Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Γιώτα Γιάννα – Αγάπησα τη νύχτα (νέο τραγούδι)

Γιώτα Γιάννα – 

Αγάπησα τη νύχτα (νέο τραγούδι)

Posted on 30 Ἰουνίου 2019


 
 

Αγάπησα τη νύχτα – Γιώτα Γιάννα Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης Στίχοι: Γιούλα Γεωργίου Cd: Επιμένω στη ζωή Ενορχήστρωση: Ανδρέας Αποστόλου – Γιάννης Ζουγανέλης Σκηνοθεσία: Πάνος Ζενίδης Παραγωγή: Αυλός 2018 Στίχοι

Μπήκα στο τραίνο της ζωής και εισιτήριο δεν είχα βρήκα λαθραία αγκαλιά συνεπιβάτη μου τη νύχτα

Ένα τσιγάρο να κρατώ κι όμως ποτέ να μην τ΄ ανάβω τα όνειρα μου πάντα ροκ να μη με νοιάζουνε τα μπράβο

Αγάπησα τη νύχτα και δε μου χάρισε φεγγάρια της έδωσα τα πάντα δεν έκανα παζάρια

Αγάπησα τη νύχτα στιγμή δεν μετανιώνω ακόμα κι όταν ψάχνω να γείρω σ΄ έναν ώμο

Έλα και μέτρα τις γραμμές που χάραξαν το πρόσωπό μου είμαι περήφανη για αυτές είναι το βιογραφικό μου

Μπήκα στο τραίνο της ζωής και εισιτήριο δεν είχα βρήκα λαθραία αγκαλιά συνεπιβάτη μου τη νύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων 

Πάντα να λες ΟΧΙ σε αυτούς τους 10 τύπους ανθρώπων / Στωική φιλοσοφία