Τρίτη 11 Μαΐου 2021

Σε ένα κόσμο που οι στόχοι γίνονται άπιαστα όνειρα, εγώ συνεχίζω να ονειρεύομαι

 Σε ένα κόσμο που οι στόχοι γίνονται άπιαστα όνειρα, εγώ συνεχίζω να ονειρεύομαι

Σε ένα κόσμο που οι στόχοι γίνονται άπιαστα όνειρα, εγώ συνεχίζω να ονειρεύομαι

Κάποτε είχα ένα όνειρο, που κάποια στιγμή έγινε πραγματικότητα. Τώρα κατάλαβα πως ήταν μια απλή επιθυμία, γι’ αυτό πλέον ζητάω πολλά από τα όνειρά μου, επιλέγω τι είναι σημαντικό για μένα, επιλέγω τι θα ονειρευτώ.

Οι επιθυμίες δημιουργούν ανάγκες και οι ανάγκες έχουν την τάση να είναι αμέτρητες. Όσες ζητάμε, τόσες περισσότερες θέλουμε. Στόχος μας να μοιάσουμε στα λάθος πρότυπα που συνεχώς προβάλλονται. Όμως τι πραγματικά έχουμε ανάγκη; Τι πραγματικά θέλουμε για να είμαστε ικανοποιημένοι; Αναλογιστήκαμε ποτέ ποια είναι η αληθινή ευτυχία; Εκτιμήσαμε ποτέ όλα αυτά που θεωρούμε δεδομένα;

Σε έναν κόσμο που οι στόχοι γίνονται άπιαστα όνειρα, εγώ συνεχίζω να ονειρεύομαι. Σε έναν κόσμο γεμάτο εκμετάλλευση και αδικία, εγώ συνεχίζω να επιζητώ την ευτυχία, παρόλες τις δυσκολίες που εμφανίζονται διαρκώς μπροστά μου, γιατί τα όνειρα είναι η κινητήρια δύναμη της ζωής μου. Χωρίς αυτά χάνεται το νόημα της ύπαρξης.

Κι αν είσαι από αυτούς που πραγματοποίησες έστω κι ένα από τα όνειρά σου, τότε θεωρείσαι τυχερός, γιατί υπάρχουν πολλοί που τα όνειρά τους έμειναν απλά όνειρα. Υπάρχουν πολλοί που τα παράτησαν γιατί δεν είχαν το σθένος και τη δύναμη, δεν είχαν πίστη στον εαυτό τους…

Της Σοφίας Β

https://gynaikaeimai.com/.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κατέβασαν ρολά οι εργαστηριακοί γιατροί και στη Μαγνησία- «Μας κλείνουν»

  Κατέβασαν ρολά οι εργαστηριακοί γιατροί και στη Μαγνησία-  «Μας κλείνουν» Δημοσιεύθηκε  08/05/2024 09:23 Τροποποιήθηκε  11:52 Τις κινητοπο...