Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023

Στις σκέψεις σου, έχασα τον ύπνο μου

 Στις σκέψεις σου, έχασα τον ύπνο μου

 
Στις σκέψεις σου, έχασα τον ύπνο μου.
Μέσα στο ανήσυχο μυαλό μου, τα συναισθήματα κλαίνε.
Ξυπνημένες αισθήσεις, ψάξε τι είναι αλήθεια,
Μέσα στα μάτια μου σε ψάχνουν.

Οπου? Που μπορώ να σε βρω;
Στα βάθη της σκοτεινής νύχτας;
Στα αστέρια πάνω από τον νυχτερινό ουρανό;
Στη Σελήνη ανάμεσα στα σύννεφα που περνούν;
Οπου? Που μπορώ να σε βρω;

Πως? Πώς μπορώ να σε φτάσω;
Μέσα από το κρύο αεράκι που περνάει από το παράθυρο;
Μέσα από το άρωμα των πρωινών λουλουδιών που ανθίζουν όμορφα;
Μέσα από τις σταγόνες που πέφτουν από ψηλά; Ή
μέσα από τον ορίζοντα των χρωμάτων του ουράνιου τόξου;
Πως? Πώς μπορώ να σε φτάσω;

Οταν? Ποτε θα συναντηθουμε?
Μπορεί σε αυτή την απόσταση γέννησης να είναι για πάντα;
Μπορεί να μην διασχίσουμε τους ωκεανούς της λαχτάρας, απλώς για να είμαστε κοντά.
Στη σειρά του ημερολογίου, μια ημερομηνία μπορεί να μην βρεθεί,
Για να μην ξεπεράσει η αγάπη μας μίλια για να δεσμευτεί.
Αλλά οι καρδιές μας έγιναν μία, σε μια αγάπη τόσο θεϊκή.

Ω! Αυτός ο ύπνος με διαφεύγει στην αγκαλιά σου,
Ωστόσο, παραδίνομαι πρόθυμα σε αυτό το κυνηγητό.
Γιατί σε αυτή τη λαχτάρα, μια αγάπη τόσο σπάνια,
βρίσκω παρηγοριά, γνωρίζοντας ότι είσαι πάντα εκεί, αλλά δεν βρίσκω πουθενά.


" Μέσα στην καρδιά και την ψυχή μου, αιχμαλωτίζω τις αναμνήσεις μας με τα μάτια μου γεμάτα δάκρυα ."


Πνευματικά δικαιώματα ©️ Σούμα Ρέντι
https://shareastorynow.news.blog/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τρόμος σε πτήση της Air India: Κινητήρας έπιασε φωτιά μετά την απογείωση - Δείτε βίντεο

Τρόμος σε πτήση της Air India: Κινητήρας έπιασε φωτιά μετά την απογείωση - Δείτε βίντεο Air India Οχτώ λεπτά μετά την απογείωση ένας από του...