Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

19 εβδομάδες και κάτι ψιλά.

19 εβδομάδες και κάτι ψιλά.

19 εβδομάδες και κάτι ψιλά.

Για την ιδανική ατμόσφαιρα, σου συνιστώ να πατήσεις εδώ.

Ματίνα : Καλησπέρα! Κερνάς καφέ;
Ανθή : Έλα πέρασε… Άμα βρω το μπρίκι!
Ματίνα : Καλά τι έγινε εδώ; Μάχη είχατε;
Ανθή : Αναλόγως πως το βλέπει κανείς. Δεν λένε ότι στον έρωτα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται;
Ματίνα : Να υποθέσω εσείς σκοτωθήκατε;
Ανθή : Σύμφωνα με εμένα, αν κρίνω από το πιάσιμο στον αυχένα, ναι.
Ματίνα : Και σύμφωνα με τον Πάνο;
Ανθή : Σύμφωνα με τον Πάνο κάναμε έρωτα!
Ματίνα : Και όλα αυτά στο πάτωμα;
Ανθή : Αυτά αγάπη μου ήταν τα πυρομαχικά…
Ματίνα : Δεν το λες κακό…
Ανθή : Απλώς το θέατρο του παραλόγου το λες.
Ματίνα : Κάτσε να ανάψω ένα τσιγάρο, να πιω μια τζούρα καφέ, και ξεκίνα… Με λεπτομέρειες παρακαλώ!
Ανθή : Μα φυσικά, γιατί στην περίπτωση μας, η λεπτομέρεια είναι εκείνη που κάνει τη διαφορά! Το συζητάς;
Ματίνα : Καταρχήν, πως προέκυψε όλο αυτό;
Ανθή : Γιατί νομίζεις εγώ ξέρω; Χθες παιδί μου, γύρισε σπίτι και αποφάσισε να το παίξει Μίκι Ρουρκ ο άλλος…
Ματίνα : Δηλαδή;
Ανθή : Δηλαδή, εκεί που εγώ κάθομαι ωραία και καλά στον καναπέ μου, τον βλέπω με τσάντες στα χέρια, και λέω, “επιτέλους θυμήθηκε τη λίστα”. Κι ας είχαν περάσει τρεις μέρες, εγώ χάρηκα, σου μιλάω ειλικρινά!
Ματίνα : Και τελικά;
Ανθή : Ανοίγω τις τσάντες και τι να δω;
Ματίνα : Τίποτα περίεργα εσώρουχα;
Ανθή : Όχι, ομολογώ αυτό θα ήταν χειρότερο…
Ματίνα : Τι είχε τέλος πάντων;
Ανθή : Και τι δεν είχε! Κουβαλούσε μέλια, φρούτα, σοκολάτες, σαντυγιές… Αφού είχα αρχίσει να πιστεύω πως αποφάσισε ο αχαΐρευτος να μου φτιάξει γλυκό!
Ματίνα : Τελικά του έφτιαξες εσύ;
Ανθή : Θυμάσαι που νωρίτερα σου ανέφερα τον Μίκι Ρουρκ;
Ματίνα : Α ναι σωστά… ε τι;
Ανθή : Ε βάλε λίγο και το μυαλό σου να δουλέψει, όλα έτοιμα τα θες! Ο Πάνος παιδί μου, ξαναβρήκε το χαμένο πάθος του για το σινεμά… αλλά αυτή τη φορά, αλλάξανε κάπως τα πράγματα!
Ματίνα : Μη μου πεις…
Ανθή : Θα σου πω. Πάθος του πια δεν είναι να βλέπει, αλλά να πρωταγωνιστεί σε αυτό!
Ματίνα : Κοίτα ο Πάνος που δεν του φαινότανε. Άσε με να μαντέψω… μήπως είναι καλύτερα να σε φωνάζω Κιμ;
Ανθή : Από το επιστροφή στο μέλλον, αλλά ναι!
Ματίνα : Γιατί μωρέ;
Ανθή : Γιατί αυτά τα πράγματα αγάπη μου δεν τα κάνουν στα γεράματα…
Ματίνα : Τόσο άσχημα πήγε;
Ανθή : Από πού θέλεις να ξεκινήσω; Από εκεί που πάτησε τα κεράσια…;
Ματίνα : Εντάξει, ατυχήματα συμβαίνουν.
Ανθή : Αυτό είναι το μόνο σίγουρο…
Ματίνα : Είχατε και άλλα θερμά επεισόδια να υποθέσω;
Ανθή : Να το υποθέσεις… Άλλωστε το βλέπεις κιόλας. Τα μαλλιά μου!
Ματίνα : Τι έπαθαν;
Ανθή : Ακόμα κολλάνε από το μέλι.
Ματίνα : Ουπς… έλα μωρέ κι εσύ τώρα. Δε λένε ότι θρέφει και τις ανταύγειες;
Ανθή : Έτσι λένε; Τότε περίμενε, έχει περισσέψει λίγο!
Ματίνα : Κάτσε να δούμε τα αποτελέσματα πρώτα!
Ανθή : Το τραβάει το μέλι ο οργανισμός σου βλέπω…
Ματίνα : Έλα μη γκρινιάζεις! Πες μου τώρα αυτό που με καίει, στο στριπτιζ φτάσατε;
Ανθή : Μετά κόπων και βασάνων, αλλά ναι. Φτάσαμε!
Ματίνα : Λεπτομέρειες δεν ακούω…
Ανθή : Σωστά! Ξεχάστηκα, με συγχωρείς. Ότι και να σου πω, θα ναι λίγο, μεταξύ μας, ένα νέο αστέρι γεννιέται!
Ματίνα : Τόσο καλή ήσουν δηλαδή;
Ανθή : Το συζητάς; Αφού να φανταστείς, στο Χόλυγουν πήραν απόφαση να γυρίσουν το Νο2.
Ματίνα : Εξυπνάδες, κάθομαι και σε ακούω κιόλας! Στον Πάνο, άρεσε παιδί μου;
Ανθή : Νομίζεις θα τον ρωτήσω κιόλας; Ας τολμήσει να σκεφτεί ότι δεν του άρεσε και το επόμενο remake θα το αναλάβω εγώ!
Ματίνα : Δηλαδή;
Ανθή : Θα ξαναγυρίσουμε τη Λάμψη και για κακή του τύχη, όχι του Φώσκολου!
Ματίνα : Οπότε για καλό όλων, ας το πάρουμε ως αυτονόητο. Του άρεσε!
Ανθή : Τώρα μιλάς σωστά!
Ματίνα : Τουλάχιστον, παρ’ όλα τα ατυχήματα, βλέπω σου πέρασε ο βήχας. Αλήθεια, ποιο σιρόπι πήρατε να το έχω στα υπόψιν;
Ανθή : Το “αν συνεχίσεις, θα φύγεις απ’ το παράθυρο”. Ευχαρίστως να σου δώσω, περίσσεψε ΚΑΙ αυτό!
Ματίνα : Λέω να το αποφύγω… ΚΑΙ αυτό!
Ανθή : Και δεν έχεις ιδέα τι καλά που κάνεις!
Ματίνα : Πάντως, αν θέλεις τη γνώμη μου, θα έπρεπε να χαίρεσαι που μετά από τόσα χρόνια σε βάζει στην ίδια κατηγορία με την Κιμ Μπάσιτζερ.
Ανθή : Αν με είχε βάλει απλά στην ίδια κατηγορία αγάπη μου, ποιος σου είπε δεν θα χαιρόμουν; Το πρόβλημα είναι ότι με έβαλε και στον ίδιο ρόλο.
Ματίνα : Σε αυτό έχεις ένα δίκιο. Αλλά και πάλι, είναι μια ανακούφιση.
Ανθή : Σοβαρά τώρα;
Ματίνα : Φυσικά. Τι να πω κι εγώ που εμένα ο Κώστας με βλέπει όπως ο Μιχαλόπουλος τη Παγράτη στο “Βασικά καλησπέρα σας”;
Ανθή : Ευχαριστώ; Τουλάχιστον δεν μαζεύεις φλούδες από το πάτωμα!
Ματίνα : Ας μου τα κάνει εμένα αυτά και μέχρι και πυρηνικά απόβλητα μαζεύω για χάρη του!
Ανθή : Τότε κάτσε να του δώσω τη συνταγή της επιτυχίας!
Ματίνα : Δωσ’ τη του, τι περιμένεις; Όχι θα κάτσω να γίνω σαν κι εσένα, τραβάτε με κι ας κλαίω!
Ανθή : Τώρα ποια είναι η υπερβολική;
Ματίνα : Ας τα αυτά τώρα. Να σου πω…
Ανθή : Τι;
Ματίνα : Λες να έχει γίνει τόσο σινεφίλ και σήμερα να σου έρθει με χειροπέδες και μαστίγια;
Ανθή : Ας έρθει…
Ματίνα : Όταν λέω εγώ τραβάτε με κι ας κλαίω…
Ανθή : Μη βιάζεσαι, δεν τελείωσα…
Ματίνα : Ωχ…
Ανθή : Ακριβώς. Στη περίπτωση αυτή λοιπόν, σήμερα για ένα πράγμα να ‘σαι σίγουρη… Ο ρόλος του Mr Grey μου ανήκει..
Ματίνα : Και ξανά ωχ!
Ανθή : Τι ωχ; Τουλάχιστον να βγάλω και το άχτι μου που εκείνος είναι έξω κι εμένα με έχει όλη μέρα και καθαρίζω!
Ματίνα : Άσε τον άνθρωπο να εκφραστεί. Εσύ σε λίγο είσαι ικανή να του σβήνεις τσιγάρα στο κούτελο…
Ανθή : Αν συνεχίσει έτσι, το σκέφτομαι!
Ματίνα : Αμάν, με τίποτα δεν είσαι ευχαριστημένη ρε κορίτσι μου!
Ανθή : Όχι εντάξει. Πρέπει να παραδεχτώ ότι βγήκε και κάτι καλό από όλο αυτό.
Ματίνα : Αυτό είναι το πνεύμα! Για πες…
Ανθή : Τουλάχιστον έμαθα ότι έχω αλλεργία στον ανανά!
Ματίνα : Δεν είναι τώρα αυτό θετική εξέλιξη;
Ανθή : Αν πάω στη Βραζιλία, θα μου φανεί σίγουρα χρήσιμο!
Ματίνα : Με αυτά και με αυτά, μου ήρθε μια λιγούρα…
Ανθή : Να σου φέρω κάτι;
Ματίνα : Άσε, μη σηκώνεσαι, πάω εγώ.
Αχ, μια σοκολάτα, δε σε πειράζει….
Ανθή : Μη την αγγίζεις! Είναι από χθες…

Ο παρόν διάλογος είναι μια προσπάθεια να αναπτύξω το ταλέντο μου στον θεατρικό διάλογο, η έμπνευση πάντα μοιρασμένη με το έτερον μου ήμισυ.


mr. & mrs. tomary.
https://mindlabnk.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Και τώρα που έμαθα να ζω χωρίς εσένα…

  Και τώρα που έμαθα να ζω χωρίς εσένα… – StavRoula – 20 Σεπτεμβρίου 2024 The Women Tώρα που έμαθα να ζω χωρίς εσένα… Ανακάλυψα μια δυνατή π...