Διαφορά μεταξύ RAW, LOG και Rec 709 Footage κάμερας
Πίσω από κάθε όμορφο κομμάτι του βίντεο, υπάρχουν κώδικες, μυστικά και δεδομένα που είναι καλά σχεδιασμένα από τον βιντεογράφο που το δημιούργησε. Υπάρχουν κωδικοί για την κάμερα και την προσθήκη μετά την παραγωγή. Κάθε ένα από αυτά πρέπει να είναι σχεδιασμένο με τρόπο που να ταιριάζει με το άλλο. Αυτοί οι κώδικες μεταφράζονται αργότερα σε λειτουργίες εγγραφής όπως το Log και Raw και μετά την παραγωγή όπως το LUT. Επομένως, η αντιμετώπισή τους απαιτεί καλή γνώση του πώς θα λειτουργήσει το καθένα από την άποψη της ποιότητας, της χρωματικής αναπαράστασης και της διαδικασίας μετά την παραγωγή. Ας εμβαθύνουμε λοιπόν και ας δούμε πώς μπορούμε να δουλέψουμε μαζί τους.
Τι είναι το Log
Για να το θέσω απλά, το Logarithmic footage, γενικά γνωστό ως Log, είναι επίπεδο υλικό που περιέχει περισσότερες λεπτομέρειες της σκηνής που κολλάει στην εικόνα. Αυτό το είδος πλάνας δεν προορίζεται για χρήση χωρίς επεξεργασία, επομένως χρειάζονται περαιτέρω τροποποιήσεις για να χρησιμοποιηθεί ως τελικό υλικό. Στα πλάνα καταγραφής ο σκοπός είναι να καταγράψετε τα τονισμένα στιγμιότυπα, τις σκιές και τα λευκά, με το υψηλότερο εύρος ακρίβειας αξιοποιώντας στο έπακρο το δυναμικό εύρος της κάμερας. Αλλά αυτό που λείπει σε αυτή τη λειτουργία εγγραφής είναι τα χρώματα. Επομένως, είναι απαραίτητο να βαθμολογήσετε το χρώμα του αρχείου καταγραφής στη δημοσίευση για να επαναφέρετε τα χρώματα στην εικόνα. Οι βιντεογράφοι χρησιμοποιούν το Log για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις σκιές και όλες τις άλλες λεπτομέρειες, επειδή γνωρίζουν ότι μπορούν να αναγεννήσουν τα χρώματα αλλά όχι αυτές τις λεπτομέρειες.
Παρόλο που υπάρχουν πολλοί τύποι βίντεο καταγραφής που καθορίζονται για μια κάμερα, δεν φαίνονται απαραίτητα ίδια. Τα S-Log 2&3 (Sony), LogC (Arri), Canon Log, V-Log (Panasonic), Red Logfilm, Blackmagic Log είναι όλα κατασκευασμένα από κατασκευαστές φωτογραφικών μηχανών ως προσέγγισή τους στον χρωματικό χώρο καταγραφής. Ας δούμε λοιπόν πώς διαφέρει ο συγκεκριμένος χρωματικός χώρος από τους άλλους.
Αρχείο καταγραφής και χρωματικός χώρος
Σε αντίθεση με τον χρωματικό χώρο καταγραφής, υπάρχει ένας γραμμικός χρωματικός χώρος που καταγράφει λιγότερες λεπτομέρειες μαύρων, λευκών, τονισμένων και σκιών σε μια εικόνα. Ο χρωματικός χώρος καταγραφής, όπως μπορείτε να δείτε στην παρακάτω εικόνα, έχει ρυθμιστεί με τρόπο που διατηρεί περισσότερες σκιές και τονισμένα σημεία.
Ο γραμμικός χρωματικός χώρος, από την άλλη πλευρά, είναι πιστός στα πραγματικά χρώματα όσο αυτό είναι δυνατό για τον αισθητήρα, αλλά δεν παρέχει αυτές τις λεπτομέρειες για την εικόνα, επομένως είναι λιγότερο κατάλληλος για ταξινόμηση χρωμάτων.
