Μάθετε να μην λέτε πάντα "ναι" στην δουλειά σας
Σε έναν χώρο εργασίας, μπορεί να είναι δύσκολο να πείτε "όχι" όταν θέλετε να αποδείξετε την ικανότητα σας στους εργοδότες και τους συναδέλφους σας. Θα κάνετε οτιδήποτε για να αναγνωριστείτε και να γίνετε αποδεκτός/η. Ωστόσο, λέγοντας ναι πάρα πολύ συχνά μπορεί να σας προκαλέσει πρόβλημα και οι άνθρωποι μπορεί να πιστεύουν ότι είστε overachiever. Οι συνεργάτες ή οι εργοδότες σας μπορούν ακόμη να επωφεληθούν από την ανικανότητά σας να πείτε όχι.
Ή χειρότερα ... η διοίκηση μπορεί να πιστεύει ότι δεν είστε υλικό ηγεσίας γιατί δεν ξέρετε πότε και πώς να πείτε "όχι" Πηγαίνει ενάντια στην προώθηση σας!
Η αντιστάθμιση μιας δουλειάς, ενός αιτήματος ή ακόμα και μιας ευκαιρίας που μπορεί να φαίνεται ότι είναι ένα κακό πράγμα, αν το κάνετε σωστά και χαριτωμένα, μπορεί να εντυπωσιάσετε ακόμη και τον ίδιο τον άνθρωπο που του λέτε όχι.
Εδώ είναι μερικά κόλπα.
Γνωρίζετε γιατί δυσκολεύεστε να πείτε όχι
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να εξετάσετε όταν προσπαθείτε να μάθετε πώς να πείτε όχι στη δουλειά είναι να γνωρίζετε γιατί δεν μπορείτε να το κάνετε. Μερικές φορές, θα μπορούσε να είναι επειδή εσείς και ο συνεργάτης ή ο προϊστάμενός σας δεν εξηγούσατε λεπτομερώς το έργο και ούτω καθεξής ή ότι σας εμπιστευόταν τυχαία. Θα μπορούσε επίσης να οφείλεται στο γεγονός ότι το περιβάλλον εργασίας σας είναι πάντα πολύ απασχολημένο και χρονοβόρες.
Ή μήπως επειδή έχετε ζήτημα αυτοεκτίμησης που σας κάνει να θέλετε να ευχαριστείτε ολόκληρο τον κόσμο; Πρέπει να επεξεργαστείτε τα προσωπικά σας ζητήματα με έναν επαγγελματία και να βεβαιωθείτε ότι δεν είστε αποδυτήρια για να περπατήσετε όλοι.
Ίσως να υπάρχει οικονομική πίεση στους ώμους σας που δεν θέλετε να προσβάλλετε τον προϊστάμενό σας και δεν θέλετε να χάσετε τη δουλειά σας; Ωστόσο, λέγοντας ναι και να είσαι ναι άνθρωπος όλη την ώρα, θα σε κάνει να χάσεις την προώθηση και ακόμα και το μέλλον σου στην εταιρεία.
Κατανοήστε τους υποκείμενους λόγους που δεν μπορείτε να πείτε όχι στη δουλειά, θα σας βοηθήσουν να προχωρήσετε στο χρόνο για να εντοπίσετε και να διαφοροποιήσετε πότε θα δεχτείτε και πότε θα απορρίψετε.
Προσθέστε τις σκέψεις σας
Αν θέλετε να απορρίψετε ένα αίτημα στην εργασία σας, πρέπει να λύσετε τις σκέψεις σας και να καταλάβετε τι σκέφτεστε για τα πράγματα. Πολλοί άνθρωποι συχνά δυσκολεύονται να εξηγήσουν την πλευρά τους στους ανθρώπους επειδή δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι θέλουν ή υποστηρίζουν.
Προτού αποδεχτείτε ή απορρίψετε ένα αίτημα, πείτε στο άλλο μέρος ότι χρειάζεστε χρόνο για να εξετάσετε το αίτημα. Για μια εύκολη διέξοδο, χρησιμοποιώ συχνά αυτό "Θα χρειαστεί να ελέγξω το πρόγραμμά μου και να επιστρέψω σε εσάς για αυτό."
Είναι χρήσιμο να αφιερώσω λίγα λεπτά για να σταθμίσω εάν θέλω να δεχτώ το νέο καθήκον ή εάν το νέο καθήκον θα με ωφελήσει καθόλου. Και επίσης, μου δίνει το χώρο να διαλέξω τους λόγους μου για να απορρίψω το αίτημα χαριτωμένα.
Γνωρίστε τον τρόπο που εργάζεστε
Εάν ο χώρος εργασίας σας είναι ήσυχος ή χαοτικός, θα πρέπει να γνωρίζετε τις συνήθειες εργασίας σας.
