπως όλο τούτο το φτιάχνει απλά το μυαλό; Τείνω να συμφωνήσω περισσότερο με αυτή τη θεωρία, αν και ελλοχεύει κίνδυνος κάποια στιγμή να αλλάξει παιχνίδι το μυαλό.
Ουφ… δε θέλω να το αναλύσω άλλο… Θέλω μονάχα να νιώθω! Προφανώς πάντα θα είμαι ερωτευμένη απεριόριστα μαζί σου, ακόμη κι όταν μου φαίνεται πως δεν είμαι! Προφανέστατα ενίοτε νικάει τη μάχη ο θυμός ή η απογοήτευση, αλλά ποτέ τον πόλεμο! Αν μη τι άλλο… σπάει η ανία βρε παιδί μου!


https://thewomen.gr/
Θώμη Μπαλτσαβιά

Συντάκτης

  • Θώμη Μπαλτσαβιά

    Είμαι η Θώμη, αγαπώ τους ανθρώπους και λατρεύω να γράφω καταθέτοντας την ψυχή μου… κι αν αυτό συγκινεί είμαι ευτυχής… κι αν μπορώ να βοηθώ έτσι… είμαι πιο ευτυχής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι

Μύδια αχνιστά με τυρί και λεμόνι   Δημοσιεύτηκε   02 Οκτ, 2024 |   In  Ελληνική  |  από   Γιώργος Αναστόπουλος  | Χρόνος προετοιμασίας 10  Λ...