Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Σουτζουκάκια!!


Σουτζουκάκια!!



Μου ζητήσατε να σας τα φτιάξω και τα έφτιαξα ένα πολύ ωραίο και αγαπημένο φαγητό!!
Σουτζουκάκια!!


Sotiria amor

Υλικά -600gr κιμά μοσχαρίσιο -50gr φρυγανιά τριμμένη -1 αυγό -2 μεσαία κρεμμύδια ξερά -1/2 κούπα μαϊντανό -1κτγ δυόσμο τριμμένο -2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες -1κτγ κύμινο -1κτσ ελαιόλαδο -αλάτι, πιπέρι Για την σάλτσα -1 μεγάλη ντομάτα τριμμένη -1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο -1κτσ πάστα ντομάτας -1κτγ κοφτό κύμινο -1/2κτγ μπούκοβο -1/2 κούπα αλεύρι -1/2 κούπα ελαιόλαδο

ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ.....ένα πολύ ενδιαφέρον σχόλιο στην ανάρτηση

Από τη Δέσποινα Μπάρλογλου
Αγαπητη Σωτηρια επειδη σε παρακολουθω και μου αρεσει η μαγειρικη σου λογω καταγωγης θα ηθελα να σου προτεινω τη γνησια συνταγη
για σουτζουκακια σμυρνεικα.
στον κιμα για καθε μισο κιλο κιμα μπαινει 1 αυγο
2 φετες ψωμι μουσκεμενο η σε νερο η σε κρασι
απο 1 μεχρι 3 σκελιδες σκορδο αναλογως τις γευσεις μας
1 κοφτο κουταλακι του γλυκου κυμινο .
αλατι και πιπερι.
Εννοειται πως αν τον αφεισουμε ζημωμενο στο ψυγειο τουλαχιστον μια ωρα θα εχου με πολυ καλυτερη γευση.
Παλια τα τηγανιζανε σε βουτυρο.αλλά και στο λαδι ειναι εξισου νοστιμα και πιο ελαφρια. Δεν τα αλευρωνουμε και βαζουμε οσο λαδι θελει η σαλτσα επειδη μολις παρουν χρωμα και σφιξουν τα βγαζουμε και συνεχιζουμε εκει τη σαλτσα μας ριχνοντας την ντοματα ενα ποτηρακι κρασι αλατι και πιπερι και μισο κουταλακι κυμινο.οταν παρει βραση κι εξατμιστει το αλκοολ του κρασιου ξαναβαζουμε μεσα τα σουτζουκακια και τα βραζουμε για 30 με 40 λεπτα.Τα δε σουτζουκακια σαν μερακλουδες που ητανε τα εκαναν σαν το μικρο μας δαχτυλακι. Όταν τα εκανα πρωτη φορα στον συγχωρεμενο τον πεθερο μου εκλαψε και μου ειπε "αχ βρε δασποινα ετσι ακριβως τα εφτιαχνε η μανα μου μονο στο σχημα δεν τα πετυχες εκεινη τα εκαμνε σαν το μικρο της δαχτυλακι." σμυρνιος αυτος σμυρνια εγω την βγαλαμε τη σωστη τη συντσγη.
ειναι η πρωτη φορα που σχολιαζω γενικα κι επειδη μου αρεσει ο τροπος που μαγειρευεις γι αυτο ειπα να το κανω.να εισαι παντα γερη
Ο Θεος μαζι μας.


                                                                                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων 

Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων / Στωική φιλοσοφία