- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΔΕΡΗ -


Καθημερινά πολλοί από εμάς, γκρινιάζουμε για πράγματα απλά, για καταστάσεις που βιώνουμε, για προβλήματα που τυχόν έχουμε και στην ουσία είναι μονάχα προβληματισμοί, με αποτέλεσμα να χαλάμε τη διάθεσή μας, να αποκτούμε νεύρα, να ζωγραφίζεται στην όψη μας η κατήφεια και στην ψυχή μας να φωλιάζει η απογοήτευση.

Αν είσαι τυχερός, κάπου εκεί πρέπει να αλλάξεις ρότα, να ανασκουμπωθείς και να δεις τη ζωή αλλιώς, απολαμβάνοντας όλα όσα έχεις! Πρέπει να βρεις στο μαύρο εκείνο το γκρίζο που θα σου κάνει τη διαφορά και θα αρχίσει να αχνοφαίνεται ένα όμορφο χαμόγελο στο λαμπερό σου πρόσωπο. Σε πολλές καταστάσεις μπορούμε να βρούμε τη θετική τους πλευρά, αρκεί να το θέλουμε και να το επιδιώξουμε.

Ναι, είμαι ευγνώμων που ξύπνησα το πρωί στο κρεβάτι μου, γιατί βλέπω, ακούω, χαμογελάω και είμαι ζωντανή και υγιής.

Ναι, είμαι ευγνώμων για τα άκρως πρωινά ξυπνήματα για τη δουλειά, γιατί την έχω, ενώ κάποιοι άλλοι όχι.

Ναι, είμαι ευγνώμων για τη φασαρία και την ακαταστασία που επικρατεί στο σπίτι μου, γιατί πρώτον έχω μια στέγη να μείνω και δεύτερον οικογένεια και παιδιά που υπεραγαπώ για να φωνάζουν και να λερώνουν.

Ναι, είμαι ευγνώμων για τα ατέλειωτα ρούχα για πλύσιμο και σιδέρωμα, γιατί έχω ρούχα να ντυθώ, ενώ άλλοι όχι.

Ναι, είμαι ευγνώμων όταν κάθε βράδυ ξαπλώνω εξαντλημένη να κοιμηθώ, γιατί είμαι ζωντανή και απαραίτητη τόσο για την οικογένειά μου, όσο και για το κοινωνικό σύνολο.

Ναι, είμαι ευγνώμων που διαπληκτίστηκα με τους φίλους μου, γιατί έχω φίλους στη ζωή μου που με αγαπούν και με στηρίζουν.

Ναι, είμαι ευγνώμων που σήμερα ήταν μια κακή μέρα, γιατί κάνει τις καλές να φαίνονται ακόμη καλύτερες.

Ναι, είμαι ευγνώμων που κλαίω διαβάζοντας ένα βιβλίο ή βλέποντας μια ταινία, γιατί είμαι πλημμυρισμένη συναισθήματα, έχω ελεύθερο χρόνο και τον περνώ όπως μου αρέσει.

Ο κατάλογος των πράξεων ευγνωμοσύνης μπορεί να είναι διαφορετικός για καθέναν από εμάς, πλην όμως απαραίτητος για να μας θυμίζει κάθε στιγμή την αναγκαιότητα μιας καλής ψυχικής υγείας που συνάδει σε μια ευτυχισμένη ζωή. Η ζωή είναι δική μας υπόθεση. Η δύναμη για αλλαγή, υπάρχει μέσα μας και περιμένει να την ανακαλύψουμε. Μην καθυστερείτε!

 https://gynaikaeimai.com/

Της Κατερίνας Σιδέρη