Τρίτη 26 Ιουλίου 2022

Δεν ταιριάζει

 Δεν ταιριάζει




"Πες ναι."

Δεν καταλαβαίνω. Ξαφνικά ήρθε ένα sms, χωρίς κανένα πρόλογο. Διστάζοντας, απαντήστε ή όχι. Παρατήρησα για τόσο καιρό ότι δεν αναγνώριζα καθόλου τον αριθμό.

"Σημαίνει?"

«Απλά πες ναι ή όχι».

μπερδευομαι. Τι σημαίνει. Επίσης, από ποιον.

"Λάθος χρόνοι αποστολής."

"Δεν."

Ποιος ακριβώς με δουλεύει άπρακτα αυτή την ώρα της νύχτας. Θυμάμαι μια φορά που έκλεισα ραντεβού με κάποιον. Τυχόν υποσχέσεις. Αυτό το κοντινό μέλλον. τίποτα. Πριν λίγο καιρό ίσως. Θυμάμαι όλους τους φίλους μου, αγόρια και κορίτσια. Δεν βρήκα κανέναν που να είχε ραντεβού μαζί μου.

"Ξερεις το ονομα μου?"

"Ξέρω"

"Ξέρεις τις καθημερινές μου δραστηριότητες;"

“Το ξέρεις πολύ καλά”

Όσο πιο πολύ θυμάμαι, έχεις υποσχεθεί ποτέ. Γίνομαι όλο και πιο σίγουρος ότι δεν υπάρχουν υποσχέσεις.

«Μπορώ να ξέρω ναι ή όχι για τι;»

«Απλά πες ναι ή όχι»

Απλώς γίνεται πιο μπερδεμένο. Δεν ξέρω τι γίνεται η συζήτηση. Πώς να απαντήσω ναι για το τι. Όχι για το τι.

"Αργότερα" προσπάθησα να απλωθώ για να έχω λίγη σαφήνεια σχετικά με το τι πραγματικά ήταν αυτό.

«Απλώς απαντήστε ναι ή όχι»

"Τι?"

«Ναι, σημαίνει ότι δεν είμαστε ταιριαστοί».

«Γνωρίστε με αύριο το πρωί, στο συνηθισμένο μέρος».

Περίμενα πολλή ώρα χωρίς άλλη απάντηση.

Το πρωί περίμενα ένα angkot για να πάω στη δουλειά, με πλησίασε ένας άντρας. Δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν αυτός ο τύπος χθες το βράδυ.

«Μπορώ να μιλήσω για λίγο».  

Ποιος άλλος είναι αυτός. Το άτομο έστελνε μήνυμα χθες το βράδυ; Γιατί άνθρωπε; Τι συμβαίνει με τον σύντροφο, είμαι και άντρας.

"Σας παρακαλούμε."

Ο άντρας μπροστά μου αναστέναξε για κάποιο λόγο

"Την προηγούμενη νύχτα..."

"Ναί."

«Αυτός που σου έστειλε μήνυμα χθες το βράδυ ήταν ο ασθενής μου, συγγνώμη αν διατάραξε την ηρεμία σου»

 "Σημαίνει?"

https://kampungmanisku.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ντέ­νις Τζόν­σον (Denis Johnson): Ντάν­ταν

  Ντέ­νις Τζόν­σον (Denis Johnson):  Ντάν­ταν Posted on  15 Μάϊος 2024  by planodion Ντέ­νις Τζόν­σον (Denis Johnson)   Ντάν­ταν (Dundun) ΚΙ...