Log vs Rec.709
Το Rec709 είναι ένας χρωματικός χώρος που παράγει εικόνες που είναι πολύ κανονικές και ρεαλιστικές, με καλή αντίθεση και κορεσμό. Σε αντίθεση με τα πλάνα καταγραφής που είναι κάπως άχρωμα, το Rec709 είναι κοντά στον γραμμικό χρωματικό χώρο. Θεωρείται ως τυπικό και γι' αυτό υπάρχουν τα Rec709 LUT, για να μπορείτε να λαμβάνετε αυτόν τον χρωματικό χώρο στα πλάνα καταγραφής στη δημοσίευση. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα πλάνα Rec709 έχουν περισσότερα χρώματα και αντίθεση, αλλά λιγότερη ευελιξία στη μετα-επεξεργασία, καθώς έχουν ήδη ψηθεί ορισμένα χρώματα στην εικόνα, αλλά το Log σάς δίνει περισσότερο χώρο για αλλαγή χρώματος. Επομένως, εξακολουθεί να συνιστάται η χρήση της λειτουργίας καταγραφής, αλλά πώς μπορούμε να κάνουμε ταξινόμηση χρωμάτων σε αυτά τα βίντεο; Ένας τρόπος είναι η χρήση LUT, οπότε ας ψάξουμε λίγο.
Καταγραφή και LUT
Όπως γνωρίζετε, το LUT σημαίνει LookUp Table και είναι ένας πίνακας μετατροπής δεδομένων χρώματος που αλλάζει τα χρώματα του πλάνα με πολλούς τρόπους. Όπως ανέφερα, υπάρχει LUT για τη δημιουργία χρωματικού χώρου Rec709 για τα πλάνα σας, αλλά αυτός είναι μόνο ένας τύπος LUT, καθώς υπάρχουν πολλοί από αυτούς εκεί έξω, οπότε αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για αυτά και θέλετε να μάθετε πώς μπορούν να σας βοηθήσουν να το κάνετε προβλεπόμενη ταξινόμηση χρωμάτων, η ανάγνωση αυτού του ιστολογίου σχετικά με τα LUT θα σας βοηθήσει.
Log vs Raw
Το Raw με απλά λόγια, δεν είναι βίντεο, αλλά είναι μια συλλογή δεδομένων που πρέπει να μετατραπεί σε μορφή βίντεο αργότερα. Ενώ το Log και το Rec709 είναι ένα είδος μορφής βίντεο και το Raw δεν είναι, τόσο το Log όσο και το Raw μοιράζονται ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό και αυτό είναι να αξιοποιούμε στο έπακρο τον αισθητήρα της κάμερας για να καταγράψουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σε πολλές κάμερες, η υψηλότερη ανάλυση είναι δυνατή μόνο κατά τη λήψη σε Raw, αλλά ακριβώς όπως το Log, κάθε κατασκευαστής κάμερας δημιουργεί τη δική του μορφή Raw και μερικές από αυτές δημιουργούν ακόμη και το δικό τους λογισμικό κάμερας για να βοηθήσουν τους χρήστες με αρχεία Raw.
Υπάρχουν αρχεία Raw που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την αναπαραγωγή εκτός λογισμικού, αλλά για χάρη της υψηλής ανάλυσης με περισσότερες λεπτομέρειες, πολλοί επαγγελματίες τείνουν να χρησιμοποιούν Raw κατά τη λήψη.
συμπέρασμα
Στο τέλος της ημέρας, καθεμία από αυτές τις λειτουργίες εγγραφής έχει σχεδιαστεί για μια προτεραιότητα. Εάν θέλετε τα πλάνα σας να φαίνονται ρεαλιστικά και πολύ κοντά σε αυτό που μπορεί να δει το ανθρώπινο μάτι ή δεν θέλετε να βαθμολογήσετε με χρώμα το βίντεό σας μετά, όπως ταινίες γάμου και πολύ μεγάλες σειρές που δεν μπορούν να βαθμολογηθούν με χρώμα λόγω της έλλειψης του χρόνου, ή προφανώς στη ζωντανή ροή για τηλεοπτικές εκπομπές, καλύτερα να χρησιμοποιήσετε το Rec709 καθώς φαίνεται αρκετά καλό. Εάν θέλετε περισσότερο χώρο για να προσθέσετε χρώματα και καλύτερη βαθμολογία χρωμάτων, είναι καλό να χρησιμοποιήσετε τη μορφή Log και εάν θέλετε την υψηλότερη ανάλυση της κάμερας, το Raw είναι η επιλογή σας, αλλά έχετε υπόψη σας ότι τίποτα δεν είναι απόλυτο στη βιντεοσκόπηση, επομένως χρησιμοποιώντας το Log, για Για παράδειγμα, δεν σημαίνει ότι τα πλάνα σας θα έχουν σίγουρα χαμηλή ανάλυση. Ξεκινήστε λοιπόν να σκέφτεστε τις προτεραιότητές σας σε κάθε έργο και στη συνέχεια δημιουργήστε κάτι φοβερό. Καλή τύχη!
,https://postpace.io/blog
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου