«Κλαίνε» οι επιχειρηματίες των Αλυκών – Χάνουν πελατεία, λόγω καταστροφών
Ακόμη και έξι μήνες μετά τις πλημμύρες δεν βλέπουν τα έργα των αποκαταστάσεων και ξεκινούν να απογοητεύονται
Απελπισμένοι δηλώνουν οι επιχειρηματίες στην περιοχή των Αλυκών, που βλέπουν τους πελάτες να περνούν μπροστά από τα καταστήματά τους, αλλά να μην κάθονται λόγω της κατάστασης που επικρατεί στην περιοχή μετά τις πλημμύρες.
Οι Αλυκές ήταν από τις περιοχές του Βόλου, όπου η κακοκαιρία Elias έδειξε το σκληρό της πρόσωπο, αφήνοντας πίσω της τεράστιες καταστροφές και ζημιές χιλιάδων ευρώ.
Ακόμη και σήμερα, η κατάσταση θυμίζει την καταστροφή. Ιδιοκτήτης γνωστής καφετέριας στο παραλιακό μέτωπο των Αλυκών που λειτουργεί καθόλη τη διάρκεια του χρόνου επικοινώνησε με τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ περιγράφοντας με απελπισία τα… μεροκάματα της επιχείρησής του.
«Η κατάσταση είναι τραγική και πραγματικά, θλίβομαι που μετά από τόσους μήνες δεν έχει επιληφθεί κανείς επί του θέματος» αναφέρει ο κ. Αρης Μπαλόκας, ιδιοκτήτης καφετέριας επισημαίνοντας ότι τους τελευταίους πέντε μήνες ελάχιστοι είναι οι πελάτες που επιλέγουν να καθίσουν στο μαγαζί του, λόγω της κατάστασης που επικρατεί τόσο στον πεζόδρομο όσο και στην έκταση της παραλίας.
Σε διάφορα σημεία του οδοστρώματος έχουν παρατηρηθεί σημαντικές καθιζήσεις που αποτελούν κίνδυνο για τους πεζούς. «Οι πεζοί περπατούν με φόβο, μήπως και υποχωρήσει κομμάτι του δρόμου και τραυματιστούν, ενώ βλέποντας την κατάσταση που επικρατεί στο συγκεκριμένο σημείο, που πρόκειται για συνολική έκταση 300 μέτρων, δεν επιλέγουν να απολαύσουν τον καφέ τους, προχωρώντας στα υπόλοιπα καταστήματα» τονίζει ο κ. Μπαλόκας. Ακόμη, μπροστά στο μαγαζί του, ακριβώς στο σημείο που ξεκινάει η παραλία έχει δημιουργηθεί μία τεράστια… γούρνα βάθος 2,5 μέτρων. «Δεν καταλαβαίνει κανείς το πραγματικό βάθος και δυστυχώς δεν έλειψε να σημειωθεί και ατύχημα, γλιτώνοντας, όμως, τα χειρότερα. Είχε έρθει παρέα με μητέρες και τα παιδάκια τους και πάνω στο παιχνίδι το ένα παιδί έπεσε μέσα. Δεν τραυματίστηκε, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ευχάριστο το παιδί σου να πέφτει σε κενό δυόμιση μέτρων με λιμνάζοντα νερά. Η μητέρα έφυγε εξαγριωμένη και δεν ξαναήρθε φυσικά» λέει απογοητευμένος ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, ο οποίος προσθέτει ότι από τα νερά που συγκεντρώνονται μέσα στη μεγάλη λακκούβα που έχει ανοίξει στην παραλία αναδύεται μία τρομερή δυσοσμία, επιπλέον παράγοντας που συντελεί στο να… προσπεράσουν οι πελάτες.
«Δεν είναι υποχρέωση του επιχειρηματία να φροντίσει για την αποκατάσταση ούτε της παραλίας, αλλά ούτε και του πεζόδρομου» αναφέρει. Ο ίδιος έχει επικοινωνήσει επανειλημμένα με τη δημοτική αρχή για την πορεία των αποκαταστάσεων, με την ίδια να τον παραπέμπει στην κτηματική υπηρεσία. «Από τη μία υπηρεσία με στέλνουν στην άλλη. Ο δήμος λέει ότι τη δικαιοδοσία του αιγιαλού την έχει η κτηματική υπηρεσία και εκείνη απαντάει πως δεν διαθέτει μηχανήματα για την αποκατάσταση, άρα είναι αρμοδιότητα του δήμου να τα φτιάξει. Δεν ξέρω πια τι να περιμένω και όσο καθυστερεί η έναρξη των εργασιών τόσο θα δούμε και τη θερινή σεζόν να χάνεται» επισημαίνει ο κ. Μπαλόκας.
ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
https://www.taxydromos.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου