Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022

“Πολεμικές” προετοιμασίες-Οι Τούρκοι τοποθετούν πύραυλο ATMACA (220 χλμ,) σε όλες τις μονάδες επιφανείας τους

 “Πολεμικές” προετοιμασίες-Οι Τούρκοι τοποθετούν πύραυλο ATMACA (220 χλμ,) σε όλες τις μονάδες επιφανείας τους


Πρώτος στόχος τέσσερις Φρεγάτες με σαφή στόχευση να προλάβουν πριν παραλάβουμε την πρώτη Φρεγάτα Belhara το 2025 ενώ δεύτερος να ετοιμαστούν νωρίτερα για όλα τα ενδεχόμενα σε Αιγαίο-Α.Μεσόγειο

Κινήσεις που προσδίδουν ειδικού τύπου “ πολεμικές” προετοιμασίες του τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού με πιθανό στόχο το Αιγαίο, αφορά  η απόφαση για τοποθέτηση πυραύλων ATMACA  σε όλες τις μονάδες επιφανείας που διαθέτει η Άγκυρα, και μπορούν να εξοπλιστούν με τον εν λόγω πυραυλικό σύστημα.

Αυτή η απόφαση περιλαμβάνει Δεκαεννιά (19) Φρεγάτες όλων των τύπων, αλλά και Έξι Κορβέτες κλάσης MILGEM κά.


Επίσης, από τις 23 Ιανουαρίου, η Τουρκία ξεκίνησε την κατασκευή της πρώτης φρεγάτας πολλαπλού ρόλου με το όνομα TCG Istanbul.

Οι φρεγάτες ‘κλάσης I’ θα διαθέτουν οπλικά συστήματα, όπως σύστημα 16 κυψελών κάθετης εκτόξευσης MDAS με 16 πυραύλους επιφανείας-επιφανείας ATMACA.

Σύμφωνα με το τουρκικό γενικό επιτελείο, αποφασίστηκε να ενσωματωθεί ο αντιπλοϊκός πύραυλος ATMACA που κατασκευάζεται από τη Roketsan σε όλες μονάδες επιφανείας του τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι διαθέσιμοι πύραυλοι Harpoon θα χρησιμοποιηθούν σε ασκήσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

Η πρώτη ναυτική πλατφόρμα στην οποία τοποθετήθηκε ο πύραυλος ATMACA ήταν η Κορβέτα MİLGEM ADA Class TCG KINALIADA (F-514).

Πηγές του τουρκικού γενικού επιτελείου τονίζουν ότι πύραυλοι ATMACA, θα τοποθετηθούν αρχικά στις φρεγάτες MİLGEM TCG BURGAZADA (F-513), TCG BÜYÜKADA (F-512) και TCG HEYBELİADA (F-511) και BARBAROS.

Ο πύραυλος ATMACA έχει προηγμένα χαρακτηριστικά από τον αμερικανικής κατασκευής πύραυλο Harpoon.

Αντιπλοϊκός πύραυλος ATMACA

Ο ATMACA Guided Missile G/M Project ξεκίνησε το 2009 με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες αντιπλοϊκών πυραύλων της Διοίκησης Τουρκικών Ναυτικών Δυνάμεων.

Στο πλαίσιο αυτό, ο αντιπλοϊκός πύραυλος ATMACA βεληνεκούς 220+ χιλιομέτρων με Active Radar Seeker Head, που αναπτύχθηκε υπό τον κύριο ανάδοχο Roketsan, δοκιμάστηκε για πρώτη φορά από την Κορβέτα CG KINALIADA (F-514)τον Νοέμβριο του 2019, μετά εκτεταμένες δοκιμαστικές δραστηριότητες.

Κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμαστικής βολής, ο πύραυλος ATMACA χτύπησε με επιτυχία σταθερό στόχο στην επιφάνεια της θάλασσας, ενώ είχαμε και δεύτερη δοκιμαστική βολή στις 18 Ιουνίου 2021, κατά την οποία χτυπήθηκε για πρώτη φορά  πλοίο-στόχος το οποίο βυθίστηκε.

Ο αντιπλοϊκός πύραυλος ATMACA, ο οποίος θα αντικαταστήσει τους αντιπλοϊκούς πυραύλους Harpoon (ΗΠΑ) με βεληνεκές  140 χιλιομέτρων, έχει βεληνεκές 220+ χιλιομέτρων, διαθέτει  χαμηλή περιοχή διατομής ραντάρ, με διαμόρφωση πορείας πυραύλου Super Sea Skimming, δηλαδή ο πύραυλος μπορεί να πετάξει κοντά στην επιφάνεια της θάλασσας, και για αυτό μπορεί να εντοπιστεί μόνο όταν φτάσει 18-20 χιλιόμετρα μακριά από το εχθρικό πλοίο, αναφέρει το τουρκικό δημοσίευμα, αγνοώντας ότι οι ελληνικές Belhara θα εντοπίζουν τα πάντα.

Η ταχύτητα του ATMACA φτάνει τα 0,85 Mach, και αυτό δίνει στο πλήρωμα του οποιουδήποτε πλοίου περιορισμένο χρόνο αντίδρασης, λένε φυσικά οι Τούρκοι.

