Κυριακή 29 Μαΐου 2022

 

ΑΡΓΟΣ ΧΟΡΟΣ….


Αργός χορός….

Καλή Τζαζ, το καλό ποτό και πνιγμός στις παλιές αναμνήσεις. Η παλιά μου αγάπη χορεύω μόνη μου στην πιο θλιβερή Τζαζ και είπα το ουίσκι μου. Όμορφη κυρία, μας θυμάμαι. Σε θυμάμαι και μια φορά μεθύσαμε από ουίσκι φιλιά και είπαμε στον κόσμο να μας αφήσει. Τώρα είμαστε ξένοι που αναζητούμε τη μοναξιά.

Πήγα σε αυτήν. Της το είπα. Δήλια, Δήλια. Φαίνεσαι τόσο ωραία απόψε. Μπορούμε να χορέψουμε απόψε; Χαμογέλασε και ψιθύρισε. Τζόνι, Τζόνι. Θέλεις άλλον έναν αργό χορό. Ξέρω πότε το κογιότ κυνηγάει. Θα μου φιλούσες το λαιμό, θα μου φιλούσες το αυτί και θα δώσεις υποσχέσεις, δεν μπορείς να κρατήσεις. Αγαπάς την προσευχή του ψεύτη. Θέλεις, το Κοράκι σου, να αναζητήσω το ποτάμι, το ελεύθερο δάσος και να τρέξω ελεύθερα στην τρέλα της αγάπης. Τζόνι, ίσως δεν μπορούμε;

Της κράτησα σφιχτά τη μέση και κινηθήκαμε με την τζαζ και της είπα. Έγραψα το όνομά σου στο ημερολόγιό μου χιλιάδες φορές και ήξερα. Αν έβλεπα το πρόσωπό σου. Δεν θα έκανε τη μνήμη μου από σένα, λιγότερο. Αν χόρευα μαζί σου, ένιωθα τους γοφούς σου εναντίον μου. Θα προσευχόμουν για χίλιες νύχτες ακόμα μαζί σου. Είσαι η πρώτη μου ευχή και η τελευταία μου ευχή αγαπητή Delia.

Γέλασε με τα λόγια μου και γύρισε. Με φίλησε δυνατά και ψιθύρισε. Φτου ουίσκι, ματωμένα τραγούδια και ο καταραμένος ποιητής. Κάνοντας τη θυμωμένη γυναίκα να αισθάνεται ελπίδα. Θα μου ραγίσεις την καρδιά;

Τη φίλησε πίσω και της ψιθύρισε. Υπόσχομαι να μείνω όσο με χρειάζεσαι. Ο Τζόνι είχε μάθει. Είσαι τα πιο γλυκά φιλιά, τα πιο καλά λόγια και κάτι που μου λείπει. Δεν θα σε αφήσω αγαπητή Delia.

Έβαλε το κεφάλι της στο στήθος μου και ψιθύρισε. Θα με ακολουθήσεις ή θα σε ακολουθήσω; Της το είπα. Θα σε ακολουθήσω σπίτι αγάπη μου.

Λύκος της Βόρειας Αμερικής

https://johncoyote.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κέρκυρα: Της έπεσε ο μπότης στο κεφάλι - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Κέρκυρα: Της έπεσε ο μπότης στο κεφάλι - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Τρομακτικό ατύχημα σημειώθηκε το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου στο νησί Τρομ...