Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ - ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ - OFFICIAL 2021

ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ  - ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ - OFFICIAL 2021


ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2021 Digital Single: «ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ» Στίχοι : Μαρίνα Σεϊρλή Μουσική : Μάνος Πιπεράκης Άγγελέ μου, σε είδα πάλι το πρωί. Πήρες μήνυμα και ήρθες. Η σειρά σου, Πρώτο θαύμα αυτό που είδα την αυγή, μες στο φως να λαμπυρίζουν τα φτερά σου! Είχα δίκιο, στο είχα πει από την αρχή, με το ψέμα δεν γλυκαίνει η αλήθεια. Στην αγάπη, στην καρδιά και στην ψυχή το αντίτιμο δεν είναι παραμύθια. Δεν αντέχω πια να είμαι η δυνατή, θέλει θάρρος να δηλώσεις πως φοβάσαι. Έχω ανάγκη από αγάπη και στοργή, δεν αντέχω άλλο πια να με λυπάσαι. Άγγελέ μου, μη μου δίνεις αντοχή που σημαίνει θα περάσω ακόμα κι άλλα. Δώσ’ μου αγάπη, ένα γέλιο, μια φωνή να μοιράζομαι τα δύσκολα κανάλια Δεν αντέχω πια να είμαι η δυνατή, θέλει θάρρος να δηλώσεις πως φοβάσαι. Έχω ανάγκη από αγάπη και στοργή, δεν αντέχω άλλο πια να με λυπάσαι Δεν αντέχω πια να είμαι η δυνατή, θέλει θάρρος να δηλώσεις πως φοβάσαι. Έχω ανάγκη από αγάπη και στοργή, δεν αντέχω άλλο πια να με λυπάσαι 1η εκτέλεση : Μίνα Παπαϊωάννου Ενορχήστρωση : Μάνος Πιπεράκης Ηχογράφηση Ορχήστρας : ΕΑRTH SOUND STUDIO MASTERING : MF STUDIOS Παραγωγή 011 : TEXNOGRAMMA 2021 Video : TEXNOGRAMM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΚΟΥ, ΣΚΕΨΟΥ, ΜΙΛΑ…

  ΑΚΟΥ, ΣΚΕΨΟΥ, ΜΙΛΑ… Άκου, σκέψου, μίλα… Ο παππούς μου έλεγε συχνά. Πάρε δύο για να παλέψεις και πάρε έναν για να μην τσακωθείς. Αν ο επιτι...