Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

Εξωτερική Ανυπαρξία – Ποίημα

Εξωτερική Ανυπαρξία – Ποίημα

Artworks: © 2018 Philippe Gaildraud. Title: «Un seul visage pour la misère est suffisant.»
Ευγενής παραχώρηση δικαιωμάτων.

Θα αφήσω να ζει ανάμεσά σας η αδιαφορία μου,
ενώ στην ουσία εγώ θα έχω μετακομίσει στα εσωτερικά μιας άγριας αγκινάρας
ή σε ένα μύδι του ωκεανού.
Η αδιαφορία μου, θα Σας κοιτάζει στο πρόσωπο,
ως κάποιου ανθρώπου που έχει κουραστεί πολύ
και βιάζεται σπίτι του να πάει.
Θα πείτε πως “Κρίμα, δεν έφτασε ο πηλός στον Ιησού να του ανοίξει τα μάτια.
Ήταν, αλήθεια, πιο καλός να μετατρέπει το νερό κρασί,
να γεμίζει κούπες στα χέρια των παρθένων,
τραπεζοκόμος κι υπηρέτης,
σε πανηγύρια ψαροφαγίας,
και στα λουτρά της Βηθεσδά.
Τους υπόλοιπους τους άφησε χωλούς”.

Θα λέτε πως δεν έχετε ξαναδεί πιο καθημερινό άνθρωπο.
Εγώ θα σας προσφέρομαι με αδιαφορία απλόχερα σε φέτες ψωμιού σε δίσκο.
Εσείς, θα τρώτε τον άρτο τον επιούσιο
και θα με τινάζετε, χωρίς προφάσεις, στα χαλιά σας.
Θα λερωθούν τα σπίτια σας,
από αυτό που ποτέ δεν ήμουν,
που επιμόνως εσείς δεν αντιληφθήκατε,
από ψίχουλα που ‘χει σκαρτάρει η βουλιμία σας,
κι από κλώνους πικροράδικο,
που στόλιζε το μέτωπό μου.

© Copyright 2018 Σούκουλης Δημήτρης – All Rights Reserved


https://nosensewords.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

12 σημάδια ότι δεν σε έχει ξεπεράσει

  12 σημάδια ότι δεν σε έχει ξεπεράσει 12 σημάδια ότι δεν σε έχει ξεπεράσει Υπάρχουν μερικά σημάδια που μπορείς εύκολα να εντοπίσεις και να ...