Από την Whitney Johnson , Διευθυντής Οπτικής και Βυθιστικής Εμπειρίας, το
National Geographic χρησιμοποιεί εδώ και πολύ καιρό τη φωτογραφία για να διηγείται ιστορίες. Αλλά για πρώτη φορά στην ιστορία μας, έχουμε αφιερώσει ολόκληρο το τεύχος του Ιανουαρίου σε μια οπτική αναδρομική χρονιά. Και τι χρόνο: μια παγκόσμια πανδημία, φυλετικός υπολογισμός στις Ηνωμένες Πολιτείες και εκλογές στις οποίες κάθε ψήφος είχε σημασία. Ήταν μια χρονιά που μας δοκιμάζει, μας απομόνωσε, μας ενδυνάμωσε και αυτό μας έδωσε επίσης ελπίδα.
Για να κερδίσω 1,7 εκατομμύρια φωτογραφίες σε 71, βασίζομαι στις ώρες και τις εβδομάδες που αφιέρωσαν οι συντάκτες φωτογραφιών μας σε αυτό το έργο. Για κάθε ιστορία, οι ερευνητές μας επεξεργάζονται τις ιδέες τους. σαφή διοικητικά εμπόδια · λύσει δημιουργικά τα πιο δύσκολα προβλήματα παραγωγής. φροντίδα και προπονητής και φωτογράφοι κατζολών · και τέλος περιορίστε την επιλογή στις εικόνες που βλέπετε εδώ .
Η συνάδελφός μου (και αναπληρωτής διευθυντής φωτογραφίας) Kathy Moran δεν ανταποκρίνεται στις προκλήσεις που αντιμετώπισαν φωτογράφοι φέτος. Οι φωτογραφίες, λέει, μεταφέρουν τα βασικά συναισθήματα που πήγαμε όλοι.
«Αισθανόμαστε αυτή την απομόνωση», λέει η Kathy, «και αισθανόμαστε αυτήν την ελπίδα και αισθανόμαστε ενδυναμωμένοι. Αυτό μας δίνει η φωτογραφία. Μας συνδέει με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο. " (Εδώ είναι ένα βίντεο που δείχνει πώς δημιουργήθηκε το ειδικό πακέτο μας για τις εικόνες. )
Στην παραπάνω εικόνα, η Mary Grace Sileo και η κόρη της, Michelle Grant , βρήκαν έναν τρόπο να αγκαλιάσουν ο ένας τον άλλον για πρώτη φορά σε δύο μήνες. Κρέμασαν ένα άπλωμα και καρφώθηκαν ένα σταγόνα στην αυλή του Sileo στο Wantagh της Νέας Υόρκης. Στη συνέχεια αγκάλιασαν μέσα από το πλαστικό. «Παρά όλα όσα έχουμε αντιμετωπίσει, ψάχνουμε ακόμα τρόπους σύνδεσης», λέει η Kathy.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ STEPHEN WILKES, ΕΘΝΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ
Το καλύτερο από τα καλύτερα: Πενήντα επτά χρόνια μετά την ομιλία του Martin Luther King, Jr. μπροστά από το Μνημείο του Λίνκολν, μια άλλη πορεία προσέλκυσε χιλιάδες ανθρώπους στην Ουάσιγκτον, DC, για να διαμαρτυρηθούν για την αστυνομία βαρβαρότητα και φυλετική αδικία. Για να συλλάβει αυτή τη σκηνή, ο Stephen Wilkesφωτογραφήθηκε από μία σταθερή θέση κάμερας σε ανυψωμένο γερανό, κάνοντας εικόνες πάνω από 18 ώρες. Έπειτα επεξεργάστηκε τις καλύτερες στιγμές κατά τμήματα της ημέρας και τις συνδυάζει απρόσκοπτα σε μία εικόνα. «Αυτός είναι ο Stephen που φέρνει τον μοναδικό του τρόπο να καταγράφει το χρόνο σε μια από τις κρίσιμες στιγμές του καλοκαιριού», λέει η Kathy. «Η ομορφιά της καθώς κοιτάζετε μέσα από αυτήν τη φωτογραφία, όχι μόνο έχετε την αίσθηση της κίνησης εκείνη την ημέρα, αλλά και σε όλες αυτές τις διαφορετικές οθόνες βλέπετε τους κύριους χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένου του Rev. Al Sharpton και της εγγονής του Martin Luther King , που ήταν κρίσιμα για την επιτυχία της ημέρας. "
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ MAX AGUILERA-HELLWEG, ΕΘΝΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ
Έτοιμος για μάχη: Ο γιατρός Gerald Foret κάνει μια προστατευτική μάσκα προτού δει ασθενείς με COVID-19 στο Νοσοκομείο Our Lady of the Angels στη Μπογκαλούσα της Λουιζιάνας. Μεταξύ της πανδημίας και των οργισμένων πυρκαγιών, η ασφάλεια ήταν κορυφαία για όλους το 2020 - συμπεριλαμβανομένων των επεξεργαστών φωτογραφιών του Nat Geo. Ήταν μια χρονιά που είμαστε πολύ προσεκτικοί σχετικά με την ασφάλεια των φωτογράφων μας. Αντί να στέλνουν φωτογράφους σε όλο τον κόσμο, πολλοί έμειναν πιο κοντά στο σπίτι για να αποκαλύψουν πώς αυτή η παγκόσμια κρίση επηρέαζε τις δικές τους κοινότητες.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ STUART PALLEY, ΕΘΝΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ
Σπάσιμο ρεκόρ: Μαζικές πυρκαγιές έκαψαν εκατομμύρια στρέμματα στην Αμερικανική Δύση και ανάγκασαν εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους να εκκενωθούν. Ο Stuart Palley , ένας εξειδικευμένος πυροσβέστης άγριων εκτάσεων που έχει φωτογραφίσει περισσότερες από 100 πυρκαγιές σε όλη την Καλιφόρνια, κάλυψε τις πυρκαγιές για το National Geographic . Ενώ έχει παρακολουθήσει τις εποχές της φωτιάς να χειροτερεύουν συνεχώς με τα χρόνια, σημειώνει ότι δεν έχει δει ποτέ κάτι τέτοιο. «Είναι μια πολιορκία», λέει.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ CELESTE SLOMAN
Ήταν ένας αιώνας: Ο Nat Geo σηματοδότησε την 100ή επέτειο της ψηφοφορίας των γυναικών στις ΗΠΑ, αναλογιζόμενος τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονοι ακτιβιστές προωθούν τη συμμετοχή των πολιτών - εν μέσω αυτού που θα αποδειχθεί ότι είναι μια αμφισβητούμενη χρονιά προεδρικών εκλογών. Ο φωτογράφος Celeste Sloman έφτιαξε αυτό το πορτρέτο του Winter BreAnne , ακτιβιστή νεολαίας Καλιφόρνιας που εργάζεται για να πείσει τους νέους ότι η ψηφοφορία έχει σημασία. «Αν δεν εκφράζουμε τη γνώμη μας με αυτόν τον τρόπο, όταν έχουμε την ικανότητα και δεν έχουν όλοι το δικαίωμα, παραιτούμε πολλή πολιτική εξουσία», μας λέει ο Winter. Εκτιμάται ότι το 52 έως 55 τοις εκατό των επιλέξιμων ενηλίκων κάτω από 30 ψήφους το Νοέμβριο, αυξήθηκε σημαντικά από 42-44 το 2016
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ CHARLIE HAMILTON JAMES, ΕΘΝΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ
Από την άλλη πλευρά: «Τόσο μεγάλο μέρος της δουλειάς που έγινε τον προηγούμενο χρόνο ήταν με πολλούς τρόπους να ψάχνει για την ασημένια επένδυση COVID», λέει η Kathy Moran. Με το Εθνικό Πάρκο Serengeti της Τανζανίας κλειστό για τουρίστες, ο φωτογράφος άγριας ζωής Τσάρλι Χάμιλτον Τζέιμς ανακάλυψε ότι μια από τις ασημένιες επενδύσεις της πανδημίας είχε το Serengeti όλα για τον εαυτό του - εκτός από την περιστασιακή καταιγίδα των άγριων φυτών που αγωνίζονται σε μια σκονισμένη πλαγιά.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ DAVIDE BERTUCCIO, MAGNUM ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Μετά το κλείδωμα: Όταν άρχισε το κλείδωμα της άνοιξης στην Ιταλία, θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν καθυστερημένες τελετές. Ο φωτογράφος Davide Bertuccio συνέλαβε έναν από τους πρώτους γάμους της χώρας μετά τον αποκλεισμό, καθώς η Marta Colzani και ο Alessio Cavallaro φορούσαν μάσκες μέσα στην εκκλησία του San Vito στην πόλη Barzanò, κοντά στο Μιλάνο. Το Βατικανό εξέδωσε διάταγμα τον Μάρτιο που επιτρέπει στους επισκόπους να χρησιμοποιούν τη διακριτική τους ευχέρεια όταν σχεδιάζουν θρησκευτικές υπηρεσίες.
Κάτω από τα αστέρια: Πράσινοι ηλίανθοι τη νύχτα; Ο Gabriele Galimberti δούλευε πριν από λίγους μήνες σε ένα έργο που του επέτρεψε να πειραματιστεί με τη νυχτερινή φωτογραφία και να πραγματοποιήσει ένα παιδικό όνειρο. «Πέρασα βράδια φωτογραφίζοντας κάτω από τα αστέρια του Val di Chiana της Ιταλίας, το μέρος όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα», μας λέει ο Gabriele. «Ως παιδί, ήμουν σε ιστορίες επιστημονικής φαντασίας, ταινίες και κινούμενα σχέδια στο χώρο». Κατά τη διάρκεια των πρόσφατων πειραμάτων του με αστέρι, «χρησιμοποίησα έγχρωμες λάμψεις, drone που ήταν εξοπλισμένα με φώτα, μεγάλες εκθέσεις, επαναλαμβάνοντας αυτές τις πανοράματα όπως έκανα ως παιδί στη φαντασία μου». Αν κοιτάξετε προσεκτικά, μπορείτε να δείτε το Big Dipper στον ουρανό προς τα αριστερά. Σας αρέσει αυτή η εικόνα; Έχετε λοιπόν περισσότερα από 540.000 άτομα στη σελίδα μας στο Instagram .
ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΣΤΟ NAT GEO
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝΝΤΑ ΒΑΡΜΑ
Αν στην αρχή ... ο φωτογράφος Anand Varma αισθάνθηκε σαν αποτυχία. Γοητευμένος με τη ζωή των ζώων ως παιδί στα προάστια της Ατλάντα, είχε βοηθήσει άλλους φωτογράφους του Nat Geo για χρόνια, αλλά πέταξε τις πρώτες μέρες μιας αποστολής που έδειχνε μυρμήγκια να συνδέονται για να σώσουν τον εαυτό τους όταν πλημμυρίζει η αποικία τους. Οι φωτογραφίες του Anand δεν ήταν καλύτερες από τους ερασιτέχνες, αλλά ένας συντάκτης του είπε να προσπαθήσει ξανά - και μια εργαστηριακή τεχνολογία πρότεινε μια τεχνική για να βελτιώσει το έργο του. Βόιλα! Την τρίτη ημέρα του που έπρεπε να είναι διήμερη αποστολή, έπιασε μια σκηνή που επιτάχυνε την καριέρα του, είπε στο podcast μας, Overheard . Σε μια συναρπαστική συνομιλία, περιγράφει χρόνια γονατιστή σε σπηλιές Dank και εξερεύνηση του κόσμου των παρασίτων ζόμπι και των παλλόμενων μεδουσών. (Πάνω, ένα μυρμήγκι που ελέγχεται από ένα παράσιτο που προκαλεί μυαλό .) https://email.nationalgeographic.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου