Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Επιπλέον δουλειά.

 Επιπλέον δουλειά.

Σήμερα, αν ήθελα, θα μπορούσα να είχα καθαρίσει τη δουλειά μου γρηγορότερα από το συνηθισμένο, αλλά αποφάσισα να καθίσω και να κάνω κάποια επιπλέον δουλειά την οποία επρόκειτο να κρατήσω για το Σαββατοκύριακο. Ένιωσα υπέροχα μετά την ολοκλήρωση της δουλειάς. Αυτό σήμαινε να εγκαταλείψω το απόγευμά μου σε μια ηλιόλουστη μέρα, αλλά η ηρεμία του μυαλού άξιζε την προσπάθεια.

Αγαπώ τη δουλειά μου και μερικές φορές αναρωτιέμαι για τη δέσμευση που έχω για τη δουλειά μου. Οι περισσότεροι συνάδελφοί μου είναι ίδιοι. Εάν υπάρχει ένα πράγμα που έχω συγκεντρώσει αφού είμαι γιατρός, είναι ότι κάποιος πρέπει να αγαπήσει τη δουλειά, διαφορετικά δεν αξίζει τον κόπο. Η μισοκαρδία δεν βοηθά. Πρέπει να είσαι μέσα σε αυτήν ολόκληρη την ψυχή.

Θα έλεγα ότι είναι πιθανώς το ίδιο για οποιοδήποτε επάγγελμα. Πλήρης αφοσίωση μόνο εσείς μπορείτε να το απολαύσετε πλήρως και να είστε ευτυχισμένοι.

https://dailyliving.blog/




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων 

Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων / Στωική φιλοσοφία