Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Ο αγώνας τελειώνει όταν αρχίζει η ευγνωμοσύνη


Ο αγώνας τελειώνει όταν αρχίζει η ευγνωμοσύνη


"Η ευγνωμοσύνη μετατρέπει αυτά που έχουμε σε αρκετά." - Ανώνυμος
Όταν τα πράγματα φαίνονται σκληρά, είναι τόσο εύκολο για όλα τα θετικά να χάσουν τη θέση τους στην καρδιά μου. Αλλά καθώς αρχίζω να διαβάζω τη ζωή με βαθύτερο τρόπο, αρχίζω να βρίσκω αμέτρητα πράγματα για τα οποία είμαι ευγνώμων.
Όταν βλέπω από καιρό σε καιρό τους άστεγους, που κοιμάται κάθε βράδυ στους δρόμους, κάθε νύχτα συχνά σκέφτομαι τον εαυτό μου: "Τι δικαιώμακα να δείξω την απογοήτευσή μου και να παραπονεθώ για τα ελάχιστα πράγματα που με ενοχλούν;"
Ζω σε έναν κόσμο όπου μπορώ να ξυπνήσω το πρωί, να αναπνέω κανονικά και να κάνω καρδιά. Θα απολαύσω σήμερα, και ελπίζω να ξυπνήσω ξανά αύριο. Έχω την ωραιότερη οικογένεια, τους πιο απίστευτους φίλους, το γεύμα yummiest, που μερικές φορές νιώθω σαν να παίρνουμε τόσα πράγματα για δεδομένο, συμπεριλαμβανομένων των απλούστερων πράξεων: της ίδιας της ζωής. Αυτό, ανεξάρτητα από το πώς το σκεφτόμαστε, είναι το μεγαλύτερο δώρο που μας δίνεται. Οι ασθένειες, η φτώχεια, οι λιμοί, οι καταιγίδες και οι ξηρασίες χρειάζονται εκατοντάδες και χιλιάδες ζωές κάθε χρόνο, αλλά είμαστε τυχεροί - εξακολουθούμε να επιβιώνουμε, εξακολουθούμε να υπάρχουν, εξακολουθούμε να μπορούμε να ονειρευόμαστε.
Ζω σε ένα μέρος όπου τα καλοκαίρια ζωντανεύουν ζεστά και η βροχή μερικές φορές έρχεται κατακλυσμένη. Νιώθω ευγνώμων έχοντας μια στέγη πάνω από το κεφάλι μου όταν είναι κρύο, ζεστό, θυελλώδες, ή όταν ακούω τη βροχή να χτυπά σκληρά στο παράθυρό μου.
Μπορώ να αντέξω τις μικρές απολαύσεις της ζωής. Η ανατολή του ηλίου, το ηλιοβασίλεμα, ένας ήσυχος περίπατος στη φύση, η ανακουφιστική ζεστασιά του ήλιου στο πρόσωπό μου ...
Το πράγμα είναι ότι τα σώματά μας εξελίχθηκαν στα δάση. Δεν εξελίξαμε να χρειαζόμαστε τίποτα «επιπλέον» για να επιβιώσουμε. Γιατί λοιπόν, θέλουμε πάντα να αγωνιζόμαστε για περισσότερα; Οι πρόγονοί μας δεν επέζησαν χωρίς να επιτύχουν αυτές τις επιπλέον ανάγκες; Δεν ήταν το νερό, τα τρόφιμα και τα καταφύγια το μόνο που χρειάζονταν για να φτάσουν σε μια άλλη μέρα;
Όταν σκέφτομαι τις στιγμές που παραπονέμαι ότι δεν έχουν αρκετό, συνειδητοποιώ ότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που δεν έχουν καν πρόσβαση στα πιο απλά πράγματα.
Έτσι, ακόμα και κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων περιόδων, είμαι τόσο ευγνώμων για να είμαι ζωντανός - να είμαι γύρω από την οικογένειά μου, να μαγειρεύω, να ψήνω, να παίζω επιτραπέζια παιχνίδια, (έχω κάνει και δουλειές στο σπίτι!), Ότι αισθάνομαι απλά ευλογημένος να είμαι εδώ.

-SaaniaSparkle 🧚🏻♀️

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν φύλαξες καβάτζες!

  Δεν φύλαξες καβάτζες! 1 Μαΐου 2024 Με διάλεξες, ποτέ δεν ρώτησες ποιος άνεμος με έφερε μπροστά σου! Σιώπησες από αγάπη, σιώπησα από φόβο μ...