Μπορείτε να περάσετε τα έργα πριν από τις προθεσμίες τους; Έχετε αντιπάλους στην εργασία; Ξοδεύετε τον περισσότερο χρόνο σας στην εργασία αντί να ξεκουραστείτε στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα;
Εάν γνωρίζετε τη συνήθεια εργασίας σας, θα είστε σε θέση να ορίσετε κάποια όρια για το πόσο μπορείτε να κάνετε. Θα μπορείτε επίσης να πείτε όχι στα πράγματα που γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να εργαστείτε επί του παρόντος.
Για τον εαυτό μου, καταλαβαίνω ότι μπορώ να συσσωρεύσω έργα μετά από έργα χωρίς να σταματήσω να αναπνεύσω. Ποια δεν είναι υγιή. Ένας από τους λόγους για τους οποίους εγκατέλειψα τον εταιρικό κόσμο να επικεντρωθεί στην ανάκτηση και ανάκτηση όλων εκείνων των ετών που έδωσα και δεν έλαβα.
Μιλήστε με σαφήνεια
Όταν προσπαθείτε να πείτε όχι στο προϊστάμενο ή τους συναδέλφους σας, πρέπει να μιλήσετε με σαφήνεια και να εξηγήσετε με ακρίβεια γιατί υποχωρείτε. Αν εξηγήσετε σε κύκλους ή προσπαθήσετε να δικαιολογήσετε τον εαυτό σας, οι άνθρωποι θα λάβουν απλά το αίτημά σας ελαφρά.
Προτού να πείτε όχι, σκεφτείτε γιατί θέλετε να απορρίψετε μια εργασία ή δραστηριότητα. Καταγράψτε τους λόγους σας και μιλήστε γι 'αυτούς στον προϊστάμενό σας. Κάνετε αυτό με έναν σαφή, αργό και επαγγελματικό τρόπο, ώστε οι άνθρωποι να μην αντιδρούν αρνητικά με το αίτημά σας.
Σκεφτείτε επίσης και για τον εαυτό σας
Θα πρέπει επίσης να σκεφτείτε τον εαυτό σας όταν εργάζεστε.
Εάν περάσετε κάθε λεπτό της αφύπνισης στην εργασία πέντε ημέρες την εβδομάδα, θα πρέπει να δώσετε στον εαυτό σας χρόνο να χαλαρώσετε κατά τη διάρκεια των διακοπών σας ή κατά τη διάρκεια των Σαββατοκύριακων. Έχετε επίσης προτιμήσεις όταν πρόκειται για το έργο που θέλετε να κάνετε και για τους στόχους που θέλετε να επιτύχετε.
Ενώ η εργασία θα απαιτήσει από εσάς να θυσιάσετε μερικά πράγματα, θα πρέπει να υπάρχει ισορροπία όταν πρόκειται για εργασία και τις ανάγκες σας. Διαφορετικά, σύντομα θα αντιμετωπίσετε μια καύση έξω.
Με άλλα λόγια
Το να λέτε όχι είναι σημαντικό στη δουλειά, διότι αυτό θα επιτρέψει στους ανθρώπους γύρω σας να σέβονται τα εργασιακά σας δικαιώματα. Μπορείτε επίσης να καψετε από την εργασία πάρα πολύ και μπορεί να επηρεάσει την απόδοσή σας.
Καθώς μαθαίνετε πότε να πείτε όχι, μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε την τέλεια ισορροπία εργασίας-ζωής και μια καλύτερη σχέση με το αφεντικό και τους συνεργάτες σας.
Έχεις γυρίσει κάποιον πριν; Στην προσωπική ή επαγγελματική ζωή; Πώς το κάνατε χωρίς να προσβάλλετε το άλλο μέρος; Μοιραστείτε μαζί μας στα σχόλια παρακάτω, ώστε όλοι να μπορούν να μάθουν από τις εμπειρίες του άλλου.
Για άλλα αντικείμενα για να προστατεύσετε τον εαυτό σας από το κάψιμο στην εργασία, ελέγξτε τα παρακάτω:
Θέματα εργασίας: Θέλουμε να έχουμε διασκέδαση
8 Τύποι εργασιακού άγχους που
γνωρίζουν τα όριά σας
Θέματα εργασίας: Θέλουμε να έχουμε διασκέδαση
8 Τύποι εργασιακού άγχους που
γνωρίζουν τα όριά σας
Δεν μπορώ να πάρω αρκετό MiddleMe; Μπορείτε να με βρείτε να μοιραστώ μαζί μου τις σκέψεις μου:
Instagram @kallymiddleme
Twitter (MiddleMe_net)
FaceBook (MiddleMe.net)
LinkedIn linkedin.com/in/kallytay
Instagram @kallymiddleme
Twitter (MiddleMe_net)
FaceBook (MiddleMe.net)
LinkedIn linkedin.com/in/kallytay
Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή έχουν σκοπό να μοιραστούν, να αρχίσουν να διαδίδουν το MiddleMe γύρω, μετά από όλα, η κοινή χρήση φροντίζει.
https://middleme.net/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου