Πάντα κρατούσα τον εαυτό μου μακριά με την ιδέα να είμαι μια από αυτές τις θαυματουργές ηλιθιότητες —
1ον- Οδήγηση υπό την επήρεια.
2ον- Υπό την επιρροή.

Ας μιλήσουμε για το πρώτο - το
DUI είναι ένας διάσημος όρος, αλλά δεν χρησιμοποιείται παγκοσμίως.
Αφού είμαι πολίτης της χώρας με ένα από τα υψηλότερα ποσοστά θανάτου από τροχαία ατυχήματα, δεν χρειάζεται να περιγράψω πολλά πράγματα για το DUI.

Ωστόσο, η λειτουργία ενός οχήματος υπό την επήρεια οποιασδήποτε μεθυστικής ουσίας,
από αλκοόλ μέχρι ζιζάνιο, από συνταγογραφούμενα φάρμακα έως παράνομα, αποτελεί DUI.
«Όλα είναι θολά και μπουμ!!»

Περίπου 1,35 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο ως αποτέλεσμα τροχαίων ατυχημάτων.

Αυτά τα απαίσια στατιστικά στοιχεία είναι κέτσαπ για τηγανητές πατάτες (μεταφορά αυτοκινήτων), ωθώντας τους κατασκευαστές αυτοκινήτων
να κατασκευάσουν εντελώς αυτόνομα οχήματα.

Σκέφτομαι κάθε φορά!

Αλλά, αναρωτηθήκατε ποτέ πώς εφαρμόζονται αυτοί οι νόμοι της DUI στην περίπτωση που δεν είστε εσείς που οδηγεί το αυτοκίνητο;
Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά για να δούμε πώς πιθανότατα θα προσαρμοστούν οι νόμοι της DUI καθώς τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα γίνονται πιο τυπικά.

Αν λάβουμε υπόψη 5 επίπεδα αυτοματισμού μέχρι τώρα, το 1ο αναφέρεται στον πλήρως χειροκίνητο έλεγχο και
το 5ο είναι πλήρως αυτοματοποιημένο. (ο οδηγός μπορεί να κοιμηθεί, περισσότερο ή λιγότερο)

Αυτήν τη στιγμή, με την αυτονομία των Επιπέδων 2 και 3, θα ισχύουν οι τυπικοί νόμοι DUI, καθώς ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος
να απαιτήσει υπερβολική οδήγηση σε οποιαδήποτε δεδομένη περίπτωση.

Το να είσαι μαζί

Μόλις φτάσουμε στην αυτονομία στο Επίπεδο 4, τα πράγματα θα μπερδευτούν λίγο.
Το επίπεδο τέσσερα υποδηλώνει ότι θα είναι πιο δύσκολο να αποδείξουμε ότι κάποιος είχε τον έλεγχο του οχήματος ενώ βρισκόταν υπό την επήρεια.
Είναι πολύ νωρίς για να υποθέσουμε πώς η κυβέρνηση μπορεί να χειριστεί αυτές τις περιπτώσεις, ωστόσο η κύρια πιθανή
κατάσταση πραγμάτων είναι ότι αυτά τα οχήματα μπορούν να επιστρέψουν εξοπλισμένα με αισθητήρες
που παρατηρούν όταν τα χέρια του οδηγού είναι στο τιμόνι ή όχι.

Εάν οι νομοθέτες αποδείξουν ότι ο οδηγός ήταν υπό την
επιρροή, παρόλο που το όχημα είναι αυτόνομο, θα μπορέσουν να δημιουργήσουν ένα μοχλό φόρτισης DUI.

Από τη στιγμή που τείνουμε να φτάσουμε στην αυτονομία του πέμπτου επιπέδου,
αυτό μπορεί πιθανώς να είναι αμφιλεγόμενος σκοπός, καθώς τα οχήματα
δεν θα είναι σχεδιασμένα για οποιαδήποτε ανθρώπινη αλληλεπίδραση στη μακρινή πλευρά εισάγοντας έναν
προορισμό. Εκείνη την ώρα, δεν είναι τελείως διαφορετικό από το να πίνεις
στο πίσω μέρος ενός Audi χάρη σε μια γιορτή, ενώ ο επιστάτης
σε μεταφέρει με ασφάλεια στον προορισμό σου.

Επομένως, λαμβάνοντας υπόψη πολλά πράγματα, πηγαίνουμε προς μια δραστική αλλαγή που θα ωφελήσει τους "STONERS" LOL.

Ήταν ένα μεγάλο διάλειμμα από τα blogs λόγω sem. εξετάσεις αλλά, επέστρεψα!!

Καλά να περάσετε.

https://blurrypath.co.in/