Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Δημήτρης Λάγιος - ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ ΓΛΥΚΟΧΑΡΑΜΑ - Σωτηρία Μπέλλου



Δημήτρης Λάγιος - ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ ΓΛΥΚΟΧΑΡΑΜΑ - Σωτηρία Μπέλλου


Δημοσιεύτηκε στις 3 Δεκ 2017
Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Μουσική: Δημήτρης Λάγιος Ερμηνεία : Σωτηρία Μπέλλου Ο Αη-Λαός 1983 Κινηματογραφική απεικόνιση των "Δεκεμβριανών", όπως την αποτύπωσε ο Θόδωρος Αγγελόπουλος στην ταινία του"Ο ΘΙΑΣΟΣ" Έσβησαν τα ματάκια σου ήρεμα σαν λυχνάρια και κείνοι που σε σκότωσαν δεν άφησαν αχνάρια. Δεκέμβρης γλυκοχάραμα μένει η καρδιά μου άδεια η νύχτα κρύβει θάνατο και σκοτεινά πηγάδια. Του χάρου ήσουν αδερφός και του χαμού παρέα φεγγάρι γεναριάτικο πάνω από τον Περαία. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση. All audio and visual parts are the sole property of their respective owners. This video is purely for entertainment and recreational purposes. No Copyright infringement intended! All rights go to its rightful owners.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βόλος: Τα δέντρα… έργα τέχνης στο πάρκο του Αγίου Κωνσταντίνου (φωτό)

  Βόλος: Τα δέντρα… έργα τέχνης στο πάρκο του Αγίου Κωνσταντίνου (φωτό)   22/09/2024 - 10:25 Η μητέρα φύση δημιουργεί πάντα τις πιο όμορφες ...