"Είναι ο ρυθμός στους στίχους μου και η φωτιά στο πνεύμα μου"
Αυτό είναι που το μυαλό μου συνεχίζει να λέει όλη την ώρα. Είναι σαν τα πάντα γύρω μου να σταματάνε.
Όταν είστε ελκυσμένοι σε κάποιον χαρισματικό, έχετε την τάση να κάνετε ανόητα πράγματα γύρω τους. Το αυτοτελές χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σας συρρικνώνεται λίγο και βρίσκεστε σε μια συνεκτική κατάσταση που ενεργεί σαν αρχάριος. Όχι μόνο αυτός ο εγκέφαλός σας λειτουργεί αντιθετικά και αισθάνεστε μισά παραλύσει. Ξαφνικά οι λέξεις τρέμουν από το στόμα σου και νιώθεις άγχος.
Την στιγμή που τα συναντήσατε για πρώτη φορά, κολλάει στο μυαλό σας και συνεχίζει να αναδιπλώνεται με αποσταθεροποιητική κίνηση. Ο κόσμος φαίνεται να είναι αντίθετος ως μια παρακινούμενη ψευδαίσθηση.
«Όταν με κοιτάζει, το μυαλό μου απώλειε την ψυχική υγεία»
Γίνεστε συνειδητοί όταν είστε γύρω σας. Ξεκινάτε να παρατηρείτε πράγματα που αφορούν και εσάς, τις μικρές συνομιλίες, το ίδιο ενδιαφέρον, το τυχαίο αστείο που κάνατε και εσείς και οι δύο γέλασατε μαζί. Τα πάντα ολισθαίνουν στο μυαλό σου σαν μια ταινία. Ξεκινάτε να αισθάνεστε απρόσμενα εξαιρετικά για κάθε στιγμή.
Οι αλλαγές συμβαίνουν τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Αρχίζετε να ντύσετε ρητά.
Δεν τους κρίνετε, αντί να αμφισβητήσετε τη δική σας νοημοσύνη.

Λοιπόν αυτό είναι που είμαστε, μια πολύπλοκη μηχανή που έχει συναισθήματα και διαπράττει λάθη.
Και είναι εντάξει να κάνουμε ένα αστείο του εαυτού μας ή να πέσουμε στο έδαφος μπροστά σε όλους τους άλλους. Να έχουμε αισιοδοξία στη ζωή, να αποδεχόμαστε τις απορρίψεις και να εκτιμούμε τις προτάσεις, σεβόμενοι τις αποφάσεις και προστατεύοντας αυτές που αγαπάμε.
Δεν είναι ποτέ αργά για τίποτα έως ότου η ώρα είναι υπέρ μας.
"Είμαι δύσπιστος για τα συναισθήματά μου απέναντί ​​του και ίσως ποτέ δεν θα το μάθει"
https://shubhangirawat.wordpress.com/