Κυριακή 26 Μαΐου 2024

Κι όπως θα φεύγεις, πάρε μαζί και τις ψεύτικες υποσχέσεις σου…

 Κι όπως θα φεύγεις, πάρε μαζί και τις ψεύτικες υποσχέσεις σου…

Πόσους άραγε μας επιφυλάσσει η ζωή να αντικρύσουμε, να ζήσουμε μαζί τους και το χειρότερο, να ‘μαστε αναγκασμένοι να τους έχουμε στην ίδια μας τη ζωή; Πόσες φορές θα πρέπει η ψυχή μας να νιώσει και να αντέξει, απέναντι σ’ ανάλγητες πεποιθήσεις άλλων, που έχουν γαλουχηθεί και μεγαλώσει με την επιδίωξη να πονέσουν και να τραυματίσουν άλλες ευαίσθητες, χωρίς να ‘χουν κανένα κοινό σημείο μεταξύ τους; Γιατί θα ‘πρεπε να βιώσουμε και να αναλωθούμε σε χρόνο, για να κατανοήσουμε και να εξηγήσουμε τα ανεξήγητα φαινόμενα που προκύπτουν, μέσα απ’ τη ζωή και την πορεία τόσων… Πινόκιο που μας περιτριγυρίζουν;

Γιατί να πρέπει να μπουν στη διαδικασία να ψεύδονται και να τεμαχίζουν ζωές, ψυχές, μυαλά, καρδιές, ολοένα και με το χειρότερο και πιο βασανιστικό άραγε τρόπο προσέγγισής τους; Μήπως δεν έμαθαν, δεν τους έμαθαν, πως ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται και σα γίνουν αντιληπτοί και απόλυτα κατανοητοί, μέσα απ’ το θρόνο του ψεύδους τους, θα ξωκύλλει και θα πέσει και το φωτοστέφανο με το οποίο τους έστεψε η αγνή κι αθώα μας ψυχή; Πινόκιο εδώ, εκεί και παραπέρα, δε λέει να σταματήσει να παρελαύνει και να ωθεί το άρμα του σε πεδία μαχών, μα όχι έντιμων, παρά άτιμων και θλιβερών. Καθώς ο ψεύτης πρέπει να ‘χει γερή θύμηση για να μην τα κάνει “μαντάρα”. Ενώ όποιος λέει την αλήθεια, δεν κινδυνεύει απ’ το να την αποκρύψει, ακόμα και να την παραποιήσει κατά τα δικά του οφέλη.
Γι’ αυτό και σου πρότεινα, καθώς θα φεύγεις, πάρε μαζί σου και όλα σου τα ψέματα, τις ψευδαισθήσεις που δημιούργησες, μα ένα δε θα μπορέσεις να πάρεις και ούτε να σκοτώσει ξανά, για μια φορά ακόμη. Την καρδιά μου τη θωράκισα και απαιτείται ήδη στολή, ενδεδυμένος άνθρωπος, παρά υπάνθρωπος, με μορφή ανθρώπου.


https://thewomen.gr/
Άννα Ζανιδάκη

Συντάκτης

  • Άννα Ζανιδάκη

    Κατάγομαι απ΄ τη λατρεία της ψυχής μου και της καρδιάς μου, την πανέμορφή μου Καβάλα. Από μικρή εναπόθεσα τη σκέψη μου, σε μπλοκάκια σπιράλ, μικρά, μεγάλα και μετά με σπιράλ διαφόρων θεμάτων. Στη συνέχεια ασχολήθηκα με την οικογένειά μου, που είχα αρχή και βάση και θα έχω για πάντα. Κατόπιν έκανα δειλά βήματα, έγραφα μαντινάδες και κατόπιν ποιήματα και τώρα εδώ και 5 χρόνια ασχολούμαι με κάθε είδος γραφής, πεζού ή έμμετρου, ελεύθερου στίχου. Έχω εκδώσει 3 ποιητικές συλλογές και 1 μυθιστόρημα! Είμαι ραδιοφωνική παραγωγός 3 εκπομπών, ασχολούμαι με τα Κοινά και προσπαθώ να γίνω καλύτερος άνθρωπος, για μένα και όλοι για το διπλανό μας. Αρθρογραφώ σε ηλεκτρονικές εφημερίδες, ιστολόγια, σελίδες και αναζητώ τα όνειρά μου να είναι εφικτά και προσεγγίσιμα πάντα! Η γραφή μου είναι πολυβραβευμένη και μπορείτε να τη συναντήσετε ..πληκτρολογώντας το ονοματεπώνυμό μου, στον Παγκόσμιο Ιστό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου)

  Βικτωρία η ωχρά (ευθυμογράφημα του Νίκου Τσιφόρου) Από το ιστολόγιο του Ν, Σαραντάκου  " Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία " ...