Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΥΓΕΙΑ;

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΥΓΕΙΑ;

Τι να προσέξω για να έχω καλή σεξουαλική υγεία;

Είναι γεγονός πως τα χρόνια περνούν γρήγορα. Κανείς μας δεν σκέφτεται πως με την πάροδο των ετών θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα στην υγεία μας, προβλήματα στη σωματική, ψυχική αλλά και σεξουαλική μας υγεία. Συχνά έρχονται νέοι άνθρωποι στο γραφείο, για να δουν πώς θα αντιμετωπίσουν ένα σεξουαλικό πρόβλημα ή για να μάθουν τι χρειάζεται να προσέξουν για να είναι σεξουαλικά ενεργοί μετά από κάποια χρόνια. Γιατί ναι, όσον αφορά την υγεία μας, ισχύει η παροιμία “Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν!”. Ας πάρουμε λοιπόν τα μέτρα μας για να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε την ερωτική μας ζωή!
1. Προσέχω την σωματική μου υγεία. Δεν παραλείπω να κάνω τις απαραίτητες εξετάσεις και την επίσκεψη στο γιατρό μου.
2. Διατηρώ το σωματικό μου βάρος. Τα παραπανίσια κιλά επηρεάζουν τη σωματική μου κατάσταση, αλλά και τη ψυχική μου ισορροπία, εφόσον η κακή εικόνα σώματος μπορεί να οδηγήσει σε σεξουαλικό πρόβλημα, κυρίως στις γυναίκες.
3. Προσέχω τι τρώω. Ακόμα και αν δεν έχω παραπανίσιο βάρος ή γυμνάζομαι, δεν σημαίνει πως τρώω ότι θέλω! Η κακή διατροφή σχετίζεται με ασθένειες όπως χοληστερίνη, διαβήτης, κλπ. που με τη σειρά τους μπορούν να προκαλέσουν σεξουαλικές δυσλειτουργίες και στα δύο φύλα.
4. Κοιμάμαι καλά. Ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από τον ύπνο, για να μπορέσει να διορθώσει τις καθημερινές φθορές. Αν λοιπόν ξενυχτάω πίσω από μία οθόνη, στερώ από τον εαυτό μου και την καλή ψυχική, σωματική, άρα και σεξουαλική μου υγεία.
5. Γυμνάζομαι. Η φυσική άσκηση ενισχύει τη σεξουαλική λειτουργία, εφόσον συμβάλλει στην σωστή καρδιακή μας λειτουργία.
6. Σταματώ το κάπνισμα. Η διακοπή του καπνίσματος βοηθά σημαντικά στην καλή σωματική υγεία, αλλά και σε μεγαλύτερες σεξουαλικές αντοχές, καθώς η καρδιά μας δουλεύει πιο ξεκούραστα.
7. Με μέτρο το αλκοόλ. Η υπερβολική και μακροχρόνια κατανάλωση αλκοόλ, έχει συνδεθεί με βλαβερές επιπτώσεις στο καρδιαγγειακό σύστημα και στη στυτική λειτουργία.
8. Διαχείριση στο στρες. Όλο και περισσότερες έρευνες συνδέουν την εμφάνιση της στυτικής δυσλειτουργίας με έντονο άγχος. Όλοι μας σήμερα έχουμε άγχος, το θέμα είναι να μπορώ να το διαχειρίζομαι εγώ και όχι αυτό εμένα!
9. Επικοινωνία με το σύντροφό μου. Φτωχή επικοινωνία με τον σύντροφο, συνεπάγεται συνήθως και φτωχή ερωτική ζωή, τουλάχιστον για τις γυναίκες που λειτουργούμε περισσότερο εγκεφαλικά…
 https://gynaikaeimai.com
ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΣΧΑ
ΜΑ Κλινικής Ψυχολογίας
http://www.marinamoscha.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

8 Σημάδια που Δείχνουν την Ελλειψη Βιταμινών

8 Σημάδια που Δείχνουν την Ελλειψη Βιταμινών Mea Colpa 🧿 Μια καλά ισορροπημένη και θρεπτική διατροφή έχει πολλά οφέλη. Από την άλλη, μια...