Μαθαίνοντας από άλλα λάθη: Χιουμοριστικό Branding αποτυγχάνει και σημαντικές επιλογές από: Carole Mancuso
Ολοι κάνουμε λάθη; συμβαίνει. Ωστόσο, όταν το λάθος είναι δημόσιο και χιουμοριστικό, οι άνθρωποι θα λάβουν ειδοποίηση. Όσο πιο δημόσιο και πιο χιουμοριστικό, τόσο περισσότερο μοιράζεται το λάθος που θα συγκεντρώσει. Η σκληρή δουλειά σας έγινε ενοχλητική βλάβη θα μπορούσε ενδεχομένως να ζήσει για πάντα σε μια διαβόητη σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Με τον κόσμο που εξακολουθεί να υποφέρει εν μέσω μιας πανδημίας, όλοι θα μπορούσαμε πιθανώς να επωφεληθούμε από ένα μικρό διάλειμμα για το χιούμορ. . . με μερικά μαθήματα σχετικά με την αποφυγή της "αποτυχίας μαρκαρίσματος" που εγχύθηκε στο δρόμο.
# 1 Βεβαιωθείτε ότι ο πιθανός εκπρόσωπός σας αγαπά πραγματικά το προϊόν σας
Η Oprah Winfrey ονόμασε το tablet Surface της Microsoft ως ένα από τα «αγαπημένα της» το 2012 και συνέκρινε τη συσκευή με μια Mercedes. Συνέχισε να σπρώχνει ένα tweet, «Πρέπει να αγαπήσω αυτή την ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ! Έχω αγοράσει ήδη 12 για χριστουγεννιάτικα δώρα. #Αγαπημένα πράγματα" . . . την οποία δημοσίευσε από τον κύριο ανταγωνιστή της Microsoft Surface, το iPad.
Ενώ οποιαδήποτε επιχείρηση θα ήταν ενθουσιασμένη για να κερδίσει την Oprah ως εκπρόσωπος, γενικά θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το άτομο που μιλάει εκ μέρους του προϊόντος σας αγαπά πραγματικά το προϊόν σας. . . ή τουλάχιστον να περιλαμβάνει πολλούς κανόνες στη σύμβασή του σχετικά με τη χρήση του προϊόντος.
# 2 Μια μασκότ πρέπει να αποτελεί θετική αναπαράσταση της επωνυμίας σας
Όπως ένας εκπρόσωπος, μια μασκότ πρέπει επίσης να επιλέγεται πολύ προσεκτικά. Ενώ η πιθανότητα της Oprah είναι δύσκολο να αμφισβητηθεί, αυτός ο αριθμός θα έπρεπε να είχε φέρει κάποιες σοβαρές κόκκινες σημαίες.
Ο Mallory Russell του Business Insider έγραψε:
«Ο Bob Garfield της Ad Age τον περιέγραψε καλύτερα:
«« Ομοίως, ο Βασιλιάς. . . δεν είναι μόνο μη κινούμενα σχέδια αλλά παγωμένο στη θέση του, μια τρομερή μάσκα θανάτου ενός χαμόγελου, σαν κάτι από μια ταινία του John Carpenter. Δεν ξέρετε αν θα το έχετε με τον τρόπο σας ή θα έχει τον τρόπο του μαζί σας. "
«Τότε οι διαφημίσεις άρχισαν να του δείχνουν να γλιστρά στα υπνοδωμάτια των ανθρώπων. Ήταν αρκετό για τον Χρόνο να ονομάσει το The King μία από τις 10 μασκότ της πιο ανατριχιαστικής μάρκας.
# 3 Τοποθεσία, Τοποθεσία, Τοποθεσία - Προσοχή στην τοποθέτηση διαφημίσεων
Δεν θα έχετε πάντα την ευκαιρία να δείτε τη διαφήμισή σας σε περιβάλλον πριν από τη ζωντανή προβολή, αλλά συνήθως γνωρίζετε τη θέση των διαφημιστικών πινακίδων σας. Η εκτόξευση της περιοχής εκ των προτέρων θα αξίζει σίγουρα το ταξίδι. Ακόμη και για εκείνες τις καταστάσεις που δεν μπορούν να προβλεφθούν (για παράδειγμα: ένα γελοίο αντίθετο σημάδι που αναδύεται αφού το δικό σας έχει ήδη τοποθετηθεί ... ή περιοδικά και εφημερίδες που δεν μπορείτε να δείτε πριν από την εκτύπωση), συζητήστε πάντα την τοποθέτηση με αντιπρόσωπος πωλήσεων διαφημίσεων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να ζητήσετε την προσοχή τους στις διαφημίσεις άλλων προϊόντων και την τοποθέτηση άρθρων που μπορεί να μην είναι καλά δίπλα σας. Μπορείτε ακόμη να φτάσετε στο βαθμό δίνοντας μερικά παραδείγματα που δεν θα ήταν ιδανικά για να επισημάνετε πραγματικά το θέμα. Τουλάχιστον,
# 4 Η τοποθέτηση λογότυπου είναι σημαντική, πάρα πολύ
Πρέπει να είστε προσεκτικοί και να σκέφτεστε κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το λογότυπό σας. Όσο μεγαλύτερο είναι το μέγεθος της προβλεπόμενης τοποθέτησης λογότυπου, τόσο μεγαλύτερη προσοχή και σκέψη πρέπει να αφιερωθεί. Ετσι . . . για τη συμπερίληψη του λογότυπού σας 1 ”σε συνδυασμό με άλλους ως μέρος μιας φιλανθρωπικής χορηγίας, πιθανότατα μπορείτε να αισθανθείτε ασφαλείς με χαμηλό επίπεδο προσοχής. Για λογότυπο 5 'στο πλάι του φορτηγού σας, απαιτείται υψηλό επίπεδο προσοχής.
# 5 Διαγωνισμοί Craft πολύ προσεκτικά
Η δωρεάν πίτσα για 100 χρόνια έπρεπε να απονεμηθεί από την Domino's Pizza στη Russa για κάθε άτομο που - για μια περίοδο δύο μηνών - πήρε (και μοιράστηκε στα κοινωνικά μέσα) ένα τατουάζ του λογότυπου της εταιρείας. (Μιλήστε για να μην είστε σε θέση να είστε προσεκτικοί για την τοποθέτηση του λογοτύπου σας!) Οι φωτογραφίες της μελάνης του Domino πλημμύρισαν το Διαδίκτυο και η εταιρεία έπρεπε να αλλάξει γρήγορα τις παραμέτρους του διαγωνισμού από δύο μήνες στα πρώτα 350 άτομα για να δημοσιεύσει τις φωτογραφίες τους. προειδοποίησαν «Σε όσους έχουν ραντεβού [τατουάζ] προγραμματισμένοι για αργότερα, σας συνιστούμε να τις ακυρώσετε».
Θυμάμαι ότι εργαζόμουν σε διαγωνισμό για έναν πρώην εργοδότη πριν από μια δεκαετία. . . πίσω όταν το Kindles δεν υπήρχε καν και τα iPad ήταν το νέο στοιχείο «it». Από τους πελάτες που επέλεξαν να παραδώσουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους ηλεκτρονικά (ένα νέο πράγμα εκείνες τις μέρες), θα διεξαχθεί μια κλήρωση για την απονομή μερικών τυχερών κατόχων συμβολαίου χωρίς χαρτί με iPad. Η νομική μας ομάδα ήθελε μια ΠΛΗΡΗ ΣΕΛΙΔΑ σε αποποιήσεις! Η νομιμότητα που συμμετείχε στη διαδικασία έγινε τόσο επαχθείς, καταλήξαμε να εγκαταλείψουμε ολόκληρη την ιδέα του διαγωνισμού.
Έχοντας δει πολλά παραδείγματα από τότε που οι εταιρικοί διαγωνισμοί πήγαν πάρα πολύ λανθασμένα, παίρνω πίσω μερικές από τις άσχημες λέξεις που μουρμούρισαν ιδιωτικά για τη νομική μας ομάδα.
# 6 Γνωρίστε το κοινό σας
Το Kentucky Fried Chicken μπήκε στην κινεζική αγορά το 1987 με το πρώτο τους εστιατόριο με την ένδειξη "Eat Your Fingers Off" - μια εσφαλμένη μετάφραση του συνθήματός τους, "Finger Lickin 'Good".
Σίγουρα, πολλοί από εμάς μπορεί να μην έχουν Κινέζικα ως δεύτερη γλώσσα στο ρεπερτόριό μας δεξιοτήτων, αλλά η έρευνα πρέπει να συμπληρώσει την έλλειψη γνώσεων. Εάν εισέρχεστε σε μια νέα αγορά με διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία, γνωρίστε πρώτα το κοινό σας. Στην ιδανική περίπτωση, θα θέλατε να γνωρίσετε προσωπικά ορισμένα άτομα στο κοινό-στόχο σας με άτυπες ή επίσημες ομάδες εστίασης. Τουλάχιστον, προσλάβετε έναν αξιόπιστο σύμβουλο που έχει σε βάθος γνώση των νέων σας δημογραφικών στοιχείων και μπορεί να σας βοηθήσει να προσαρμόσετε ανάλογα την επωνυμία σας.
(Ενδιαφέρουσα σημείωση: Το Kentucky Fried Chicken έβαλε πρόσφατα το σύνθημά τους "Finger Lickin 'Good" σε αναμονή καθώς ο κόσμος εφαρμόζει βελτιωμένη υγιεινή και άλλα προστατευτικά μέτρα για να επιβραδύνει την εξάπλωση του COVID-19.)
# 7 Μείνετε πιστοί στην επωνυμία σας
Ο Coke ήταν ο ηγέτης στην αγορά αναψυκτικών το 1985, όταν αποφάσισαν να αλλάξουν τη μυστική τους συνταγή σχεδόν αιώνα. Η Pepsi ήταν στη δεύτερη θέση και τελείωσε, οπότε η εταιρεία σχεδίαζε ότι μια τολμηρή, νέα γεύση θα έπεφτε τον Coke σε ένα προβάδισμα πέρα από τον στενό αγώνα. Μια περιουσία δαπανήθηκε στην αποκάλυψη. . . και δεν ελήφθη με ανεμιστήρα ή ακόμη και αδιαφορία αλλά περιφρόνηση Οι πότες κοκ ήταν έξαλλοι. Μετά από 77 ημέρες από την κυκλοφορία του νέου τους προϊόντος, ο Coke παραδόθηκε και επέστρεψε στην αρχική συνταγή.
Το CBS News ανέφερε εκπρόσωπο της Coca-Cola το 2015, δήλωσε:
«Πριν από τριάντα χρόνια, παρουσιάσαμε το New Coke χωρίς έλλειψη διαφημιστικών εκδηλώσεων. Και κατάφερε να συγκλονίσει την αγορά. Όμως όχι με τον τρόπο που προοριζόταν. Όταν κοιτάζουμε πίσω, αυτή ήταν η κεντρική στιγμή που μάθαμε ότι οι εξαιρετικά πιστοί καταναλωτές - όχι η Εταιρεία - κατέχουν την Coca-Cola και όλες τις μάρκες μας. . . "
Ενώ αυτό το παράδειγμα δεν είναι πραγματικά χιουμοριστικό όπως τα άλλα, το μήνυμα είναι ισχυρό και ένα εξαιρετικό συμπέρασμα για ένα άρθρο σχετικά με την επωνυμία αποτυγχάνει.
Σχετικά με τον συγγραφέα: Η Carole είναι ένας κύριος προγραμματιστής περιεχομένου (μαζί με τον Bob Thomas ) για το Brand Building for Small Business , ένα blog για επιχειρηματίες που θέλουν να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν την εταιρική τους ταυτότητα. Επιπλέον, η Carole κατέχει και εκτελεί Instant Invitation (η οποία λειτουργεί επίσης ως Inked Invitation μέσω του Zazzle ). Πέρασε 15 χρόνια στον τομέα των επικοινωνιών στο Berkshire Hathaway GUARD Insurance Companies (μια εθνική εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων) και έχει διδάξει στο Wilkes University και στο Northampton Community College. Είναι πιο ευτυχισμένη ενώ ξοδεύει χρόνο με τον σύζυγό της και δύο παιδιά, καθώς και την εκτεταμένη οικογένεια και τους στενούς φίλους τους. Λατρεύει την παραλία και όλα τα κρασιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου