Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

ΤΣΙΧΛΑ.

 

ΤΣΙΧΛΑ.

Σήμερα πήγαινα στην αγορά, ήταν γεμάτο με ανθρώπους που φορούσαν τις μάσκες τους. Οι περισσότεροι άνθρωποι στην αγορά φορούσαν μάσκες. Είδα ένα αγόρι, φορώντας ακουστικά. Ήταν μάσημα, τσίχλες. Το μασάει συνεχώς. Επιβιβάστηκε στο λεωφορείο μαζί μου ακόμα την κοίταζα. Όταν τον κοίταζα, υπήρχε η μόνη εικόνα στο μυαλό μου, ότι ήταν η αγελάδα μου 🤗🤗που μασά το γρασίδι της όλη μέρα σαν αυτό το αγόρι. Σκέφτηκα συνεχώς ποιος ανακάλυψε αυτόν τον τύπο καραμέλας. Υπήρχε ένα κύμα σκέψεων στο μυαλό μου… ..

Στα σχολικά μου χρόνια μου άρεσε πολύ αυτή η διαφήμιση τσίχλας. 🤗🤗

Στο λεωφορείο γεμάτο με ανθρώπους, έτρωγε εκείνη την τσίχλα, πόσο άβολα ήταν 🤗Έδειχνε, πόσο μοντέρνος είναι. Όμως οι τρόποι του ήταν εντελώς ασυνήθιστοι ή μετρητές.

Σκεφτόμουν ότι, ίσως η προέλευση του τρώει μάσημα προέρχεται από μηρυκαστικά 🤗Πριν από πολλά χρόνια κάποιος θα πίστευε ότι γιατί ένας άνθρωπος δεν μπορεί να ζήσει να μασάει κάτι όλη μέρα, όπως τα μηρυκαστικά. 🤗ή θα είχε εφεύρει μάσημα.

Τα μηρυκαστικά μασούν το γατούλα όλη την ημέρα επειδή το πεπτικό τους σύστημα είναι διαφορετικό από εμάς. Μασάμε πρώτα το φαγητό και μετά το καταπίνουμε, αλλά τα μηρυκαστικά αποθηκεύουν πρώτα το φαγητό στο πρώτο τους στομάχι (ρουμάνια) και μετά το φέρνουν πίσω με τη μορφή μικρών μπαλών και το μασούν όλη την ημέρα. Γι 'αυτό τα μηρυκαστικά συνεχίζουν να κινούνται όλη την ημέρα. Όμως οι άνθρωποι έχουν φτιάξει μόδα 🤗🤗..

Παρεμπιπτόντως, αυτές οι σκέψεις ήρθαν αμέσως στο μυαλό μου. Απλώς μοιράζομαι τις σκέψεις μου. Θέλω να ρωτήσω, τρώτε τσίχλες; Εάν τρώτε, πόσο τρώτε; Σας αρέσει να τρώτε τσίχλες ;.

Υπάρχουν πολλές μελέτες σχετικά με την κατανάλωση τσίχλες που λένε ότι η κατανάλωση τσίχλας είναι καλή για την υγεία μας. Μερικοί λένε ότι η κατανάλωση τσίχλας μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία.

Ωστόσο, σύμφωνα με εμένα, η κατανάλωση τσίχλας ακούγεται αντικοινωνική ή μη πολιτισμένη.

Μύθοι για την κατανάλωση τσίχλας:

1. το μάσημα των τσίχλας είναι καλό για τα δόντια.

2. 1. το μάσημα των τσίχλας μπορεί να μειώσει το λίπος.

3. το μάσημα των τσίχλας είναι καλό για τα ούλα.

4. Οι οδοντίατροι συνιστούν να τρώνε τσίχλες για άσκηση δοντιών.

5. Το μάσημα των τσίχλας βελτιώνει τη μνήμη 🤗.

Η κατανάλωση μάσησης δεν είναι καλή, εάν το καταπιεί κατά λάθος, μπορεί να είναι επικίνδυνο για το σώμα μας. Τα παιδιά θεωρούν τους ηλικιωμένους τους ως πρότυπο. Αν τρώτε τσίχλες μπροστά τους, θα σας ακολουθήσουν. Θα μάθουν κακές συνήθειες

Αυτές ήταν οι απόψεις μου για το φαγητό τσίχλες. Παρακαλώ μοιραστείτε τις απόψεις σας στα σχόλια σχετικά με την κατανάλωση τσίχλες. Το blogging με καθιστά ικανό να μοιράζομαι πράγματα που βλέπω και νιώθω στο περιβάλλον μου. Το λατρεύω.🤗🤗

Ευχαριστούμε που διαβάσατε μην ξεχάσετε να μοιραστείτε τις απόψεις σας.🙏

Πάντα παρακολουθούσα αυτήν την προσθήκη κατά τη διάρκεια του διαλείμματος των διαφημίσεων. 🤗🤗🤗
https://thinkbigcom529246297.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

12 σημάδια ότι δεν σε έχει ξεπεράσει

  12 σημάδια ότι δεν σε έχει ξεπεράσει 12 σημάδια ότι δεν σε έχει ξεπεράσει Υπάρχουν μερικά σημάδια που μπορείς εύκολα να εντοπίσεις και να ...