Παρασκευή 21 Ιουλίου 2023

Κουράστηκα να σε ψάχνω στις σκιές…

 Κουράστηκα να σε ψάχνω στις σκιές…

Γεννήθηκα με μια σκιά δίπλα μου. Σε κάθε μου όνειρο, αυτή η σκιά μου ζεσταίνει την ψυχή. Από μικρή ζούσα έχοντας μια σκιά πλάι μου. Δεν ήταν σκοτεινή σκιά, ήταν το φως που με συντρόφευε στις δύσκολες στιγμές. Μα κάποια στιγμή ήθελα αυτή η σκιά να γίνει ζωντανή να με αγκαλιάσει, κουράστηκα να ψάχνω την μορφή σου σε αυτή την σκιά. Κουράστηκα να μην μπορώ να σε αγγίξω, να μην γευτώ το φιλί που χρόνια αναμένω.


Πολλές σκιές γέμισαν οι σκέψεις μου, η ψυχή μου όμως έμεινε άδεια να περιμένω εσένα. Να περιμένω την σκιά σου να πάρει την ανθρώπινη μορφή και να μπορώ να αισθανθώ το άγγιγμά σου. Γίνε αυτός που θα διώξει όλες τις σκιές της ζωής μου. Έλα κοντά μου στο φως, φύγε από το σκοτάδι και αγάπησέ με. Σκιές που με προστατεύουν, ας γίνουν αλήθειες που θα φέρουν την ευτυχία. Μια σκιά που στα όνειρά μου δηλώνει την παρουσία του, μα σαν ξυπνάω, μόνο η θύμησή σου μένει. Φύγε σκιά και γίνε ο έρωτας που γεννήθηκε μόνο για μένα.


https://gynaikaeimai.com/

Άνδρεα Αρβανιτίδου

https://www.andreaarvanitidou.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το χωριό της Μαγνησίας με τις θαλάσσιες σπηλιές

  Το χωριό της Μαγνησίας με τις θαλάσσιες σπηλιές Δημοσιεύθηκε   19/05/2024 21:30 Το Πουρί είναι ένα μικρό χωριό βόρεια της Ζαγοράς και μέχρ...