Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Η εποχή των παιχνιδιών Retro Arcade. ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ.-- TOP 5 Retro Arcade Games Of All Time


Η εποχή των παιχνιδιών Retro Arcade. 

ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ.




Spinman

Η εποχή των παιχνιδιών Retro Arcade.

Ως παιδί πίσω στη δεκαετία του 80, όπου δεν υπήρχε διαδίκτυο,
και μόνο μερικά τηλεοπτικά κανάλια ήταν διαθέσιμα στη νέα έγχρωμη τηλεόραση,
τα προγράμματα ξεκίνησαν στις 5μμ και τελείωσαν στις 12πμ,
η μοναδική μας απόδραση στην παιδική ηλικία ήταν,
να παίζουμε ξύλινα τετράγωνα όπου κατασκευάστηκαν από εμάς,
τα παιδιά, και συλλέγονται κοντά από τον τοπικό κατασκευαστή επίπλων,
παίζουν ποδόσφαιρο σε ένα εγκαταλελειμμένο κενό μπλοκ.

ρετρό παιχνίδιαΤο νέο buzz της δεκαετίας ήταν η καινοτομία των παιχνιδιών arcade,
τοποθετημένος σε ένα υπόγειο υπόγειο, κάτω από το καφενείο,
κατά τη στιγμή που επιτρέπεται το κάπνισμα κοντά σε ένα παιδί,
θα μπορούσατε να δείτε μέσα από το παράθυρο τις ακτίνες του ήλιου που έρχονται μέσω με ένα καπνιστό αποτέλεσμα.
Η ακτίνα έδειχνε στο παιχνίδι arcade που ονομάζεται τότε
Θαύμα αγόρι στη γη Monster.

Είχε 3 κουμπιά, πράσινο κόκκινο και κίτρινο, και ένα χειριστήριο με ένα κόκκινο κουμπί.
Η οθόνη ήταν καθαρή, χωρίς γρατζουνιές, αλλά στην επιφάνεια κοντά στα κουμπιά,
ήταν καύση σημάτων, όπως οι ηλικιωμένοι χρησιμοποίησαν για να βάλουν τους
καπνίζει στο πλάι για να αφήσει να ξεκουραστεί, ώστε να μπορούν να παίξουν αυτό το εκπληκτικό παιχνίδι για ώρες.

στοάΜετά το σχολείο, πήγαινα και βοηθούσα τη μητέρα μου με το κατάστημά της,
και δίπλα σε αυτό, κάναμε το καφενείο με αυτό το υπόγειο .
Πέρασα εκεί ελπίζοντας ότι το παιχνίδι ήταν διαθέσιμο και κανείς δεν το έπαιζε.
Προς έκπληξή μου, ελήφθη η στοά. Έτσι, έπρεπε να περιμένω υπομονετικά και προσευχόμουν,
ότι το άτομο που παίζει το παιχνίδι, θα χάσει τη ζωή του, μέσα μου,
έτσι μπορώ να το πάρω και να σώσω τον κόσμο.

Ο ήχος του νομίσματος πέφτει μέσα, η καρδιά μου χτυπάει γρήγορα από τον ενθουσιασμό.
Η οθόνη,

"Νέο παιχνίδι" Πατήστε Έναρξη,

ήξερα ότι ήμουν για την πορεία της ζωής μου
για να σώσω τον κόσμο και να σκοτώσω τέρατα με το σπαθί μου, να αναβαθμίσω την πανοπλία μου,
πάρτε μαγικά φίλτρα που θα με ριζικά θεραπεύσουν σε έναν αγώνα αφεντικό.

retro παιχνίδια arcadeΞοδεύω όλα τα χρήματά μου για να αναρωτηθώ αγόρι, δεν λυπάται εκεί.
Τα δάχτυλά μου έβλαψαν, πατώντας συνεχώς τα κουμπιά.
Το δεξί μου χέρι πήρε σημάδια από το χέρι του μοχλού
και έγινε κόκκινο από την κυκλοφορία του αίματος.

Ξέρω τι σκέφτεστε, τι συμβαίνει με τον Pacman, τον Galaga, τον Donkey Kong κ.λπ .;
Ναι, όλοι τους, ξοδεύω ώρες και ώρες, κέρμα για κέρδος για να το δοκιμάσω.
Για μένα, εκείνη την εποχή, ήταν κάτι έξω από αυτόν τον κόσμο που ήρθε να ενθουσιάσει την ψυχή μου ως παιδί.

ρετρό εποχήΣήμερα λένε ότι όλα είναι αντικαταστάσιμα.
Όχι για μένα, οι αναμνήσεις μου από την παιδική ηλικία είναι αναντικατάστατες και ειδικά όταν εκείνη η εποχή,
η αθωότητα, η ουσιαστική παιχνιδιότητα, υπήρχαν.
Κανένα από τα σημερινά παιδιά δεν θα το βιώσει ποτέ, ούτε θα το εκτιμήσει.


Ποια είναι η παιδική σας μνήμη με την τεχνολογία που σας άφησε να χτυπάτε εκείνη τη στιγμή;
Ποιο ήταν το αγαπημένο σας παιχνίδι arcade;
στοά
Παρακάτω θα βρείτε τα κορυφαία 5 arcade ρετρό παιχνίδια όλων των εποχών




https://spin-man.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Και θύμισέ μου λίγο… γιατί βιαζόμασταν να μεγαλώσουμε;

  Και θύμισέ μου λίγο… γιατί βιαζόμασταν να μεγαλώσουμε; – Άνδρεα Αρβανιτίδου – 23 Σεπτεμβρίου 2024 The Women Μεγαλώσαμε και τι καταλάβαμε; ...