Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022

Τέλος για το Εκπαιδευτικό Κέντρο Καλαμάτας - Ανοίγει το νέο "κάστρο" των Ικάρων μας

Τέλος για το Εκπαιδευτικό Κέντρο Καλαμάτας - Ανοίγει το νέο "κάστρο" των

 Ικάρων μας


Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη -------------- Στο Πενταπόσταγμα τον περασμένο Απρίλιο, είχαμε γράψει ότι υπεγράφη η συμφωνία της Πολεμικής Αεροπορίας με την ισραηλινή εταιρεία ELBIT για τη δημιουργία Κέντρου Αεροπορικής Εκπαίδευσης στην 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος στην Καλαμάτα. Συμφωνία με ξεκάθαρο στρατηγικό αποτύπωμα – όπως χαρακτηρίστηκε από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας – «και ταυτόχρονα εξαιρετικά σημαντική για το εκπαιδευτικό έργο της Πολεμικής Αεροπορίας». Οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας θα εκπαιδεύονται σε σύγχρονα αεροσκάφη, αφού αυτά στα οποία εκπαιδεύονταν, τα Τ-2 Buckey, έχουν ήδη συμπληρώσει 46 χρόνια υπηρεσίας και βρίσκονται στη δύση τους. Μάλιστα, το 2023 παύει οριστικά η υποστήριξή τους σε ανταλλακτικά και κατά συνέπεια η Πολεμική Αεροπορία είχε ήδη κληθεί να βρει νέο εκπαιδευτικό αεροσκάφος για τις επόμενες γενιές Ικάρων. Η ισραηλινή εταιρεία που έχει αναλάβει να δημιουργήσει στην Καλαμάτα Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης Πιλότων, στις συμβατικές της υποχρεώσεις αναλαμβάνει, πέραν της αναβάθμισης του συνόλου των εκπαιδευτικών T-6 σε υπερσύγχρονα εκπαιδευτικά αεροσκάφη, και τη μετατροπή ενός σμήνους Τ-6 σε οπλισμένα εκπαιδευτικά αεροσκάφη. Η μετατροπή τους σε μαχητικά προωθείται κυρίως για την αναχαίτιση drones. Αν και στη συμφωνία δεν ανακοινώνεται το παραμικρό, πιθανολογείται πως πρόκειται να φέρουν πολυβόλα, ίσως και ρουκέτες αέρος - αέρος και αέρος - εδάφους. Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη των εκπαιδευτικών αεροσκαφών, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στο πεδίο της μάχης ως αναγνωριστικά, φωτογραφικά κ.λπ. Σύμφωνα με το staratalogia, το Διεθνές Εκπαιδευτικό Κέντρο Πτήσεων στην 120 Πτέρυγα Εκπαιδεύσεως Αέρος (ΠΕΑ) στην Καλαμάτα, μπαίνει και επισήμως σε διαδικασία... απογείωσης, αφού στις 10 Φεβρουαρίου είναι προγραμματισμένη η τελετή τοποθέτησης του θεμέλιου λίθου στις πρώτες εγκαταστάσεις που έχουν αρχίσει να διαμορφώνονται, όπως είναι η μεγάλη αποθήκη ανταλλακτικών. Έτσι, οι Ίκαροι της Πολεμικής Αεροπορίας θα έχουν ικανοποιητική επάρκεια ωρών πτήσεως και με υπερσύγχρονα εκπαιδευτικά μέσα. Παράλληλα δε, πιλότοι απ' όλο τον κόσμο θα μπορούν να εκπαιδεύονται στα νέα εκπαιδευτικά αεροσκάφη Μ-346 και σε υπερσύγχρονους προσομοιωτές. Πρέπει να αναφερθεί, ότι το πραγματικό έργο επιχειρησιακής εκπαίδευσης είχε μετατεθεί στις μοίρες μαχητικών, όπου εκτελούνται διαδικασίες στοχοποίησης και αξιοποίησης όπλων αέρος – αέρος και αέρος – εδάφους. Για να κηρυχθούν ετοιμοπόλεμα τα πληρώματα θα πρέπει να συμπληρώσουν τουλάχιστον 200+ ώρες σε F-16, με κόστος 15.000 δολαρίων ανά ώρα. Σε ένα εκπαιδευτικό LIFT (Μ-346, Τ-50, Ηawk, T-7 Redhawk) το αντίστοιχο κόστος δεν ξεπερνά τα 7.000 δολάρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανακαλύφθηκε λαβύρινθος με θαλάμους και σήραγγες κάτω από σπουδαίο αρχαιολογικό χώρο – Αρχαίος πολιτισμός πίστευε ότι ήταν «Η πύλη για τον Κάτω Κόσμο»

  Ανακαλύφθηκε λαβύρινθος με θαλάμους και σήραγγες κάτω από σπουδαίο αρχαιολογικό χώρο – Αρχαίος πολιτισμός πίστευε ότι ήταν «Η πύλη για το...