Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021

Χρωματίζω τον κόσμο μου… κόκκινο

 Χρωματίζω τον κόσμο μου… κόκκινο




Τι σας λέει το αγαπημένο σας χρώμα; 

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΟΚΚΙΝΟ; Τυχαίνει να είναι το αγαπημένο μου χρώμα, οπότε ήθελα να κάνω λίγη έρευνα για να δω τι μπορεί να έχει το πιο αγαπημένο μου χρώμα για μένα… και εσείς κι αν είναι και το αγαπημένο σας.

Βρήκα μερικά άρθρα από το neato-frito για το θέμα και τα χρησιμοποίησα ως οδηγό για το τι μπορεί να πει το κόκκινο χρώμα για την προσωπικότητά μου. Θεωρώντας ότι είμαι ένας φλογερός κόκκινος Κριός, αυτό μπορεί να αποδειχθεί ενδιαφέρον.

Πρώτα απ 'όλα, υπάρχει αυτό το καταπληκτικό άρθρο της Louise Myers : Τι λέει το αγαπημένο σας χρώμα για εσάς; Έχει τις πιο λεπτομερείς και ενδιαφέρουσες πληροφορίες που πιθανότατα θα βρείτε σχετικά με αυτό το θέμα οπουδήποτε στο Διαδίκτυο. Το χρησιμοποίησα, καθώς και δύο άλλα υπέροχα άρθρα, τα οποία έχω παραθέσει πιο κάτω, για να καταρτίσω μια λίστα με ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά προσωπικότητας.


Τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας:

  • Αναζήτηση περιπέτειας - Σίγουρα!
  • Αναζήτηση συγκίνησης - Όσο πιο συναρπαστικό τόσο το καλύτερο!
  • Αγαπώντας / Παθιασμένος - Λατρεύω τα πάντα!
  • Οδηγημένος / αποφασισμένος - Πάντα!
  • Εκφοβισμός - Πιστεύω ότι το μόνο άτομο που έχω εκφοβίσει ποτέ είναι ο εαυτός μου.
  • Τολμηροί - Είμαι συχνά τολμηρός όταν δεν είμαι απασχολημένος με το να τρέχω σε μια σπηλιά ή κάτι τέτοιο
  • Παρορμητικός - έβγαλα πολύ τη ζωή μου όταν ήμουν νεότερος με επικίνδυνα παρορμητικό. Τώρα θέλω μόλις να φύγω από το σπίτι μου.
  • Κέντρο Προσοχής - Ναι!
  • Η ζωή του Κόμματος - Κόλαση όχι! Συνήθως νιώθω σαν να είμαι το λιγότερο αγαπημένο άτομο στο δωμάτιο.

Βασισμένο εν μέρει σε αυτό το άρθρο από το Big Think: « Ψυχολογία χρώματος: Τι λέει το αγαπημένο σας χρώμα για την προσωπικότητά σας; ".


Δεν είναι απλώς ενδιαφέρον και διασκεδαστικό !;!


  • Πρέπει να είσαι σωστός - Πάντα!
  • Αισιόδοξη - Σχεδόν πάντα!
  • Power-love - Το μόνο άτομο που θέλω να εξουσιάσω είναι εγώ.
  • Έλεγχος / κυριαρχία - Όπως με το πράγμα δύναμης, το μόνο άτομο που σκοπεύω να ελέγξω είναι ο εαυτός μου.
  • Κρίσιμο των άλλων - Όχι δικό μου λάθος, υπάρχουν τόσοι πολλοί χαζήι άνθρωποι στον κόσμο! (Χα, χα, απλώς ένα αστείο ... πραγματικά πιστεύω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι καλύτεροι και εξυπνότεροι από εμένα με κάθε τρόπο.)
  • Assertive - Είμαι πολύ πιο δυναμικός από ό, τι στο παρελθόν, αλλά ίσως αυτό συμβαίνει επειδή μεγαλώνω και νοιάζομαι λιγότερο για το τι πιστεύουν οι άνθρωποι.
  • Ηγέτης - Ηγετικοί άνθρωποι! Μισώ τους κορυφαίους ανθρώπους! Δεν έχετε διαβάσει ποτέ το Animal Farm ή το Lord of the Flies ; Σε έναν ελαφρώς λιγότερο ακραίο βαθμό, αυτό είναι συχνά η ηγεσία. Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν λίγοι άνθρωποι εκεί έξω που είναι σπουδαίοι ηγέτες. Για παράδειγμα, ο Martin Luther King, Jr., ο Abraham Lincoln και οι δύο Roosevelts.
  • Πειθαρχημένος / Επιτυχής - Προσπαθώ να γίνω καλύτερος στο να είμαι πειθαρχημένος. Έχω αποτύχει στα περισσότερα πράγματα στη ζωή μου, αλλά ελπίζω ότι αλλάζει!

Βασισμένο εν μέρει σε αυτό το άρθρο από το BrandonGaille: Επεξήγηση του Hartman Color Code Personality Test ( Το μόνο μου βόειο κρέας εδώ είναι ότι ο Δρ Taylor Hartman μιλάει στο παρελθόν. Είναι ακόμα ζωντανός! Geesh! )


Ουάου, ήταν μια μπάλα και έμαθα πολλά για τον εαυτό μου. Έχετε μια υπέροχη μέρα και μην ξεχάσετε να παρατηρήσετε και να εκτιμήσετε όλα τα υπέροχα κόκκινα πράγματα στη ζωή σας!

Με εκτίμηση, Adora

PS Μετακινηθείτε προς τα κάτω για πολλές εκπληκτικές κόκκινες φωτογραφίες, μερικά αποσπάσματα και μια μη εξαντλητική λίστα με τη χρήση του κόκκινου σε τίτλους ταινιών και τραγουδιών.


Κόκκινο βελούδο κέικ, πράγματα που είναι κόκκινα
Red σε τίτλους ταινιών
 Red Dawn - 1984
 The Man with One Red Shoe - 1985
 The Hunt for Red Οκτώβριος - 1990
 The Thin Red Line - 1998
 Red Eye - 2005
 Red Dragon - 2002
 Little Red Riding Hood - 2011
 The Woman in Red - 1984 ταινία Τίτλοι με το Word: Κόκκινο
 Οι καλύτερες ταινίες με κόκκινο στον τίτλο
Κόκκινα κεράσια, πράγματα που είναι κόκκινα
Κόκκινοι τίτλοι τραγουδιών
 99 Red Balloons - Nena
 The Lady In Red - Chris De Burgh
 Little Red Corvette - Prince
 Red Red Wine - UB40
 I Saw Red - Warrent
 Red Rubber Ball - The Cyrkle
Περισσότεροι τίτλοι κόκκινου τραγουδιού 
69 Δημοφιλή τραγούδια με το κόκκινο χρώμα στον τίτλο
Κόκκινη φράουλα, πράγματα που είναι κόκκινα

ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ - Pinterest


Κόκκινα φώτα της πόλης που αντανακλούν στο νερό, πράγματα που είναι κόκκινα
Χρυσή γέφυρα πυλών, πράγματα που είναι κόκκινα
Κόκκινα τριαντάφυλλα, πράγματα που είναι κόκκινα
Αποσπάσματα σχετικά με τη φθορά του κόκκινου - Σε περίπτωση αμφιβολίας φορέστε κόκκινο - Bill Blass

Η όμορφη και δραματική, κόκκινη γυναίκα

Υπάρχει μια απόχρωση κόκκινου για κάθε γυναίκα - Audrey Hepburn
Κόκκινη ομπρέλα, πράγματα που είναι κόκκινα
Όμορφο κόκκινο δέντρο, πράγματα που είναι κόκκινα

Επισκεφτείτε το  AdorifyMe  στο Facebook

https://adorifyme.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αλεξάνδρεια: Ανοίγει ανακαινισμένο το σπίτι του Καβάφη – Δείτε φωτογραφίες

Αλεξάνδρεια: Ανοίγει ανακαινισμένο το σπίτι του Καβάφη – Δείτε φωτογραφίες Posted on   16 Μαΐου, 2024   by   ellas Τα εγκαίνια της ανακαινι...