Δρόμος Reunion
Reunion, ο «πιο ακριβός δρόμος στον κόσμο»
Στη Ρεϋνιόν, τον «πιο ακριβό δρόμο στον κόσμο» σήμερα σε αδιέξοδο
Δρόμος Reunion. Στη Ρεϋνιόν, αυτόν που έχει το παρατσούκλι «ο πιο ακριβός δρόμος στον κόσμο» αναμένεται από πολλούς Ρεϋνιονέζους. Το έργο του New Coast Road, το οποίο ξεκίνησε το 2014 για να αντικαταστήσει την παλιά διαδρομή που συνδέει το Saint Denis με το La Possession, είχε ήδη αποτιμηθεί σε 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ για 12,5 χιλιόμετρα. Δηλαδή 133 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο! Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ένα τέτοιο ποσό για μια τόσο μικρή απόσταση...
Το μεγαλύτερο εργοτάξιο στη Γαλλία πρέπει πράγματι να προσαρμοστεί στους νέους περιβαλλοντικούς και τεχνικούς περιορισμούς. Αυτό ανάγκασε την περιφέρεια να προβλέψει επιπλέον 250 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, δεν θα λύσει όλα τα κυκλοφοριακά προβλήματα, μακριά από αυτό, σε αυτό το πλημμυρισμένο από αυτοκίνητα νησί.
Είναι ένας δρόμος που τυλίγεται πάνω από τα νερά του Ινδικού Ωκεανού, σε καλή απόσταση από τα βράχια της δυτικής ακτής της Ρεϋνιόν. Κορδέλα ασφάλτου 5,4 χλμ. Είκοσι εννέα μέτρα πλάτος, 48 πυλώνες, ένα τεχνολογικό επίτευγμα που σημειώθηκε από τους πρωταθλητές της κατασκευής, Vinci και Bouygues, για αυτό που θεωρείται από ορισμένους ως η τοποθεσία του αιώνα
στη Reunion.
Αυτή η οδογέφυρα είναι μόνο το αναδυόμενο και εντυπωσιακό μέρος μιας επένδυσης που περιλαμβάνει επίσης έναν αναχωματόδρομο, το σύνολο αντιπροσωπεύει ένα τμήμα 12,5 χιλιομέτρων που συνδέει το Saint-Denis με το La Possession. Και που, ακόμη και πριν ανοίξει, μπορεί ήδη να υπερηφανεύεται για έναν τίτλο, αυτόν του «πιο ακριβού δρόμου στον κόσμο». Αρχικά εκτιμήθηκε στα 1,6 δισ. ευρώ, το ύψος του επανεκτιμήθηκε, από τους πιο αισιόδοξους, στα 2 δισ.
Το έργο ήθελε ο Ντιντιέ Ρομπέρ, ο πρώην πρόεδρος (LR) της Περιφέρειας της Ρεϋνιόν, που τώρα έχει αποσυρθεί από την πολιτική ζωή. Οι πινακίδες, ήδη στη θέση τους, απλώς περιμένουν αυτοκίνητα και σύνδεση, αρχικά στο La Grande Chaloupe, εν αναμονή της συνέχισης του έργου μέχρι το τέλος του, την πόλη La Possession.
Εν τω μεταξύ, αυτοκίνητα κυκλοφορούν ακόμα είκοσι μέτρα πιο κάτω, στον δρόμο Corniche, στους πρόποδες ενός γκρεμού που προκαλεί κρύο ιδρώτα στους Ρεϊνιονέζους. Με κάθε δυνατή νεροποντή ή κατά τη διάρκεια ενός κυκλωνικού φαινομένου, η κυκλοφορία εκτρέπεται ψηλότερα, προς τον Ορεινό δρόμο, με αποτέλεσμα μεγάλο μποτιλιάρισμα.
Μοιραία πτώση βράχου
Εξήντα χιλιάδες οχήματα παίρνουν το National 1 κάθε μέρα, με τους αυτοκινητιστές να φοβούνται ότι ο γκρεμός θα πέσει στα κεφάλια τους. Δεν είναι μυθοπλασία. Στις 24 Μαρτίου 2006, 30.000 m 3 βράχου έπεσαν από τον βράχο μετά από τεράστιες κατολισθήσεις. Αποτέλεσμα: τρεις νεκροί. Σε τριάντα χρόνια, είκοσι Ρεϋνιονέζοι έχασαν τη ζωή τους εκεί.
Οι κίνδυνοι κατάρρευσης του γκρεμού είναι πολύ πραγματικοί. Κατά τόπους, αυτός ο αληθινός πέτρινος τοίχος καλύπτεται με μεταλλικό κορσέ (αντι-υποβρυχιακά δίχτυα από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο) για να συγκρατεί τις πέτρες.
Να έχεις μια όμορφη μέρα
https://lesjums-elles.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου