► «Ελληνικοί Μύθοι και γκράφιτι Τοιχογραφίες»: «Συνεργασία με Ρέζα McConaghy»:
17/04/2017 από Aquileana
_____________________________________________________________________________________
⇒Λίγα λόγια γι' αυτήν την ανάρτηση.
Το άρθρο που ακολουθεί αποτελείται από δύο τμήματα, κάθε ένα από αυτά, συμπεριλαμβανομένων τοιχογραφιών από την Αργεντινή και τον Καναδά, αντίστοιχα. Αυτή η θέση έχει ως στόχο να αναλύσει με ένα με ένα δωρεάν, αλλά ακόμα με σύνεση, βάσιμη κριτήρια τρόπο με τον οποίο ορισμένα μυθολογικά ελληνικά θέματα και χαρακτήρες μπορεί να είναι επαναλαμβανόμενες, παρά το χρόνο, ακόμα και εναντίον της.
Όπως Ρέζα και βρήκα κάποια graffiti που που φαινόταν να έχει μυθολογικό και ακόμα και φιλοσοφικές ισοδύναμα αποφασίσαμε θέλαμε να προσπαθήσουμε να δείξουμε αυτές τις συνδέσεις. Resa's τοιχογραφία είναι από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο (Toronto, Canada), ενώ η δική μου είναι από το Πλανητάριο (Παλέρμο, Μπουένος Άιρες, Αργεντινή). Με αυτό που είπε, θα ήθελα να πω ότι, αφού διαπίστωσε πολλές ομοιότητες, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα. Και οι δύο, Ρέζα και πιστεύω ότι οι συγκλίσεις είναι εντυπωσιακή. Και είναι έτσι, να διευρύνουν και να εμβαθύνουν την αξία της αθάνατης Αρχαία Ελληνική Κληρονομιά.
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒Section Ι Τοιχογραφίες: Το Πλανητάριο:
Το πλανητάριο Galileo Galilei, κοινώς γνωστό ως Planetario, βρίσκεται στο Parque Tres de Febrero στη συνοικία Παλέρμο του Μπουένος Άιρες, Αργεντινή. Το κτίριο άνοιξε επίσημα για το κοινό στις 5 Απριλίου, 1968. Αποτελείται από ένα κυλινδρικό πλαίσιο με ανεξάρτητη προβολείς για τη Σελήνη, τον Ήλιο και των ορατών πλανητών (Ερμής, Αφροδίτη, Άρης, Δίας και Κρόνος) και δύο σφαίρες στα άκρα ότι το έργο 8.900 αστέρια, αστερισμούς και νεφελώματα.
Σήμερα η Πλανητάριο περιβάλλεται από ένα λεπτό μεταλλικό φύλλο με πολλές τοιχογραφίες σε αυτό. Εμείς θα βρίσκονται εδώ μερικά από αυτά, με σκοπό να βρουν μυθολογικές και φιλοσοφικές συνακόλουθα.
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒Eros και Ψυχή ... Και το Πλανητάριο πάνω τους !:
Αυτό το γκράφιτι είναι ακριβώς το εύρημα. Βασίζεται σε μια πρωτότυπη ζωγραφική «Η αρπαγή της Ψυχής» του William-Adolphe Bouguereau (1894).
Ο καλλιτέχνης περιελάμβανε Πλανητάριο πάνω από το ζευγάρι.
Σύμφωνα με το ελληνικό μύθο η Αφροδίτη ήταν ζηλότυπος λόγω θαυμασμό των ανδρών για την Ψυχή , έτσι ρώτησε το γιο της, τον Έρωτα, με τις ψυχές των ανθρώπων δηλητήριο»για να σκοτώσει την επιθυμία τους για την Ψυχή. Αλλά ο Έρως ερωτεύτηκε την Ψυχή. Έτσι, ενάντια στις επιθυμίες της μητέρας του, ζήτησε από τον δυτικό άνεμο, Zephyr , να την φέρω απλά στο παλάτι του.
Θα ολοκλήρωσε την αγάπη τους το ίδιο βράδυ. Αλλά γι 'αυτό ο Έρωτας είχε να κάνει Ψυχή πιστεύουν ότι ήταν ένα άσχημο τέρας, όπως η Oracle είχε πει γονείς της ότι η Ψυχή θα παντρευτεί ένα άσχημο τέρας του οποίου το πρόσωπο που ποτέ δεν θα είναι σε θέση να δουν. Και προφανώς αυτή ακράδαντα έτσι! ...
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒The κέρατα κατσίκας με τα ανθρώπινα χέρια:
Αυτή η τοιχογραφία με το κεφάλι κατσίκας και τα ανθρώπινα χέρια θα μπορούσε να μας θυμίζουν τον αστερισμό Αιγόκερως.
Το όνομά του είναι λατινικά για «κέρατα κατσίκας» ή «κέρατο κατσίκας» ή «με κέρατα σαν κατσικίσιο».
Αυτό αστερισμό προστατεύεται από Εστία , αντιπροσωπεύει Παν , ο θεός της άγριας και των βοσκών. Ο μύθος μας λέει ότι, προκειμένου να ξεφύγουν από τον Τυφώνα, Παν ρίχνει τον εαυτό του στον ποταμό, κάνοντας το κάτω μέρος του σώματός του μοιάζει με ένα ψάρι, και το υπόλοιπο ένα κατσίκα: Δίας, θαυμάζοντας εξυπνάδα του, να θέσει αυτό το σχήμα μεταξύ των αστερισμών.
Ωστόσο, σε αυτή την τοιχογραφία, μας λείπει από τα στοιχεία της θάλασσας ... Αλλά η ομοιότητα ανάμεσα στα χέρια και τα πτερύγια μπορούσα να περάσει απαρατήρητη, ή τον άλλο τρόπο.
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒The Bull Περιτριγυρισμένο από φίδια:
Αυτή η τοιχογραφία φαίνεται να προκαλούν την Μεγάλη Ελληνική Bull. Θα μπορούσε να συνδεθεί με το Μινώταυρο.
Σύμφωνα με τον αντίστοιχο μύθο, μετά την Πασιφάη (η κόρη του Ήλιου, του Ήλιου, η μεγαλύτερη από τις Ωκεανίδες Perse) να γίνει εμποτισμένο με ένα λευκό ταύρο, γέννησε ένα είδος υβριδικών παιδί, ο ταύρος-με επικεφαλής τον Μινώταυρο .
Θυμωμένος με τη σύζυγό του, ο Μίνωας φυλάκισε το Μινώταυρο στο λαβύρινθο της Κρήτης στην Κνωσό. Προφανώς, ο Μίνωας ήταν ένας από τους τρεις γιους από την ένωση της Ευρώπης και του Δία ? όταν ο Δίας είχε τη μορφή ενός ταύρου.
Όσον αφορά τα φίδια, Ας θυμηθούμε τη ράβδο του Ασκληπιού, θεού της ιατρικής και του Απόλλωνα ο γιος του. Συμβολίζει τις θεραπευτικές τέχνες συνδυάζοντας το φίδι, το οποίο στην ρίχνοντας το δέρμα του είναι ένα σύμβολο της αναγέννησης και της γονιμότητας. Ο Ασκληπιός Wand, συχνά συγχέεται με το ραβδί κηρύκειο του Ερμή, είναι το σύμβολο του ιατρικού επαγγέλματος.
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒Tiempo- Ώρα:
Οι λέξεις σε αυτό το τοπίο σημαίνει: Χρόνος.
Αλλά τι είναι ακριβώς στιγμή. Άγιος Αυγουστίνος του Hippo , λέει στην «Εξομολογήσεις» του: «Τι λοιπόν είναι ο χρόνος; Αν κανείς δεν με ρωτάει, γνωρίζω τι είναι. Αν θέλω να το εξηγήσω σ 'αυτόν που ζητάει, δεν ξέρω»... Ο χρόνος είναι μια τέτοια αόριστη έννοια, όντως !.
Αλλά τι είναι ακριβώς στιγμή. Άγιος Αυγουστίνος του Hippo , λέει στην «Εξομολογήσεις» του: «Τι λοιπόν είναι ο χρόνος; Αν κανείς δεν με ρωτάει, γνωρίζω τι είναι. Αν θέλω να το εξηγήσω σ 'αυτόν που ζητάει, δεν ξέρω»... Ο χρόνος είναι μια τέτοια αόριστη έννοια, όντως !.
Στην ελληνική μυθολογία, Chronos ήταν η προσωποποίηση του χρόνου, δεν πρέπει να συγχέεται με τον Κρόνο, τον Τιτάνα και τον πατέρα του Δία .
Οι Έλληνες είχαν δύο διαφορετικές λέξεις για το χρόνο: Χρόνος αναφέρεται σε αριθμητικό ή χρονολογικό χρόνο, ενώ η άλλη λέξη Kairos αναφέρεται στην πιο ποιοτική έννοια του δικαιώματος ή κατάλληλη στιγμή. Ο αριθμός των Chronos ήταν συνήθως απεικονίζεται ως ένας σοφός γέρος με μακριά γκρίζα γενειάδα: Ώρα Πατέρα.
Επιπλέον, η Horae ή ώρες οι θεές των εποχών και η φυσική ροή του χρόνου, γενικά απεικονίζονται ως προσωποποιήσεις της φύσης σε διαφορετικές εποχιακές πτυχές της, και με τον κύκλο των εποχών ίδιοι συμβολικά περιγράφεται ως ο χορός του Horae.
Οι Έλληνες είχαν δύο διαφορετικές λέξεις για το χρόνο: Χρόνος αναφέρεται σε αριθμητικό ή χρονολογικό χρόνο, ενώ η άλλη λέξη Kairos αναφέρεται στην πιο ποιοτική έννοια του δικαιώματος ή κατάλληλη στιγμή. Ο αριθμός των Chronos ήταν συνήθως απεικονίζεται ως ένας σοφός γέρος με μακριά γκρίζα γενειάδα: Ώρα Πατέρα.
Επιπλέον, η Horae ή ώρες οι θεές των εποχών και η φυσική ροή του χρόνου, γενικά απεικονίζονται ως προσωποποιήσεις της φύσης σε διαφορετικές εποχιακές πτυχές της, και με τον κύκλο των εποχών ίδιοι συμβολικά περιγράφεται ως ο χορός του Horae.
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒Number 8. Προς άπειρο ... και πέρα !:
Αυτή η τοιχογραφία είναι σίγουρα απόκρυφα. Τα μάτια, τοποθετούνται σε κυκλικό σχήμα, περιβάλλουν το κεντρικό αριθμό οκτώ (8).
Οκτώ (8) είναι ο αριθμός της τελειότητας, το άπειρο. Στα μαθηματικά το σύμβολο του απείρου αντιπροσωπεύεται από ένα 8 που προβλέπονται.
Οι Πυθαγόρειοι πίστευαν ότι ο αριθμός 8 ήταν το σύμβολο της αγάπης και της φιλίας, σύνεση και λογική σκέψη. . Ήταν οι Πυθαγόρειοι που έκρινε ότι υπάρχουν στον άνθρωπο οκτώ όργανα της γνώσης? αίσθημα, φαντασία, την τέχνη, τη γνώμη, η σύνεση, η επιστήμη, η σοφία και το μυαλό.
Το πρόσωπο που πράγματι εισήγαγε το σύμβολο του απείρου ήταν ο John Wallis, το 1655. Το σύμβολο αυτό είναι μερικές φορές ονομάζεται lemniscate. Είναι προφανώς εξελιχθεί από την ετρουσκική αριθμός για 1000, η οποία έμοιαζε με αυτό: CIƆ. Υπάρχει και μια άλλη θεωρία ότι στην πραγματικότητα προέρχεται το σύμβολο του απείρου από ωμέγα (ω), το τελευταίο γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου.
Η ouroboros σύμβολο , που δείχνει ένα ένα φίδι συστρέφεται σε ένα οριζόντιο σχήμα οκτώ (8) και δαγκώνει την ουρά του, είναι επίσης λέγεται ότι είναι μια πιο αληθοφανή βάση για το σύμβολο άπειρο, διότι είναι ένα ταιριαστό απεικόνιση της απεραντοσύνη.
Όσον αφορά τα μάτια σε αυτή την τοιχογραφία, θα μπορούσαμε να σκεφτούμε το μάτι του Providence Σύμβολο (που εμφανίζεται στο νομοσχέδιο δολάριο ΗΠΑ). Αντιπροσωπεύει το μάτι του Θεού, το μοναδικό θεία δύναμη που έχει δημιουργήσει ολόκληρο το σύμπαν. Το μάτι είναι τις περισσότερες φορές περικλείονται σε ένα τρίγωνο. Κατά καιρούς, το μάτι είναι επίσης απεικονίζεται ως περιβάλλεται από σύννεφα ή ριπές του φωτός. Και οι δύο αυτές εικόνες είναι αντιπροσωπευτικές της αγιότητας και της θείας δόξης και έτσι, εδώ, το σύμβολο σημαίνει ότι ο Παντοδύναμος κρατά άγρυπνο μάτι για τη δημιουργία Του.
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒Section II. Τοιχογραφίες: Πανεπιστήμιο του Τορόντο:
______________________________________________________________________________
Το Πανεπιστήμιο του Τορόντο είναι ένα δημόσιο ερευνητικό πανεπιστήμιο του Τορόντο, Οντάριο, Καναδάς για τους λόγους που περιβάλλουν το πάρκο της Βασίλισσας. Ιδρύθηκε με βασιλικό διάταγμα το 1827 ως King College του. Αποτελείται από δώδεκα σχολές, το καθένα με σημαντική αυτονομία σε δημοσιονομικά και θεσμικά θέματα.
Η τοιχογραφία στο ερώτημα είναι σε μια υπόγεια διάβαση που αναχωρεί από Hart House κύκλο κάτω από το πάρκο Crescent West Βασίλισσας στο Wellesley Street. Ρέζα τέθηκε σε όλη αυτή την τοιχογραφία καθώς περπατούσε στο πλαίσιο της Βασίλισσας Πάρκο Crescent. Πήγε από Hart House και αποχώρησε από τη χρήση του Βασιλιά Πάρκο κύκλο. Στην παρουσίαση που ακολουθεί μπορείτε να δείτε μερικές φωτογραφίες της θέσης και των κτιρίων. Η τοιχογραφία έρχεται αμέσως μετά !.
Σχετικά με Ρέζα Mc Conaghy:
Ρέζα είναι ένας Καναδός καλλιτέχνης, σχεδιαστής κοστουμιών και συγγραφέας.
Μπορείτε να βρείτε την έκδοση της από τη θέση αυτή εδώ. Επιπλέον, Ρέζα έχει γράψει ένα βιβλίο, «Nine Lives Μαύρο » , διαθέσιμο στο Amazon . Βρείτε Ρέζα στο Twitter , πάρα πολύ !.
(Disclaimer: Όλοι οι τοιχογραφίες φωτογραφίες και φωτογραφίες από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο ελήφθησαν από Ρέζα και χαρακτήρισε στο blog της Graffiti Lux και τοιχογραφίες © Ρέζα McConaghy 2017..). Παρακαλώ ελέγξτε Resa's θέση όσον αφορά τη συνεργασία αυτή εδώ .
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒Damarchus / Lycanthropeis ή Λυκάνθρωπος Man-Wolf:
Αυτό το γκράφιτι θα μπορούσε να συνδέεται με το W erewolf Ο άνθρωπος-λύκος, ή Lycanthropei s . Σημασία, ένα μυθολογικό ανθρώπινο με την ικανότητα να shapeshift σε λύκο, είτε εσκεμμένα είτε αφού έχουν υπαχθεί σε κατάρα ή θλίψη.
Μερικές αναφορές σε άνδρες αλλάζουν σε λύκους που βρέθηκαν στην αρχαία ελληνική λογοτεχνία και τη μυθολογία.
Για παράδειγμα, ο Ηρόδοτος , έγραψε ότι η Neuri, μια φυλή που τοποθετεί στο βόρειο-ανατολικά της Σκυθίας, όλοι μετατραπεί σε λύκους μία φορά κάθε χρόνο για αρκετές ημέρες, και στη συνέχεια άλλαξε πίσω στην ανθρώπινη μορφή τους.
Επιπλέον, έχουμε την ιστορία του Damarchus . Ήταν μια νικηφόρα Ολυμπιακό πυγμάχος από Παρρασία (Αρκαδία), ο οποίος λέγεται ότι έχει αλλάξει το σχήμα του σε αυτή του λύκου στο φεστιβάλ της Lycaea, μόνο για να γίνει ένας άνθρωπος και πάλι μετά από δέκα χρόνια. Το φεστιβάλ των Lycaea εμπλέκονται ανθρώπινη θυσία στο Δία. Ένα νεαρό αγόρι σκοτώθηκε και στη συνέχεια καταναλώνονται από έναν από τους συμμετέχοντες, σε αυτή την περίπτωση από Damarchus, και ως εκ τούτου ο Δίας θα μετατρέψει το κανίβαλος σε λύκο.
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒The γυναίκα με ένα επιπλέον χέρι:
Μετά την ινδουιστική μυθολογία σχέδιο, σύμφωνα με την οποία οι θεές έχουν πολλά χέρια , θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε ότι έχουν περισσότερα από δύο χέρια είναι ένα σημάδι της Θεότητας. Οι άνθρωποι έχουν δύο σκέλη, έτσι ώστε κάποιος με πολλαπλές γίνεται ειδική και έξω από το πρωτάθλημα. Περισσότερες χέρια κατά καιρούς αντιπροσωπεύει επίσης περισσότερο strength.The πολλαπλότητα των χεριών τονίζει επίσης τη δύναμη και την ικανότητα να εκτελούν διάφορες πράξεις ταυτόχρονα.
Όπως στο νούμερο τρία, αντιπροσωπεύει την Αγία Τριάδα. Από μια φιλοσοφική προοπτική, το η ελαιόμαυρος τρία είναι συμβολική της συμφιλίωσης των αντιθέτων, όπως με Χέγκελ διαλεκτική «s:“διατριβή + αντίθεση = σύνθεση”.
Εκτός αυτού, είναι ένα σεληνιακό και ηλιακό αριθμό.
Το φεγγάρι έχει τρεις κύριες φάσεις - τα δύο μισοφέγγαρα και την πανσέληνο, ενώ ο ήλιος έχει τρία βασικά σημεία της ύπαρξής της: την χαμηλή χειμερινό ηλιοστάσιο? η υψηλή θερινό ηλιοστάσιο, και οι δύο ισημερίες του Μαρτίου και του Σεπτεμβρίου.
Εκτός αυτού, είναι ένα σεληνιακό και ηλιακό αριθμό.
Το φεγγάρι έχει τρεις κύριες φάσεις - τα δύο μισοφέγγαρα και την πανσέληνο, ενώ ο ήλιος έχει τρία βασικά σημεία της ύπαρξής της: την χαμηλή χειμερινό ηλιοστάσιο? η υψηλή θερινό ηλιοστάσιο, και οι δύο ισημερίες του Μαρτίου και του Σεπτεμβρίου.
⇒The Kholkikos Δράκων ή Κολχίδας Δράκος:
Η Kholkikos Δράκων ή (Κολχίδας Δράκος) ήταν η συνεχώς σε εγρήγορση φίδι που φρουρούσαν το Χρυσόμαλλο Δέρας σε ένα άλσος ιερό για τον Άρη στο Kolkhis. Όταν οι Αργοναύτες ήρθαν για να αποκτήσουν το δέρας, έπρεπε να πάρει παρελθόν. Υπάρχουν δύο θεωρίες ως προς το πώς το παρελθόν του Δράκοντα, είτε Μήδεια θέσει το τέρας για ύπνο, ώστε Jason θα μπορούσε να αρπάξει το δέρας, ενώ slumbered ή Jason ότι σκότωσε. Υπάρχει επίσης η πεποίθηση ότι το τέρας κατάπιε Jason και στη συνέχεια να τον αναμασημένων χάρη στη δύναμη της Μήδειας, έτσι ώστε ο Jason θα μπορούσε στη συνέχεια να σκοτώσει το θηρίο. Διαφορετικές πολιτιστικές παραδόσεις απεικονίζεται δράκους με ερπετό ή ελικοειδή χαρακτηριστικά, έτσι ώστε να μπορεί να φαίνεται να μοιάζουν με κόμπρες, κροκόδειλοι και σαύρες. Η λέξη «δράκος» έλκει την καταγωγή της στην ελληνική λέξη «Δράκων» που σημαίνει ένα τεράστιο φίδι ή ένα τεράστιο θαλάσσιο ψάρι.
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
⇒Apollo (AKA προηγουμένως Helios) και άρμα του:
Πριν Άρτεμις έγινε θεά του φεγγαριού, η Τιτανίδας Σελήνη ανήκει το άρμα Σελήνη , την οποία οδήγησε στον ουρανό τη νύχτα. Σύντομα μετά, Άρτεμις ήταν ο κληροδόχος του φορείου. Κατά τον ίδιο τρόπο, ο Απόλλωνέλαβε το Άρμα του Ήλιου , από τη στιγμή Helios ταυτίστηκε μαζί του.
Helios (Απόλλων), ο Ήλιος Θεός, οδηγεί το άρμα του στον ουρανό κάθε μέρα, ενώ η Σελήνη (Άρτεμις) είναι επίσης είπε να οδηγεί σε όλη τους ουρανούς. Και, ενώ το άρμα του ήλιου έχει τέσσερα άλογα, Selene's (Artemis') έχει συνήθως δύο, που περιγράφεται ως «χιόνι-λευκό» του Οβίδιου .
Helios (Απόλλων), ο Ήλιος Θεός, οδηγεί το άρμα του στον ουρανό κάθε μέρα, ενώ η Σελήνη (Άρτεμις) είναι επίσης είπε να οδηγεί σε όλη τους ουρανούς. Και, ενώ το άρμα του ήλιου έχει τέσσερα άλογα, Selene's (Artemis') έχει συνήθως δύο, που περιγράφεται ως «χιόνι-λευκό» του Οβίδιου .
Ως προς το συμβολισμό άλογο , είναι συχνά γνωστό ως ηλιακό σύμβολο. Μερικές φορές, τα άλογα που σχετίζονται με τον ήλιο, το φεγγάρι και το νερό. Ενεργεί ως διαμεσολαβητής μεταξύ Γης και Ουρανού. Άλογο συμβολίζει δύναμη, τη χάρη, την ομορφιά, την ευγένεια, τη δύναμη και την ελευθερία.
Η γυναίκα κοιτάζοντας Απόλλωνα (πρώην Helios) θα μπορούσε να είναι δίδυμη αδελφή του, η Άρτεμις (πρώην Σελήνη) . Άρτεμις ήταν η θεά του κυνηγιού και της Θεάς της Σελήνης. Στην κλασική εποχή, η Σελήνη συχνά ταυτίζεται με την Άρτεμη, όσο και ο αδελφός της, ο Ήλιος, ταυτίστηκε με τον Απόλλωνα. Τόσο η Σελήνη και η Άρτεμις επίσης σχετίζεται με την Εκάτη, και οι τρεις είχαν θεωρηθεί ως σεληνιακό Θεές, αν και μόνο η Σελήνη θεωρούνταν προσωποποίηση της ίδιας της σελήνης.
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
• ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • •
~ • ~~~ ~~~ • • ~~~ ~~~ • • • ~~~
_______________________________________________________________________________________
►Links Δημοσίευση:
https://goo.gl/9M3yb1
https://goo.gl/25jrss
https://goo.gl/BN7KEA
https://goo.gl/N0hD0x
https://goo.gl/z0y3Mr
https://goo.gl/rhZkZj
https://goo.gl/As9dYy
______________________________________________________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου