Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Φόβος

 

Φόβος

ου

Το συναίσθημα του φόβου είναι, για μένα, αρκετά απενεργοποιημένο. Η απειλή να ζεις σε κίνδυνο συνεχώς φέρνει φόβο. Με την πανδημία COVID, η απροθυμία της καθημερινής ζωής έχει αυξηθεί. Μιλάω με άτομα στη δουλειά μου κάθε μέρα, το άγχος ήταν πάντα ένα ζήτημα, αλλά η ανησυχία έχει γίνει αφόρητη και πολύ άβολη. Δεν μπορώ να κοιμηθώ, δεν μπορώ να φάω ή να φάω πάρα πολύ, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ, θυμωμένος όλη την ώρα, ευερεθιστότητα, πονοκεφάλους, πανικό και τόσα πολλά άλλα συμπτώματα που ακούω.

Χωρίς λόγο, νόμιζα ότι ο παλμός μου ήταν γρήγορος σήμερα. Δεν ήταν στην πραγματικότητα, αλλά ένιωθα έτσι. 

Ήταν πανικός; 

Μια επίθεση πανικού θα μπορούσε να μπει αν δεν ελέγχω τις σκέψεις μου. Η ζάλη ήταν έτοιμη. Αλλά το έλεγξα. Δεν άφησα πονοκέφαλο. Μπορεί να γίνει τόσο δύσκολο να χαλαρώσετε με το σώμα να μπαίνει σε μια τέτοια αναταραχή.

ου (1)

Λατρεύω απολύτως αυτό το ποίημα. Ένα από τα αγαπημένα μου. Διάβαζα αυτό το ποίημα με τον γιο μου και του ζήτησα να το εξηγήσει με τον δικό του τρόπο. Πρέπει να πω ότι εντυπωσιάστηκα από την κατανόησή του. Αυτό το ποίημα γράφτηκε γύρω στο 1905 και το να έχεις τη σοφία αυτού του είδους της ελευθερίας εκείνη την εποχή δείχνει μεγάλο όραμα. Με αφήνει με μια συντριπτική αίσθηση ελπίδας και θάρρους όποτε διαβάζω αυτό το ποίημα.

Δεν είμαι σίγουρος πώς αντιμετωπίζετε όλοι τους φόβους με τους οποίους ζούμε. Υπάρχουν πάντα κακές ειδήσεις στο μπροστινό μέρος των εφημερίδων. Τι πρέπει να νιώθουμε όλη μέρα μετά το ξύπνημα, μέρα με τη μέρα; Ελπίζω ότι όλοι μπορούμε να είμαστε άφοβοι, θαρραλέοι και να ζήσουμε μια ευτυχισμένη ζωή.

https://dailyliving.blog/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ξύλινο σπίτι στο βουνό

  Το ξύλινο σπίτι στο βουνό – Χρυσάνθη Σ.  6 Οκτωβρίου 2024 The Women Σαν χθες θυμάμαι την πρώτη μας εκδρομή. Σε είχα ρωτήσει ποιος είναι ο ...