Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

Η ωραιότερη γυναίκα

 Η ωραιότερη γυναίκα

Η πιο όμορφη στα μάτια μου θα είσαι πάντα εσύ. Όταν με ρωτάνε ποια γυναίκα κατά την κρίση μου θεωρώ ωραία, σίγουρα θα περιμένουν να τους αποκριθώ μία διάσημη σταρ του σινεμά, ένα μοντέλο με εντυπωσιακές αναλογίες, μία τραγουδίστρια που ντύνεται πιο “ελεύθερα” και εντυπωσιάζει περισσότερο με το κορμί της.
Θα περίμεναν να τους αναφέρω τη Μόνικα Μπελούτσι και τα σαρκώδη χείλη της, την Αντζελίνα Τζολί ή την Ναόμι Κάμπελ. Μία από αυτές τις θηλυκές υπάρξεις που ακόμα και το περπάτημά της κόβει την ανάσα χιλιάδων ανθρώπων, κάνει θαυμαστές του αιώνιου κάλλους να παραληρούν, έχει μάτια που ζαλίζουν.


Για εμένα όμως, η ωραιότερη είσαι εσύ. Και ας μην έχεις θαυμαστές στα πέρατα της γης, ας μην έχεις γίνει ποτέ εξώφυλλο σε δημοφιλή περιοδικά, εγχώρια και του εξωτερικού. Για εμένα, εσύ είσαι η σταρ μου, το λουλούδι μου και η ομορφιά μου. Δε με ενδιέφεραν ποτέ τα πρότυπα των άλλων, τα είδωλα ομορφιάς των πολλών, με ενδιαφέρει αυτό που τη δική μου ματιά γεμίζει, τη δική μου καρδιά αναθαρρεί. Και αυτό είσαι εσύ. Για εμένα ωραιότερη δεν υπάρχει, ωχριούν οι καλλονές και ζηλεύουν τα άστρα τη δική μου.


Η ωραιότερη γυναίκα θα είναι πάντα αυτή που αγαπάς. Ακόμα και αν για τα μάτια των άλλων φαντάζει μέτρια και ελλιπής, για εσένα θα είναι η αιτία να πιστέψεις στη φυσική τελειότητα. Η ομορφότερη είναι αυτή που αγγίζει την καρδιά. Όχι αυτή που σαγηνεύει τα μάτια των πολλών στις πασαρέλες, εκείνη που πλανεύει τις κάμερες και θαμπώνει το βλέμμα των θαυμαστών. Και για εμένα η ωραιότερη θα είσαι πάντα εσύ, η αφανής. Εσύ που δεν είσαι διάσημη, αλλά στην ψυχή μου έγινες η δική μου Μαλένα, Λάρα Κροφτ μαζί. Και αν για τους πολλούς, αφανής και συνηθισμένη είσαι, για εμένα παραμένεις το ωραιότερο άνθος του κήπου, η ολάνθιστη βιολέτα και το αγκάθι στο τριαντάφυλλο. Η ωραιότερη γυναίκα θα είναι πάντοτε αυτή που αγαπάς…


https://thewomen.gr/

Μαρία Σκαμπαρδώνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα 10 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου

  Τα 10 πιο επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου Princess Juliana, Saint Martin Δεν είναι λίγοι οι επιβάτες που κατά την απογείωση και την προσγ...