Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΕΡΟΣ 2 ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ BY OPEYEMI OJERINDE AKINTUNDE

ΜΕΡΟΣ 2 επιθεωρητεσ καθηγητων

 BY OPEYEMI OJERINDE AKINTUNDE


Η Jemima πρέπει να έχει δει την εμφάνιση ενδιαφέροντος στα μάτια μου και τον τρόπο που βάζω τα χέρια μου στις τσέπες των παντελονιών μου για να μιλήσω για χαλάρωση στην ανδρική ηλικία μου,
γιατί είναι λαχτάρα για τον Jemima ο οποίος ήταν πάντα πολύ προφανής,
σχεδόν στέκεται όρθιος κάθε φορά που χαμογέλασε σε μένα.
Ήξερε ότι την ήθελα, αν και φάνησα ντροπαλός στην παρουσία της.
Μια μέρα, έφτασε μέχρι μένα ενώ περίμενα τον αδελφό της που είχε προχωρήσει σε δουλειές ... "Μπορείτε να με χειριστείτε;"
Είχε ζητηθεί όλη η Jemima, αποχώρησε από μένα, κουνώντας τους μεγάλους γοφούς της κοιτάζοντας πάνω από τον ώμο της και γελώντας σε μένα.
Περπάτησε προς το δωμάτιο του γονέα της και άφησε την πόρτα στο δωμάτιο ευρύτατα ανοικτό.
Θα μπορούσα να την δει να ξεβιδώνει το πανί της, ενώ με κοιτάζει ακόμα ...
Ήμουν κολλημένη ... είχα πεινάσει από την ποιότητα της τηλεόρασης από τότε που φτάσαμε στο βορρά και αυτή η οθόνη Jemima παίζει για μένα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα
να αγνοήσουμε ... αλλά άκουσα όμως τη δυνατή φωνή της μητέρας μου να παίζει στο κεφάλι μου: "Μην ξυπνάς την Αγάπη όταν δεν είναι ώριμη, Ελέγχει τη λαχτάρα σου, Μην αφήσεις τον μακρύ σου έλεγχο" ... Αυτό ήταν η μητέρα μου φωνή κατά τη διάρκεια της οικογένειάς μας την πρωινή αφοσίωση εκείνη την ημέρα ... άκουγα την επανάληψη τόσο δυνατά και καθαρά,
αλλά μέχρι εκείνη την εποχή η Jemima ήταν γυμνή, τα στήθη της στέκονταν σταθερά σαν δύο μεγάλα πορτοκάλια που με ρωτούσαν να τα συμπιέσω και να πηδήξω ...
Οι γοφοί της στέκονταν με διακριτικό τρόπο και μου ζητούσαν να τους χαϊδέψω και να βγαίνω από τα μπλουζάκια, άρχισα να κλαίω ... Ήμουν
φωνάζοντας στην τελειότητα της ομορφιάς που βρισκόταν μπροστά μου και πόσο ήθελα να το κάνω, αλλά τα λόγια της μητέρας μου ήταν σαν βαρύ χάλυβα στα πόδια μου ... "Hey,
Guy γιατί μοιάζει σαν ζόμπι; "Άκουσα τη φωνή της Χαρούνας ... Η Haruna είχε εισέλθει απαρατήρητη και καθώς ακολούθησε το βλέμμα μου είδε
η γυμνή αδελφή του που άρχισε να σπεύδει να φορέσει τα παντελόνια της ... "Παντοδύναμος Θεός!" Η Haruna φώναξε ....
Αυτή ήταν η χαμένη μου χάρη, βγήκα έξω από το σπίτι, μουρμουρίζω "ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ!
Παρόλο που ένα άλλο μέρος μου έλεγε ότι χάσαμε μια ευκαιρία μιας ζωής ... Εξέδινα τον τόπο της Haruna για δύο εβδομάδες, αν και η Haruna ζήτησε συγγνώμη για λογαριασμό της αδερφής του ... Ωστόσο, ήρθε μια άλλη ημέρα δοκιμής.
Για εκείνες τις δύο εβδομάδες αποφεύγω τη θέση της Χαρούνας, πάντα φανταζόμουν μια άλλη ευκαιρία, επειδή η πείνα μου για τη Jemima ήταν ζεστή.
Είχα πάει ξανά στη Haruna για το βιβλίο του, αλλά συνάντησε την απουσία του.
Συνάντησα τη Jemima παίρνοντας μερικά φασόλια, τη στιγμή που με είδε, έτρεξε μέσα.
Την ακολούθησα, προσπαθώντας να δω αν θα μπορούσα να της πω ότι δεν έβαλα τίποτα εναντίον της, αλλά αλίμονο!
Είχε ξαναγυρίσει ξανά γυμνός και είπε αυτά τα κακά λόγια ... «Νόμιζα ότι είσαι μεγάλο αγόρι, δεν ήξερα ότι ήσασταν αγόρι μιας μαμάς» Θα έπρεπε να βγήκα έξω από το σπίτι, αλλά ακολούθησα τη σειρά της λαγνείας που τράβηξε με προς την.
Η Τζέμιμα έβγαλε την παρθενία μου και αυτή ήταν η αρχή του ταξιδιού μου.
Έγινε εθισμένος σε αυτήν, όπως ήμουν ψηλά σε κάτι επειδή δεν μπορούσε να πάει μέρα χωρίς να έχω Jemima.
Θα μπορούσε να είναι πολύ νωρίς το πρωί στο δρόμο μου στο σχολείο σε ένα ατελείωτο κτίριο περίπου στις 6:30 π.μ. ή κατά τη διάρκεια του χρόνου διακοπής όταν έδωσα τις συμβουλές των αντρών ασφαλείας να με αφήσουν να βγω έξω ή αργά τη νύχτα όταν είπα ψέματα στους γονείς μου επρόκειτο να σπουδάσει με τη Haruna .... Η Jemima δεν ήταν ποτέ εξαντλημένη, ήταν άλογο καθώς μου δίδαξε όλα τα είδη.
Είχα την καλύτερη στιγμή της ζωής μου, ήμουν ακόμα πολύ λαμπρός στο σχολείο,
έτσι οι γονείς μου δεν υποψιάστηκαν τίποτε άλλο παρά μια φορά που η μητέρα μου βρήκε ένα πακέτο προστατευτικών προφυλακτικών στη σχολική τσάντα μου ...
Έπρεπε να κάνω ψέματα στην αφελής μητέρα μου που δεν ήθελε να ωθήσει τα πράγματα, πάντα πίστευε τα παιδιά της.
Της είπα ότι την έβγαλα από έναν από τους νεότερους φοιτητές ... Μέχρι τώρα,
Δεν ξέρω γιατί οι γονείς μου δεν γνώριζαν ποτέ τη φοβερή ζωή που ζούσα ... Υποθέτω ότι με εμπιστεύτηκαν πάρα πολύ.
Ακόμα κι αν ο Θεός είχε δείξει στους γονείς μου το όνειρό τους, είμαι βέβαιος ότι θα το έκαναν να το σκάσει, γιατί ήμουν πολύ καλό αγόρι στο σπίτι και στο σχολείο.
https://ogaziestheory.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πατρικά – Ένα Μεσαιωνικό χωριό της Χίου

on Πατρικά – Ένα Μεσαιωνικό χωριό της Χίου Πατρικά – Ένα Μεσαιωνικό χωριό της Χίου Πρόκειται για ένα από τα ωραιότερα Μαστιχοχώρια της Χίου ...