Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019

Τα νιώθεις όλα αυτά;

Τα νιώθεις όλα αυτά;

Δημοσιεύτηκε από τον/την gynaikaeimai στις 
Είναι απελευθερωτικό να μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μόνο μαζί σου νιώθω ελεύθερη…
Αυτή η προσμονή, είναι το ναρκωτικό που κυλάει στις φλέβες μου, που μου δίνει οξυγόνο και πνοή για ζωή. Μια γλυκιά καθημερινή συνήθεια. Αναμένω την κάθε στιγμή, την κάθε ματιά, το βλέμμα σου… Αυτό το βλέμμα που λέει την ιστορία σου, τον χτύπο της καρδιάς σου. Τόσα τείχη περίτεχνα φτιαγμένα, διαλύθηκαν απλά και αθόρυβα μόνο με μια ματιά σου.
Αυτή η αίσθηση, αυτός ο ηλεκτρισμός στον αέρα, η ενέργεια, η ένταση των συναισθημάτων, η αγκαλιά… αχ! αυτή η αγκαλιά είναι κάτι πρωτόγνωρο και γνώριμο συνάμα! Το καταφύγιο, το λιμάνι μου, το σπίτι μου, η βάση μου, το κέντρο μου, η αρχή και το τέλος μου.
Ηφαίστειο συναισθημάτων, με την λάβα να κατακαίει ότι παλιό και φθαρμένο στο διάβα της, αφήνοντας σπόρους για την δημιουργία νέας ζωής, νέας πνοής και ελευθερίας. Συναισθήματα βαθιά θαμμένα, αναζωπυρώνονται ώριμα, αγνά και απελευθερωτικά.
Το νιώθεις ότι σου μιλάω κάθε στιγμή; Σε αγκαλιάζει η σκέψη μου; Νιώθεις την αμηχανία και τον χτύπο της καρδιάς μου;
Όταν έχω εσένα μου επιτρέπεται να είμαι ο εαυτός μου, να αφήνομαι στην ροή της ενέργειας σου, να σου παραδίδω όλα τα καλά κρυμμένα μυστικά μου, τις προσδοκίες μου, τα θέλω μου, όλο μου το είναι! Όταν έχω εσένα σταματάει ο χρόνος, χάνομαι στην δίνη του, ρουφώντας λαίμαργα κάθε δευτερόλεπτο μαζί σου, ζώντας το τώρα, την στιγμή, το σύμπαν, το άπειρο.
Οι λέξεις θα μειώσουν την δύναμη των συναισθημάτων μου για σένα, οι προτάσεις δεν αρκούν… Δεν ξέρω τι άλλο να σου γράψω… Απλά πες μου τα νιώθεις όλα αυτά;
 Από Stella
https://gynaikaeimai.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι κλήσεις «απάτης» σε πολίτες και τα χρήματα που έκαναν… φτερά

Οι κλήσεις «απάτης» σε πολίτες και τα χρήματα που έκαναν… φτερά Ενα ζευγάρι μεσηλίκων και μία 45χρονη «κλαίνε» τα λεφτά τους, καθώς έπεσαν θ...