Κυριακή 26 Μαΐου 2024

ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΗΣΟΥΝ…

ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΗΣΟΥΝ…


Θυμήσου ποιος ήσουν…

Είδα έναν παλιό φίλο να κάθεται μόνος σε ένα Ώστιν του Τέξας στο καφέ.

Τα μάτια της κοιτούν το τραπέζι και τον καφέ της,

κρύβοντας τη λύπη της.

Πήγα κοντά της και την αγκάλιασα από το πίσω μέρος της καρέκλας της.

Της ψιθύρισα στο αυτί, όμορφη Σούζι. Είσαι καλά?

Σήκωσε το πρόσωπό της και μου χάρισε ένα ψεύτικο χαμόγελο.

Ψιθύρισε, είμαι καλά.

Κάθισα μαζί της και τη ρώτησα. Θες παρεα?  

Με κοίταξε στα μάτια και με ρώτησε.

Αξίζω τον χρόνο σας;

Της το είπα. Ναι είσαι αγαπητή Susie.

Μου έκανε ένα μισό χαμόγελο και μου είπε.

Αγάπησα κάποιον και μαθαίνω. Αγάπησα μόνος.

Πήρα τα χέρια της και τα κράτησα.

Της το είπα. Η αγάπη είναι κόλαση, η αγάπη είναι απλώς μύθος και παραμύθι.

Μόνο αληθινή αγάπη είναι η θάλασσα και το ουίσκι.

Είμαι η μπαρ-ποιήτρια αγαπητή Σούζι. Μου είπε ο μπαμπάς μου.

Ο καλύτερος τρόπος για να επισκευάσετε ένα φρένο καρδιάς. Βρείτε ένα καλύτερο.

Χαμογέλασε και με ρώτησε. Θα μπορούσες να με αγαπήσεις;

Της φίλησα τα χέρια και της είπα. Ποτέ μην αγαπάς έναν ποιητή.

Απλώς ψάχνει υλικό για να γράψει.

Η καρδιά του είναι άστατη και ναι, θα μπορούσα να σε αγαπήσω.

Τρία χρόνια σε λατρεύω,

είσαι ο μοναδικός μου θαυμαστής της πόλης του Όστιν.

Χαμογέλασε, ένα ελαφρύ χαμόγελο και ρώτησε.

Σε παρακαλώ πήγαινε με στη θάλασσα όπως παλιά.

Θα αγοράσω το ουίσκι και εσύ θα έχεις το παλιό φορτηγό Dodge.

Παρακολούθησα τα ερωτηματικά της μάτια και της είπα.

Ξέχασες ποιος ήσουν. Ήσουν κάποτε ένας ασταμάτητος τυφώνας και

άφησες την αγάπη να σκοτώσει την ψυχή σου. Επέτρεψες στη ζωή να σκοτώσει τα όνειρά σου.

Πρέπει να σηκωθείς και να πεις στους αρνητές να σκάσουν.

Πρέπει να γίνεις η λέαινα που ζητούσε γέλιο και ευτυχία.

Μην επιτρέπετε ποτέ σε κανέναν να εγκλωβίσει την καρδιά σας, να σας κάνει να αισθάνεστε λιγότερο.

Είσαι όμορφη, δυνατή και έξυπνη.

Τα μάτια της μαλακώνουν και με ρώτησε. Μπορούμε να δούμε τη θάλασσα του Τέξας απόψε το βράδυ Johnnie;.

Θέλω ουίσκι φιλιά και να είμαι μαζί σου. Χρειάζομαι κάποιον να με κάνει να χαμογελάσω.

μας θυμάμαι. Μας θυμάσαι.

Της το είπα. Μόνο μια φορά την ώρα αγαπητή Σούζι για τρία χρόνια. Ας μαζέψουμε μερικά από τα υπάρχοντά σας.

Έχω δύο μέρες άδεια και θα οδηγήσουμε στη θάλασσα του Τέξας. Πιείτε μέχρι τις 3 το πρωί και θα ξυπνήσουμε τα ξημερώματα,

περπατήστε στη μεγάλη παραλία αναζητώντας τα δώρα της θάλασσας.

Μου χάρισε ένα αληθινό χαμόγελο και τη ρώτησε.

Με λυπάσαι ή με λατρεύεις;

Της το είπα. Λατρεύω την πιο όμορφη κοπέλα στο Ώστιν και έφτασα και έκλεψα ένα φιλί.

Dancing Coyote

https://john-coyote.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου)

  Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου) Από το ιστολόγιο του Ν, Σαραντάκου  " Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία " ...