Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023

Τα παιδιά μας.

 

Τα παιδιά μας.

Ένα ποίημα από το  Coyote Poetry

" Κάθε παιδί είναι φως της ζωής. "

Τα παιδιά μας..



Αποκτώ άλλο ένα εγγόνι. Με αγαπούσε ήδη.

Έχω μάθει στη ζωή μου.

Η αγάπη είναι ζωή και όλοι χρειάζονται ένα ασφαλές μέρος για να πάνε.

Είχα υπέροχο παππού και γιαγιά που εξασφάλιζε, το ήξερα.

Είχα ένα ασφαλές μέρος για να πάω.

Τώρα προσπαθώ να γίνω σαν αυτούς.

Έχω δύο εγγόνια που κοιμούνται στο σπίτι μου απόψε.

Είχαμε μια βραδιά πίτσας και το ξέρω.

Είμαι ένας τυχερός άνθρωπος.

Έχω αγάπη κοντά και στο σπίτι μου.

Ένα μέρος όπου η αγάπη μπορεί να αναπτυχθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Έλληνες γνώριζαν την Άλγεβρα πριν 2500 χρόνια και πολύ πριν του Άραβες

  Οι Έλληνες γνώριζαν την Άλγεβρα πριν 2500 χρόνια και πολύ πριν του Άραβες Facebook Twitter Αντίθετα με ότι πιστεύαμε ως σήμερα, η Άλγεβρα ...