Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019

Φωτογραφία της ημέρας: Ηλιοτρόπια

Φωτογραφία της ημέρας: Ηλιοτρόπια

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΟΛΥ
Πολλά φυτά έχουν χάσει στα χέρια μου. Ειλικρινά, δεν ήμουν ποτέ πολύ καλός με τα φυτά. Έχω την τάση να πάω πάνω από το νερό συνεχώς και να πνίγω τα φτωχά πράγματα. Η ελπίδα ήταν ότι το πότισμα θα τους έκανε να γίνουν πιο γρήγορα! Λόγω αυτού του λυπημένου παρελθόντος, είμαι πάντα έκπληκτος εάν κάτι που φύτεψα μεγάλωσε. Φέτος βρήκα μερικά πακέτα σπόρων ηλίανθου.
Υπήρχαν πολλοί μικροσκοπικοί μικροσκοπικοί σπόροι στο πακέτο. Φαινόταν ξηρό και έλλειψη ζωής. Πήρα μερικά και προχώρησα προς το μικρό μου έδαφος.
Σιγά-σιγά, έριξα μια τρύπα στο έδαφος και χώρισα τους σπόρους μερικά εκατοστά μακριά, όπως καθοδηγείται από τις οδηγίες του πακέτου. Αφού κάλυψα τους σπόρους, έριξα λίγο νερό.
Μην νερό το ηλίανθο πάρα πολύ, θυμήθηκα τον εαυτό μου .
Πρώτα Bloom

Το Μάθημα Ζωής

Οι ηλιανθόσποροι άρχισαν να μεγαλώνουν όπως τα ζιζάνια γύρω τους. Ήταν δύσκολο να γίνει διάκριση μεταξύ των φυτών και των ζιζανίων. Έτσι αποφάσισα να περιμένω λίγο περισσότερο μέχρι να μπορέσω να πω τη διαφορά. Δυστυχώς, όλοι οι σπόροι δεν το έκαναν στην τελική διαλογή.
Επτά φυτά άρχισαν να αναπτύσσονται έντονα μετά την τελική διαλογή .... Ο αγώνας των ηλίανθων ήταν ανοιχτός! Κάθε λίγες μέρες θα βρισκόταν ένα εργοστάσιο μπροστά και την επόμενη μέρα θα βρισκόταν ένα άλλο φυτό μερικές ίντσες. Κανείς δεν μπορούσε να πει ποιος επρόκειτο να ανθίσει πρώτα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Το φυτό που σκέφτηκα θα λουλούδι πρώτα, ακόμα δεν έχει ανθίσει ακόμα. Αυτό το εργοστάσιο εξακολουθεί να αναπτύσσεται, τώρα πάνω από 7 πόδια ύψος. Η πιο σύντομη άνοιξε τα πέταλά της πριν από λίγες εβδομάδες. Σκοπεύω να συγκομίσω τους σπόρους για το επόμενο έτος.

Τελικές σκέψεις

Αυτό είναι σαν τη ζωή γενικά. Ποτέ δεν γνωρίζετε το αποτέλεσμα ή το μέλλον ...
Αλλά, πρέπει να δοκιμάσετε το καλύτερο για να είστε το καλύτερο που μπορείτε να είστε!
https://chocoviv.home.blog/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πατρικά – Ένα Μεσαιωνικό χωριό της Χίου

on Πατρικά – Ένα Μεσαιωνικό χωριό της Χίου Πατρικά – Ένα Μεσαιωνικό χωριό της Χίου Πρόκειται για ένα από τα ωραιότερα Μαστιχοχώρια της Χίου ...