Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024

Την αλητεία να αγαπάς, μαθαίνεις απ’ τα λάθη!

Την αλητεία να αγαπάς, μαθαίνεις απ’ τα λάθη!

Θα σε φάει η ματαιοδοξία!
Θα γίνεις νάρκισσος στο λέω!
Ποτέ δεν θα είσαι μία γυναίκα με ήθος, με αρχές.
Προσπερνάς τα πάντα!


Τι έμαθες να κάνεις από όταν γεννήθηκες;
Τι προσπάθησες να προσφέρεις στον εαυτό σου, στους γύρω σου;
Ποιος απώτερος σκοπός σε έκανε αυτό που είσαι σήμερα;
Τι σε πόνεσε τόσο που δεν στοχεύεις σε όμορφα πράγματα;
Γιατί δεν μοιάζεις στον αδελφό σου; γιατί δε μοιάζεις στην άλλη, στην παράλλη;

Γιατί δεν κάνεις περήφανη την οικογένειά σου;
Γατί γυρίζεις σαν ζητιάνα μέσα στους δρόμους πίνοντας και καπνίζοντας;
Ένας έρωτας ήτανε, πάει πέρασε!
Πήγαινε παρακάτω!
Ξέχασέ τον!
Δώσε νόημα στη ζωή σου, πάλεψε για το αύριο!


Κάνε ό,τι θα έκανε ένα καλό παιδί, ένα καλό κορίτσι, ένα πλάσμα αλλιώτικο, ήρεμο, πειθήνιο, με καλοσύνη στο βλέμμα.
Εσύ έχεις την αγριάδα που φοβάται οποιοσδήποτε σε πλησιάσει.
Δεν λυπάσαι για το χάλι σου;
Μου προκαλείς αηδία!
Γιατί με πιάνεις από το λαιμό, με σφίγγεις!
Άσε με κάτω σταμάτα άφησέ με!
Γιατί είπα αλήθειες;

Σε σφίγγω μέχρι να σου κοπεί η ανάσα, γιατί αγάπησα και το φωνάζω, γιατί ερωτεύτηκα και δεν ντρέπομαι για τη ζωή μου.
Δεν ήταν εύκολη και ήμουν ευαίσθητη, αδύναμη, ανήμπορη.
Ναι, δεν είμαι το καλό παιδί, δεν μπόρεσα να αντέξω τις απώλειες, δεν έγινα καλύτερη από όσους θαυμάζεις.
Πίνω για να βρω γαλήνη!
Να θολώνω το αύριο!
Καπνίζω για να ξεγελάσω το σήμερα.
Πειθήνιο ζώο με θέλεις για να νιώσεις εσύ υπέροχα;
Ζητιάνα θέλεις να με λες;
Ας είμαι!

Γιατί έχω αλήτισσα ψυχή και όλα τα αντέχω!
Γιατί η ζωή μου μου δίνει ό,τι πετάς εσύ.
Και όλοι οι καθώς πρέπει.
Την αλητεία να αγαπάς!
Μαθαίνεις απ’ τα λάθη.


https://thewomen.gr/

Ευαγγελία Αλιβιζάτου

https://alivizatou-creative-writing.blogspot.com/?m=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βόλος: Νεαροί είχαν κρυμμένο όπλο που έμοιαζε με πιστωτική κάρτα - Δείτε φωτογραφίες

  Βόλος: Νεαροί είχαν κρυμμένο όπλο που έμοιαζε με πιστωτική κάρτα - Δείτε φωτογραφίες Ο 22χρονος ιδιοκτήτης του εντοπίστηκε, συνελήφθη και...