Παρασκευή 24 Μαΐου 2024

Στα ‘δωσα όλα, όμως ούτε αυτό ήταν αρκετό για σένα…




Στα ‘δωσα όλα, όμως ούτε αυτό ήταν αρκετό για σένα…

 Ήμουν εκείνη η γυναίκα που δεν ήθελες

Ήμουν εκείνη η γυναίκα που έλεγες ότι δεν θα είσαι ποτέ μαζί της.
Ήμουν εκείνη η γυναίκα που έδιωχνες ξανά και ξανά.
Ήμουν εκείνη που της έλεγες ψέματα.
Ήμουν εκείνη η γυναίκα που αδιαφόρησες, κρατώντας με σε απόσταση.
Ναι, ήμουν εκείνη που τόσο μίσησες.
Τόσο πολύ με ήθελες…

Δεν σου έδειξα ενδιαφέρον; Καψούρα;
Δεν ένιωσα συναισθήματα εφ’ όλης της ύλης;
Σώμα; Δεν έκανα ταξίδια μέσα σου; Νου; Καρδιά; Χρόνο;
Όλα στα ‘δωσα, μα ούτε αυτό ήταν αρκετό για σένα.
Ό,τι κι αν έκανα, τίποτα δεν σου άρεσε.
Τίποτα δεν ήταν στα μέτρα σου.

Αφού λοιπόν δεν ήμουν τίποτα για σένα, τότε γιατί με πλήγωσες με τον χειρότερο τρόπο;
Γιατί όλα αυτά; Τι πλήρωσα; Τις αμαρτίες των πρώην σου; Πλήρωσα με δάκρυα τον εγωισμό σου;
Ξεχρέωσα όλα τα βράδια που δεν ήσουν με εκείνες που τόσο ήθελες να περάσεις όμορφα κι εμένα με είχες στην αναμονή και στην δικαιολογία;
Ποιες αμαρτίες ακριβώς δικές σου ξόφλησα;
Μην μιλάς! Δεν θέλω να σε ακούσω άλλο πια! Από λόγια με χόρτασες!
Πράξεις μου στέρησες.
Πράξεις…


https://thewomen.gr/
Χρυσάνθη Σ.


Συντάκτης

  • Χρυσάνθη Σ.

    Η επιτυχία έρχεται με αργά και σταθερά βήματα, αρκεί να βάζεις στόχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΜΑΓΟΣ

  Ο ΜΑΓΟΣ Αναρτήθηκε από τον/την  ΒΑΣΩ ΜΠΕΡΗ   στις   30 Σεπτεμβρίου 2024 Μετά την επιτυχημένη μυθιστορηματική βιογραφία του για τον  Χένρι ...