Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022

Ας ανακαλύψουμε! Let’s find out!

 Ας ανακαλύψουμε! Let’s find out!



Posted on  by Άιναφετς

I must come, if I am serious, with a free mind, with a mind that says,
“Let’s find out, for God’s sake”,
not,“I want to add what you are saying to what I already know”.

************************

Πρέπει να έρθω, αν είμαι σοβαρός, μ’ έναν ελεύθερο νου, μ’ ένα νου που λέει:
«Ας ανακαλύψουμε, για το όνομα του Θεού»,
όχι, «Θέλω να προσθέσω σε αυτά που λέτε αυτά που ήδη ξέρω»
.

.

Question:
When I listen to you there is an urgency to change.
When I return home it fades. What am I to do?

Krishnamurti:
Now, what is one to do?

Please let us think out the right answer to this.
What is one to do?

I come to this gathering from a distant place.
It is a lovely day. I have put up a tent and I am really interested.
I have read, not only what the speaker has said, but a great deal besides.
I know the Christian and Buddhist concepts, the Hindu mythology,
and I have also done different forms of meditation,
the T.M., the Tibetan, Hindu and Buddhist.
But I am dissatisfied with all those, so I come here and I listen.

Now am I prepared to listen completely?
I cannot listen completely if I bring all my knowledge here with me.
I cannot listen or learn, or comprehend, completely if I belong to some sect,
if I am attached to one particular concept
and if I also want to add to that what is said here.

I must come, if I am serious, with a free mind, with a mind that says,
“Let’s find out, for God’s sake”,
not,“I want to add what you are saying to what I already know”.

*******************************

Ερώτηση:
Όταν σας ακούω υπάρχει η επιτακτικότητα να αλλάξω.
Όταν γυρίζω σπίτι αυτή χάνεται. Τι να κάνω;

Κρισναμούρτι:
Τώρα, τι μπορεί να κάνει κανείς;
Παρακαλώ ας σκεφτούμε την σωστή απάντηση σε αυτό.
Τι μπορεί να κάνει κανείς;

Έρχομαι σε αυτή την συγκέντρωση από ένα μακρινό μέρος.
Είναι μια όμορφη μέρα. Έχω στήσει μια σκηνή και ενδιαφέρομαι πραγματικά.
Έχω διαβάσει, όχι μόνο τι έχει πει ο ομιλητής, αλλά παράλληλα και πολλά άλλα.
Γνωρίζω τις Χριστιανικές και Βουδιστικές γενικές ιδέες, την Ινδική μυθολογία
και έχω κάνει διάφορα είδη διαλογισμού, το Τ.Μ. το Θιβετανικό, Ινδουιστικό και το Βουδιστικό.
Αλλά είμαι δυσαρεστημένος με όλα αυτά, έτσι έχω έρθει να ακούσ
ω.

Τώρα είμαι άραγε έτοιμος να ακούσω ολοκληρωτικά;
Δεν μπορώ να ακούσω ολοκληρωτικά αν φέρω μαζί μου, εδώ όλη μου την γνώση.
Δεν μπορώ να ακούσω ή να μάθω ή να κατανοήσω ολοκληρωτικά αν ανήκω σε κάποιο δόγμα,
αν είμαι προσκολλημένος σε κάποια ιδέα
και αν επίσης θέλω να προσθέσω σε αυτό που λέγεται εδώ.

Πρέπει να έρθω, αν είμαι σοβαρός, με έναν ελεύθερο νου, μ’ ένα νου που λέει,
«Ας ανακαλύψουμε, για το όνομα του Θεού»,
όχι, «Θέλω να προσθέσω σε αυτά που λέτε αυτό που ήδη ξέρω».

.

.

So what is one’s attitude going to be?
The speaker has been saying constantly: freedom is absolutely necessary.
Psychological freedom first, not the physical freedom which you have in the democratic,
if not in the totalitarian, countries.

Inward freedom can only come about when one understands one’s conditioning,
the conditioning which is both social and cultural, religious, economic and physical.
Can one be free of that – of the psychological conditioning?
Me first, everybody else second!

*****************************

Έτσι ποια πρόκειται να είναι η στάση κάποιου;
Ο ομιλητής έχει επιμείνει λέγοντας: Η ελευθερία είναι εντελώς απαραίτητη.
Ψυχολογική ελευθερία πρώτα, όχι η φυσική ελευθερία που έχετε στην δημοκρατία,
αν όχι στις ολοκληρωτικές, χώρες.

Η εσωτερική ελευθερία μπορεί να υπάρξει όταν κάποιος κατανοεί την διαμόρφωση του,
την διαμόρφωση που είναι και κοινωνική και πολιτιστική, θρησκευτική, οικονομική και σωματική.
Μπορεί κανείς να ελευθερωθεί από αυτό- από την ψυχολογική διαμόρφωση;
Ο ίδιος πρώτα, όλοι οι υπόλοιποι δεύτεροι!

.

.

What is difficult in all this is that we cling to something so deeply
that we are unwilling to let go.
One has studied various things
and one is attracted to a particular psychological school.
One has gone into it, studied it and found out
that there is a great deal in it and one sticks to it.
And then one comes here and listens and adds what one has heard to that.
So it all becomes a melange, a mixture of everything.
Are we not doing that? Our minds become very confused.
And for the time being when you are here
that confusion is somewhat pushed away or diminished,
but when you leave, it is back again.

Can one be aware of this confusion,
not only while you are here but when you are at home
– that is much more important?»

 J. Krishnamurti
2nd September 1980
Brockwood Park

«The Urgency to Change»

*************************

Αυτό που είναι δύσκολο σε όλο αυτό είναι πως προσκολλόμαστε σε κάτι
τόσο βαθιά που είμαστε απρόθυμοι να το αφήσουμε.
Κάποιος έχει μελετήσει διάφορα πράγματα
και κάποιος έλκεται από κάποια ειδική ψυχολογική σχολή.
Κάποιος έχει εμβαθύνει σε αυτή, την έχει μελετήσει και έχει ανακαλύψει
πως υπάρχει πολύ ενδιαφέρον σε αυτή και κανείς κολλά σε αυτή.
Και μετά έρχεται κάποιος εδώ και ακούει και προσθέτει αυτά που έχει ακούσει σε αυτό.
Έτσι όλα γίνονται ένα ανακάτεμα, ένα μείγμα των πάντων.
Δεν το κάνετε αυτό; Ο νους μας γίνεται πολύ μπερδεμένος.
Και όσο διάστημα είστε εδώ αυτή η σύγχυση
κατά κάποιο τρόπο απομακρύνεται ή ελαττώνεται,
αλλά όταν φεύγετε, είναι πάλι πίσω.

Μπορεί κανείς να έχει επίγνωση αυτής της σύγχυσης,
όχι μόνο όταν είστε εδώ αλλά και όταν είστε σπίτι
– αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό;»

Τζ. Κρισναμούρτι
2η Σεπτέμβριος 1980
Μπρόκγουντ Παρκ

«Η αναγκαιότητα της αλλαγής»

– J. Krishnamurti
2nd September 1980
Brockwood Park School

https://ainafetst.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μαδέρα: Το εξωτικό νησί που αποκαλούν «Χαβάη της Ευρώπης»

Μαδέρα: Το εξωτικό νησί που αποκαλούν «Χαβάη της Ευρώπης» Το νησιωτικό σύμπλεγμα είναι φημισμένο παγκοσμίως για το κρασί της Μαδέρας   Η   Μ...