Η πορεία του πυραύλου (Super Sea Skimming), του δίνει την δυνατότητα να διέλθει χερσαίους όγκους, όπως νησάκια κά,  που θα βρίσκονται μπροστά από την εχθρική μονάδα επιφανείας-στόχο, καταστρέφοντας τον στην συνέχεια.

Ελληνική απάντηση σε αυτά τα σχέδια με τις Belhara

Επισήμως, οι ελληνικές φρεγάτες Belharra, θα διαθέτουν  πλήρες ψηφιακό ραντάρ Sea Fire που “επικοινωνεί με το σύστημα μάχης των φρεγατών FDI.

Το σύστημα αυτό συνδυάζεται με τους υπερσύγχρονους  πυραύλους πυραύλους  Exocet MM 40 Block3, με εμβέλεια 200 χλμ.

Ο συνδυασμός SeaFire/ASTER 30 θα προσφέρει επίσης αεράμυνα περιοχής στις μονάδες του στόλου μας, σε αποστάσεις που υπερβαίνουν τα 100 χιλιόμετρα, ενώ ταυτόχρονα θα διαθέτει και Αντιβαλλιστικές Ικανότητες.

Σε κάθε περίπτωση οι ελληνικές Φρεγάτες εκ Γαλλίας, έχουν χαλάσει στην κυριολεξία όλα τα σχέδια της Τουρκίας για ναυτική κυριαρχία στο Αιγαίο, η οποία σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα ελληνικά εμπειρότατα πληρώματα των υποβρυχίων μας, αποτελεί πορεία "αυτοκτονίας" στο Αιγαίο, για κάθε τουρκικό πολεμικό πλοίο.

 https://www.pentapostagma.gr/

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Νέο βίντεο από την πτώση του αμερικανικού F-35! Με λάθος γωνία προσνήωσης -Λάθος του χειριστή ή τεχνικό πρόβλημα;

 Νέο βίντεο από την πτώση του αμερικανικού F-35! 

Με λάθος γωνία προσνήωσης Λάθος του χειριστή ή τεχνικό πρόβλημα;

ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΧΑΡΗΣ

Τεχνικά ελαττώματα και χρονοδιάγραμμα αναβάθμισης.

Εν μέσω εντεινόμενου στρατηγικού ανταγωνισμού, η Κίνα και οι ΗΠΑ έχουν εντείνει τη στρατιωτική τους παρουσία στον Ινδο-Ειρηνικό. Η Θάλασσα της Νότιας Κίνας, μια πολυσύχναστη ναυτιλιακή λωρίδα που διεκδικείται από την Κίνα καθώς και από γείτονες όπως το Βιετνάμ και οι Φιλιππίνες, έχει αναδειχθεί σε μεγάλη αρένα. 

Με την Κίνα να προβαίνει σε διεκδικήσεις στη Θάλασσα Νότιας Κίνας και να αυξάνει την πίεση στην Ταϊβάν, οι ΗΠΑ και οι σύμμαχοί τους έχουν αυξήσει τις ασκήσεις στην περιοχή, με βάση αυτό που χαρακτηρίζουν ελευθερία επιχειρήσεων πλοήγησης σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο.Παράλληλα οι Ηνωμένες Πολιτείες αύξησαν τις στρατιωτικές δραστηριότητές τους στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας τον περασμένο χρόνο, για να κάνουν τους πιθανούς εχθρούς ξεκάθαρα να συνειδητοποιήσουν, ότι το κόστος και οι κίνδυνοι της επιθετικότητας δεν είναι ανάλογες με κανένα πιθανό όφελος.

Η περιοχή έχει επίσης γίνει μια επιρρεπής σε ατυχήματα ζώνη, με μια σειρά ατυχημάτων που αφορούν στρατιωτικό υλικό υψηλής τεχνολογίας που αναφέρθηκαν στο πρόσφατο παρελθόν. Μερικά από τα πιο προηγμένα πολεμικά πλοία και μαχητικά αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένης της υπερηφάνειας των Ηνωμένων Πολιτειών, τα πολεμικά αεροσκάφη F-35 stealth, έχουν συναντήσει ατυχήματα στην περιοχή. 

Στο Πενταπόσταγμα αναφέραμε ότι στις 24 Ιανουαρίου ένα μαχητικό αεροσκάφος F-35C Stealth, συνετρίβη στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας , και προφανώς κύλησε από το αεροπλανοφόρο USS Vinson και προσγειώθηκε στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας όπως ανακοίνωσε το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ, τραυματίζοντας επτά άτομα, συμπεριλαμβανομένου του πιλότου που εκτινάχθηκε επιτυχώς και ανασύρθηκε στη θάλασσα από στρατιωτικό ελικόπτερο.

Ένα μαχητικό F-35C Lightning II του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού που πραγματοποιούσε ασκήσεις στη Θάλασσα Νότιας Κίνας συνετρίβη ενώ επιχειρούσε να προσνηωθεί στο κατάστρωμα ενός αμερικανικού αεροπλανοφόρου, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό επτά ναυτών, ανέφεραν οι ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ την Τρίτη.

Ο πιλότος μπόρεσε να εκτιναχτεί πριν το αεροσκάφος χτυπήσει στο κατάστρωμα του USS Carl Vinson τη Δευτέρα και διασώθηκε από ελικόπτερο, σύμφωνα με εκπρόσωπο του αμερικανικού 7ου Στόλου.

Το Ναυτικό των ΗΠΑ κράτησε χαμηλό προφίλ στις δραστηριότητες ανάκτησης F-35C, αλλά η Ιαπωνική Ακτοφυλακή εξέδωσε μια προειδοποίηση ναυσιπλοΐας στις 29 Ιανουαρίου, δηλώνοντας ότι οι επιχειρήσεις διάσωσης ήταν σε εξέλιξη «μέχρι νεωτέρας», σε μια τοποθεσία στο βόρειο τμήμα του Νότου Θάλασσα της Κίνας.

Σύμφωνα με πληροφορίες διέρρευσαν νέα πλάνα, τα οποία φέρεται να ανήκουν στο αμερικανικό μαχητικό αεροσκάφος F-35C, το οποίο συνετρίβη ενώ προσπαθούσε να προσγειωθεί στο αεροπλανοφόρο USS Carl Vinson στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας.

Στις εικόνες που κοινοποιήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φάνηκε ότι το πολεμικό αεροσκάφος πλησίασε τον διάδρομο προσγείωσης του αεροπλανοφόρου σε λάθος γωνία και έπεσε στη θάλασσα αφού σύρθηκε στον διάδρομο στις φλόγες.

Η αυθεντικότητα του επίμαχου βίντεο δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί από το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ. 

Στο ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ αναφέραμε: Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των ατυχημάτων που αφορούν τα F-35! Δεν εκδίδονται επίσημα οι αιτίες πτώσεων, με μια αναφορά μας ότι το υπερσύγχρονο μαχητικό αεροσκάφος F-35 της Lockheed Martin έχει εμπλακεί σε επτά περιστατικά (συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου περιστατικού) τα τελευταία χρόνια.  

Το F-35 της Lockheed Martin, το μαχητικό αεροσκάφος που ήδη πετά από τις ΗΠΑ και τους συμμάχους της, παραμένει αμαυρωμένο από 871 ελλείψεις λογισμικού και υλικού που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την ετοιμότητα, τις αποστολές ή τη συντήρηση, σύμφωνα με το γραφείο δοκιμών του Πενταγώνου.

Η Lockheed έχει παραδώσει ή είναι υπό σύμβαση για 970 αεροσκάφη από δυνητικά 3.200 ή περισσότερα αεροπλάνα για τις ΗΠΑ και άλλες χώρες. Η αξιολόγηση που σκιαγραφεί τον φαινομενικά δυσεπίλυτο κατάλογο των ελαττωμάτων -είναι μειωμένος κατά μόνο δύο, από τα 873 που αναφέρθηκαν πέρυσι - παρέχει στην  κυβέρνηση Μπάιντεν μια αρχή για το πρόγραμμα F-35, 398 δισεκατομμυρίων δολαρίων που διατηρεί ισχυρή υποστήριξη στο Κογκρέσο και από αγοραστές από το εξωτερικό, παρά τα προβλήματά του.

Έναν αγώνα δρόμου φαίνεται ότι διανύουν οι ΗΠΑ  και η Lockheed Martin, προκειμένου να σώσουν το γόητρο και καμάρι τους, το  F-35 από τις αρνητικές κριτικές και τα περίεργα ατυχήματα, καθώς δεν εκδίδονται επίσημα οι αιτίες πτώσεων.

Σύμφωνα με το eurasiantimes, μια αναβάθμιση λογισμικού του Πενταγώνου 14 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για αεροσκάφη F-35 εγκαθίσταται σε αεροπλάνα που έχουν ήδη αναπτυχθεί, παρόλο που είναι «ανώριμα, ελλιπή και ανεπαρκώς δοκιμασμένα», σύμφωνα με νέα αξιολόγηση του γραφείου δοκιμών του στρατού.

Παρόλο που το γραφείο προγράμματος σχεδίασε την προσπάθεια αναβάθμισης γύρω από τις έννοιες του εμπορικού «ευέλικτου λογισμικού», «δεν συμμορφώνεται με τις δημοσιευμένες βέλτιστες πρακτικές» και «συνεχώς αποτυγχάνει να προσφέρει τις δυνατότητες που περιέχονται στο κύριο πρόγραμμα του», σύμφωνα με την αξιολόγηση του νέου διευθυντή δοκιμών του Υπουργείου Άμυνας Nickolas Guertin.

Ένας πιθανός τομέας εστίασης είναι σαφής: το λογισμικό. Το Lockheed Martin F-35 ενσωματώνει πάνω από 8 εκατομμύρια γραμμές κώδικα υπολογιστή. Το λογισμικό που απαιτείται για την ενίσχυση των δυνατοτήτων του, μαστίζεται από ζητήματα από τότε που ξεκίνησαν οι αναβαθμίσεις το 2020. Σύμφωνα με την έκθεση, το γραφείο προγράμματος F-35 του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ, έχει υιοθετήσει «βελτιώσεις διαδικασίας για την αντιμετώπιση ζητημάτων ανάπτυξης λογισμικού».

Σύμφωνα με το breakingdefense, το πρόγραμμα F-35 ολοκλήρωσε την αρχική ανάπτυξη νέου υπολογιστικού υλικού για το σύστημα logistics του τζετ,  όπως ανακοίνωσε σήμερα το κοινό γραφείο προγράμματος F-35. Αυτό το ορόσημο σηματοδοτεί το πρώτο βήμα για τη μετάβαση του διαβόητου Συστήματος Πληροφοριών Αυτόνομης Λογιστικής (ALIS) του F-35, σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό σύστημα που ονομάζεται Ενσωματωμένο Δίκτυο Επιχειρησιακών Δεδομένων ή ODIN.

Σύμφωνα με το γραφείο προγράμματος, όλοι οι μη ταξινομημένοι διακομιστές ALIS πρώτης γενιάς, έχουν πλέον αντικατασταθεί από το ODIN Base Kit, ή OBK, το οποίο είναι 75% μικρότερο και ελαφρύτερο από το παλαιό υλικό ALIS.

https://www.pentapostagma.gr/

Η αληθινή ιστορία της αρκούδας που κατάπιε 30 κιλά κοκαΐνη

 Η αληθινή ιστορία της αρκούδας που κατάπιε 30 κιλά κοκαΐνη

06/02/2022

«Όχι δεν τρολάρει. Όχι δεν τρολάρει. Όχι δεν τρολάρει», αυτό είναι ένα από τα πολλά σχετικά tweets που κατακλύζουν το Τwitter εδώ και μερικές ώρες. Σε μία εποχή που όλα δείχνουν να πηγαίνουν στραβά, οι παράξενες ειδήσεις αποτελούν ένα από τα ελάχιστα πράγματα που μπορούν να σου φτιάξουν το κέφι. Έτσι, η φημολογία γύρω από τον μύθο του Escobear έσκασε σαν βόμβα στα social media του πλανήτη.

Θα πρέπει να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ας βάλουμε κάτω τα στοιχεία που έχουμε στα χέρια μας: Elizabeth Banks, Χόλιγουντ, κοκαΐνη, χνάρια αρκούδας, escobear. Σε μία πρώτη ανάγνωση όλα αυτά δε βγάζουν κανένα-μα-κανένα νόημα. Σύμφωνα όμως με το Hollywood Reporter, η 47 ηθοποιός που τα τελευταία χρόνια καταπιάνεται με τη σκηνοθεσία (σ.σ: όπως το remake στους Άγγελους του Τσάρλι) αποφάσισε να ασχοληθεί με το true crime σινεμά.

Βασικός ύποπτος του εγκλήματος; Ας γυρίσουμε τον χρόνο πίσω, στη δεκαετία των 80s, για να συναντήσουμε ένα μεγαλόσωμο παμφάγο θηλαστικό που, όπως αποδείχθηκε, είχε τρομερή όρεξη για ναρκωτικές ουσίες.

Στα χνάρια μίας πολύ διαφορετικής αρκούδας

Δύο Αμερικάνοι πράκτορες πρέπει να εντοπίσουν ένα πολύ σημαντικό φορτίο στα δάση του Κεντάκι: 40 σακούλες κοκαΐνης αξίας 15 εκατομμυρίων δολαρίων αγνοούνται. Δυστυχώς, για εκείνους, όταν τελικά τις βρίσκουν είναι τελείως άδειες. Τους πρόλαβε κάποια συμμορία με εσωτερική πληροφόρηση ή ένας κυνηγός μόλις έκανε την τύχη του;

Όλα ξεκίνησαν μερικές ώρες πριν, ένα πρωινό του 1985. Η πτήση ιδιωτικού αεροπλάνου που πιλοτάριζε ο Andrew Thornton έπεσε. Ο τελευταίος ήταν ένας πρώην δικηγόρος, πρώην πράκτορας της Υπηρεσίας Δίωξης Ναρκωτικών που αποφάσισε να αλλάξει στρατόπεδο. Βρέθηκε, λοιπόν, να εισάγει λαθραία ναρκωτικά αξίας πολλών εκατομμυρίων δολαρίων από την Κολομβία. Μάλιστα, παρότι είχε συλληφθεί από τις αρχές το 1981, εκείνες τον άφησαν ελεύθερο με την ελπίδα να τις οδηγήσει σε «μεγαλύτερα ψάρια» – ίσως ακόμη και μέχρι πολιτικά πρόσωπα που ήταν μπλεγμένα σε υποθέσεις με παράνομες ουσίες.

Τελικά, τίποτα από αυτά δε συνέβη. Το μικρό αεροπλάνο έπεσε, το αλεξίπτωτο δεν άνοιξε, ο πρώην δικηγόρος και νυν drug dealer σκοτώθηκε ακαριαία. Τον βρήκαν δίπλα σε 4,500 δολάρια, δύο όπλα, ένα μαχαίρι, ένα αλεξίσφαιρο γιλέκο και ένα ζευγάρι γυαλιά νυχτερινής όρασης. Η κοκαΐνη όμως έλειπε.

Υπόθεση Escobear: Η αληθινή ιστορία της αρκούδας που κατάπιε 30 κιλά κοκαΐνη© KYforKY

Τι είχε συμβεί; Ο Andrew Thornton κατάλαβε ότι τον παρακολουθούν, έτσι πέταξε έντρομος τα ναρκωτικά από το παράθυρο του αεροπλάνου για να μην υπάρχει κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο εναντίον του. Φυσικά, τόσο εκείνος όσο και οι πράκτορες που ήταν στα χνάρια του δεν περίμεναν ότι μπορεί να τους προλάβει μία αρκούδα. Ναι, ένα παμφάγο θηλαστικό περίπου 100 κιλών έφτασε πρώτο στο φορτίο. Και το έκανε μία χαψιά μέχρι το τελευταίο του γραμμάριο.

O τραγικός θάνατος γέννησε έναν τοπικό θρύλο

«Εγκεφαλική αιμορραγία, αναπνευστική ανεπάρκεια, υπερθερμία, νεφρική ανεπάρκεια, καρδιακή ανεπάρκεια, εγκεφαλικό επεισόδιο. Ό,τι και αν φανταστείτε, αυτή η αρκούδα το έπαθε» ήταν τα λόγια, όπως τα μεταφέρει η Guardian, του γιατρού που εξέτασε το άτυχο ζώο. «Το στομάχι του ήταν κυριολεκτικά γεμάτο με κοκαΐνη. Δεν υπάρχει κανένα θηλαστικό στον πλανήτη που θα μπορούσε να επιβιώσει από αυτό». Πραγματικά, η ιστορία είναι τραγελαφική. Φυσικά, όχι για την αρκούδα που βρήκε φριχτό θάνατο.

Επειδή, όμως, οι άνθρωποι λατρεύουν τα weird news εκείνη μετατράπηκε σε ένα είδος τοπικού ήρωα και θρύλου. Σήμερα, μπορεί κάποιος να τη βρει βαλσαμωμένη σε εμπορικό κέντρο του Kentucky να εκτελεί χρέη μασκότ και τουριστικής ατραξιόν για λογαριασμό του καταστήματος Kentucky for Kentucky. Το αθάνατο επιχειρηματικό δαιμόνιο της αμερικανικής επαρχίας δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσει να μας εντυπωσιάζει.

Η Elizabeth Banks φαίνεται να πέτυχε διάνα, αφού ήδη έχει κερδίσει άπειρη δημοσιότητα χωρίς ουσιαστικά να κάνει τίποτα. Βέβαια, δε θα είναι η πρώτη φορά που θα συναντήσουμε έναν «αρκούδο» με αγάπη για την κοκαΐνη στο σινεμά: υπάρχει και ο απίστευτος τύπος από τα Boogie Nights (1999) με το ίδιο ακριβώς παρατσούκλι.

Η 47χρονη σκηνοθέτης είναι σίγουρο πως θα ασχοληθεί πολύ περισσότερο με την περιπετειώδη ζωή του Andrew Thornton και πολύ λιγότερο με το θηλαστικό που η Mirror ονόμασε πριν μερικά χρόνια “Pablo Escobear”.

Όσοι από εμάς, λοιπόν, κάναμε εικόντα την άτυχη αρκούδα ντυμένη Scarface, να λέει με μαφιόζικο ύφος, δίπλα σε ένα βουνό από παράνομη άσπρη σκόνη, “My name is Escobear. Pablo Escobear”, καλό θα είναι το σκεφτούμε ξανά. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η παράξενη σχέση του διάσημου Κολομβιανού μαφιόζου με τα υπερμεγέθη θηλαστικά απέκτησε άλλο ένα πολύ ενδιαφέρον κεφάλαιο.

https://www.trikalaidees.gr/

Αλλεργίες “εσωτερικού χώρου”: Από τι προκαλούνται και πώς να τις αποφύγετε

 Αλλεργίες “εσωτερικού χώρου”: Από τι προκαλούνται και πώς να τις αποφύγετε

Όταν έχετε μια αλλεργική αντίδραση, το σώμα σας αντιδρά σε ένα περιβαλλοντικό παράγοντα που υπό φυσιολογικές συνθήκες είναι αβλαβής με τον ίδιο τρόπο που θα αντιδρούσε αν ερχόταν σε επαφή με μια απειλή ή έναν ιό. Ορισμένες αλλεργίες είναι εποχικές και εμφανίζονται σε συγκεκριμένες περιόδους του χρόνου, όπως η αλλεργία στη γύρη. Αν όμως εμφανίζετε συμπτώματα αλλεργίας όλο το χρόνο, τότε μάλλον ο παράγοντας στον οποίο είστε αλλεργικοί εντοπίζεται σε κάποιον εσωτερικό χώρο στον οποίο περνάτε μεγάλο μέρος της ημέρας σας. 

Το πιο συνηθισμένο σύμπτωμα των αλλεργιών “εσωτερικού χώρου” είναι η αλλεργική ρινίτιδα και τα συμπτώματά της θυμίζουν τα συμπτώματα ενός κοινού κρυολογήματος:

Τι προκαλεί την αλλεργία σε εσωτερικούς χώρους;

Τρίχωμα κατοικίδιων ζώων

Τα κατοικίδια ζώα αφήνουν στους χώρους που βρίσκονται μικροσκοπικά κομμάτια νεκρού δέρματος. Τα κομμάτια αυτά μπορούν να εντοπιστούν σε όλες τις επιφάνειες και τους χώρους με τους οποίους έρχονται σε επαφή και λόγω του μικρού τους μεγέθους προσκολλώνται εύκολα στα ρούχα και τα έπιπλα. Το τρίχωμα κάποιων κατοικιδίων είναι πιο πιθανό να προκαλέσει αλλεργικές αντιδράσεις σε σχέση με κάποιων άλλων. Για παράδειγμα, οι αλλεργίες στο τρίχωμα της γάτας εμφανίζονται με διπλάσια συχνότητα απ’ ότι οι αλλεργίες στο τρίχωμα του σκύλου.

Αν ανακαλύψετε ότι έχετε αλλεργία στο τρίχωμα των ζώων αλλά θέλετε ένα κατοικίδιο, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας σχετικά με το αν υπάρχουν συγκεκριμένα ζώα ή ράτσες ζώων που είναι καταλληλότερες για εσάς. Αν πάλι έχετε ήδη κατοικίδιο, λάβετε μέτρα ώστε να περιορίσετε τη διασπορά νεκρού δέρματος στο χώρο σας. Ενδεικτικά:

  • Να πλένετε τακτικά το κατοικίδιό σας
  • Να σκουπίζετε (με ειδική ηλεκτρική σκούπα) το πάτωμα και τα έπιπλα τακτικά
  • Να αλλάζετε και να πλένετε συχνά τα κλινοσκεπάσματα
  • Κρατήστε το κατοικίδιό σας μακριά από τα έπιπλα και το υπνοδωμάτιό σας
  • Αν έχετε χαλί, φροντίστε να το διατηρείτε καθαρό με το να το σκουπίζετε τακτικά ή αφαιρέστε το από τον χώρο

Μούχλα

Η μούχλα είναι ένα είδος μύκητα που ευδοκιμεί σε υγρά περιβάλλοντα και με τις κατάλληλες συνθήκες μπορεί να αναπτυχθεί σχεδόν οπουδήποτε. Για παράδειγμα, η μούχλα εμφανίζεται συχνά σε υπόγεια, γκαράζ, υπόστεγα, τοίχους και δάπεδα μπάνιου, κλιματιστικά και ψυγεία. Αν ζείτε σε σπίτι με υψηλή υγρασία και κακό εξαερισμό, είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τη μούχλα. Για να αποφύγετε την ανάπτυξη μούχλας στον χώρο σας μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω προτάσεις:

  • Φροντίστε να αερίζετε επαρκώς τις υγρές περιοχές. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε ανεμιστήρες εξάτμισης μπάνιου ενώ κάνετε ντους.
  • Εγκαταστήστε έναν αφυγραντήρα σε περιοχές με υγρασία ή έντονη παρουσία μούχλα;. Φροντίστε να καθαρίζετε τακτικά τα φίλτρα και τα πηνία του αφυγραντήρα.
  • Μειώστε κατά το δυνατό τις πηγές υπερβολικής υγρασίας. Για παράδειγμα, επισκευάστε τους σωλήνες ύδρευσης που έχουν διαρροή.
  • Διατηρήστε καθαρές τις υδρορροές και άλλες περιοχές αποχέτευσης γύρω από το σπίτι σας.

Αν διαπιστώσετε την ανάπτυξη μούχλας στο σπίτι σας που ξεπερνά σε έκταση το 1 τετραγωνικό μέτρο, είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε επαγγελματικό συνεργείο καθαρισμού.

Ακάρεα της σκόνης

Τα ακάρεα της σκόνης είναι μικρού μεγέθους έντομα που ζουν στη σκόνη των νοικοκυριών και τρέφονται με νεκρό ανθρώπινο δέρμα και την υγρασία του αέρα. Τα σώματά τους, το σάλιο που παράγουν και τα περιττώματά τους αποτελούν επίσης μέρος της οικιακής σκόνης και μπορούν συχνά να προκαλέσουν μια αλλεργική αντίδραση. Για να απαλλαχθείτε από τα ακάρεα της σκόνης:

  • Καλύψτε τα στρώματα και τα μαξιλάρια σας με πλαστικά καλύμματα με φερμουάρ.
  • Πλένετε τακτικά όλα τα κλινοσκεπάσματα και τα χαλιά του σπιτιού σας με ζεστό νερό.
  • Αφαιρέστε τα χαλιά στο σπίτι σας και προτιμήστε τα “γυμνά” δάπεδα από ξύλο ή πλακάκι.
  • Χρησιμοποιήστε σκληρά καλύμματα παραθύρων, όπως περσίδες, αντί για κουρτίνες.
  • Καθαρίζετε το σπίτι σας με ηλεκτρική σκούπα σε τακτική βάση. Επενδύστε σε μια ηλεκτρική σκούπα με φίλτρο σωματιδίων αέρα υψηλής απόδοσης (HEPA) και ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή για τον καθαρισμό ή την αντικατάστασή της σε τακτική βάση.

Κατσαρίδες

Πολλά έντομα και κυρίως οι κατσαρίδες μπορούν να προκαλέσουν αλλεργικές αντιδράσεις. Αν στον χώρο σας υπάρχουν κατσαρίδες, είναι πιθανό να εισπνέετε το σάλιο, τα περιττώματα και τα σωματίδιά τους. Οι κατσαρίδες είναι ιδιαίτερα ανθεκτικές, καθώς μπορούν να αναπτυχθούν σε όλες τις συνθήκες, αν και προτιμούν περιοχές με πολλή υγρασία και διαθέσιμη τροφή. Για το λόγο αυτό, είναι δύσκολο να απαλλαγείτε από αυτές αν διαπιστώσετε την παρουσία τους σε κάποιο χώρο. Για να προστατευτείτε από μια εισβολή κατσαρίδων, προσπαθήστε να τηρήσετε τα εξής:

  • Μην αφήνετε ακάλυπτο φαγητό
  • Καλύψτε τους κάδους απορριμμάτων,διατηρήστε καθαρά τα πιάτα σας και μαζέψτε αμέσως τα όποια υπολείμματα φαγητού
  • Σφραγίστε ρωγμές σε τοίχους και πατώματα από τις οποίες οι κατσαρίδες μπορούν να εισέλθουν στον χώρο σας
  • Απαλλαχτείτε από τις πηγές υπερβολικής υγρασίας
  • Χρησιμοποιήστε παγίδες που σκοτώνουν κατσαρίδες
  • Προμηθευτείτε ειδικά σπρέι εξολόθρευσης κατσαρίδων

Υπάρχουν μέτρα πρόληψης για τις αλλεργίες;

Αν έχετε αλλεργική ρινίτιδα, προκειμένου να ελαχιστοποιήσετε τα συμπτώματά της είναι σημαντικό να αποφεύγετε τους παράγοντες που σας προκαλούν αλλεργική αντίδραση. Αν δεν γνωρίζετε πού οφείλεται η αλλεργική σας αντίδραση, ζητήστε ιατρική συμβουλή και πραγματοποιήστε διαγνωστικές αλλεργικές εξετάσεις. Εφόσον έχετε αντιμετωπίσει την πηγή της αλλεργίας σας, μπορείτε να λάβετε μέτρα για την εξάλειψή της. Μπορείτε να περιορίσετε τους παράγοντες που σας προκαλούν αλλεργική αντίδραση με το να διατηρείτε το σπίτι σας καθαρό με τους τρόπους που αναφέραμε παραπάνω.

 

+ 9 πηγές

 ©2019 WikiHealth All Rights Reserved
https://wikihealth.gr/

Τεράστια προσοχή: Πρόστιμο από 100 έως 600 ευρώ και απώλεια διπλώματος για το 95% των Ελλήνων οδηγών!

 Τεράστια προσοχή: Πρόστιμο από 100 έως 600 ευρώ και απώλεια διπλώματος για το 95% των Ελλήνων οδηγών!

 


Διπλώματα οδήγησης: Τέρμα στα… αστεία στο δρόμο θέλει να βάλει ο νέος ΚΟΚ που προβλέπει πρόστιμα από 100 ως 600 ευρώ και διαφορετικές κλίμακες για τις παραβάσεις ανάλογα με την επικινδυνότητά τους. Πλέον δεν θα υπάρχει καμία έκπτωση ενώ θα προβλέπεται και προσαύξηση στο πρόστιμο στην με βάση το εισόδημα του καθενός.

Με βάση τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας καταργείται το δικαίωμα πληρωμής του μισού προστίμου για όσους εξοφλούν μέσα σε 10 ημέρες, ενώ τα λεγόμενα διοικητικά πρόστιμα γίνονται πιο αυστηρά, με απευθείας αφαίρεση πινακίδων, άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για τις λεγόμενες αντικοινωνικές παραβάσεις.

Οι κλίμακες και τα πρόστιμα

Με τον νέο ΚΟΚ οι παραβάσεις χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες:

Χαμηλής επικινδυνότητας

Μεσαίας επικινδυνότητας

Υψηλής επικινδυνότητας

Τα πρόστιμα θα είναι ως 100 ευρώ για την πρώτη κατηγορία, από 101 ως 300 ευρώ για τη δεύτερη κατηγορία και ως 600 ευρώ για τις υψηλής επικινδυνότητας παραβάσεις.

Παράλληλα οι παραβάσεις χωρίζονται σε “υψηλής συχνότητας” και “αντικοινωνικής συμπεριφοράς”.

Απευθείας αφαίρεση πινακίδων και άδειας

Χωρίς… συζήτηση θα χάνουν άδεια οδήγησης και τις πινακίδες του οχήματος για 60 ημέρες οι οδηγοί που:

Χρησιμοποιούν κινητό χωρίς ακουστικά ή στην ειδική θέση για ανοιχτή ακρόαση

Παρκάρουν σε θέσεις ή διαβάσεις ΑμεΑ

Χρησιμοποιούν την ΛΕΑ

Δεν φορούν ζώνη ή κράνος

Δεν ασφαλίζουν τα παιδιά σε ειδικά καθίσματα ή με τη ζώνη

Πετάνε τσιγάρο ή αντικείμενα που μπορεί να προκαλέσουν πυρκαγιά

Παράλληλα και ανάλογα με τα εισοδήματα κάθε παραβάτη το κάθε χρηματικό πρόστιμο μπορεί ακόμη και να τριπλασιαστεί.

Δίπλωμα οδήγησης: Πρόστιμο μαμούθ 1.000.000 ευρώ για κάτι που έχετε κάνει 100% όσα χρόνια οδηγείτε!

Δίπλωμα οδήγησης: Τι προβλέπει το νέο σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών για τις προσωρινές άδειες οδήγησης μέχρι την έκδοση κανονικής. Πρόστιμα για κλείσιμο αυτοκινητοδρόμων λόγω κακοκαιρίας ή βλάβης οδικής υποδομής! Μάλιστα πρόσφατα σας αποκαλύψαμε και το πρόστιμο που αγγίζει και τα 6.000 ευρώ για Έλληνες οδηγούς!

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τις άδειες οδήγησης, προβλέπεται η διαδικασία χορήγησης της προσωρινής άδειας οδήγησης μέχρι την έκδοση της κανονικής, δηλαδή το διάστημα από την εξέταση μέχρι την έκδοση της άδειας, ενώ διευκολύνονται οι κάτοχοι διπλωμάτων οδήγησης τρίτων χωρών (όπως π.χ. οι Κινέζοι) να οδηγούν στην Ελλάδα, αρκεί να υπάρχει νόμιμη επίσημη μετάφραση (ελληνική ή αγγλική) της εθνικής τους άδειας. Με την προσωρινή άδεια οδήγησης επιτρέπεται η οδήγηση της οικείας κατηγορίας οχήματος αποκλειστικά εντός της ελληνικής επικράτειας και για χρονικό διάστημα έως την παραλαβή του εντύπου της άδειας οδήγησης, με το διάστημα να μην υπερβαίνει τους τέσσερις μήνες. Η χορήγηση της προσωρινής άδειας οδήγησης θα διενεργείται ηλεκτρονικά, μέσω ψηφιακής πλατφόρμας του υπουργείου Μεταφορών, ύστερα από την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης των δικαιούχων και κατόπιν της ταυτοποίησής τους στην οικεία πλατφόρμα.

Η προσωρινή άδεια θα χορηγείται από το σύστημα σε ψηφιακή μορφή - και σε έντυπη μορφή κατόπιν ταυτοποίησης των στοιχείων του δικαιούχου. Στην ψηφιακή πλατφόρμα μέσω ηλεκτρονικών μέσων, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση και τα ελεγκτικά όργανα ως εξουσιοδοτημένοι χρήστες. Η προσωρινή άδεια χορηγείται στις παρακάτω περιπτώσεις υποψηφίων οδηγών ή οδηγών: α) στους επιτυχόντες δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς, είτε για αρχική χορήγηση άδειας οδήγησης, ή για επέκταση άδειας οδήγησης σε άλλη κατηγορία, β) σε όσους υποβάλουν στην αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας, αίτηση με πλήρη φάκελο δικαιολογητικών για ανανέωση της άδειας οδήγησης εφόσον έχει λήξει η ισχύς της, για έκδοση αντιγράφου ελληνικής άδειας οδήγησης λόγω απώλειας/κλοπής, για προσθήκη του κωδικού 96 στην κατηγορία Β της άδειάς τους, για άρση του κωδικού 114, για μεταβολή στοιχείων ελληνικής άδειας οδήγησης και για περιορισμό κατηγοριών ισχύουσας άδειας οδήγησης.

Επίσης, με συγκεκριμένο άρθρο του νομοσχεδίου, προβλέπονται πρόστιμα από 5.000 έως 50.000 ευρώ για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα, αν διαπιστωθούν πλαστά ή παραποιημένα έγγραφα ή ανακολουθία χιλιομέτρων, ενώ επίσης δεν ολοκληρώνεται η έκδοση της ελληνικής άδειας κυκλοφορίας. Παρέχεται ακόμη, η δυνατότητα μίσθωσης φορτηγών Δημόσιας Χρήσης που δεν έχουν στοιχεία κυκλοφορίας, με στόχο την εξοικονόμηση για τις μισθώτριες εταιρείες, καθώς αποτελεί μια μορφή ανανέωσης του στόλου με ταυτόχρονο περιβαλλοντικό όφελος.

Επιπλέον, ανοίγεται ο δρόμος για τη μίσθωση ΚΤΕΛ από εταιρείες αστικών συγκοινωνιών, προκειμένου να εκτελούν αστικό έργο. Σημειώνεται ότι έχει ήδη ξεκινήσει η σχετική διαδικασία με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και τον ΟΑΣΘ.

Τέλος, μπαίνουν ηλικίες στα τουριστικά λεωφορεία: Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται, τα τουριστικά λεωφορεία αποσύρονται από την κυκλοφορία μόλις κλείσουν τα 27 έτη. Αντίστοιχα, σε κυκλοφορία μπορούν να τεθούν καινούρια ή μεταχειρισμένα λεωφορεία με ηλικία έως 5 έτη.

Σε περίπτωση αντικατάστασης τουριστικών λεωφορείων δημοσίας χρήσης, το νομοσχέδιο ορίζει ότι ο ιδιοκτήτης τους μπορεί να αποκτήσει κάποιο καινούριο όχημα ή κάποιο μεταχειρισμένο με ηλικία έως 15 έτη

Πρόστιμα 5.000 -1.000.000 ευρώ για κλείσιμο αυτοκινητοδρόμων

Μετά και το πρόσφατο περιστατικό κακοκαιρίας και τη διακοπή της κυκλοφορίας λόγω χιονόπτωσης στη Μαλακάσα, στο σχέδιο νόμου, με συγκεκριμένη διάταξη, προβλέπονται βαριές κυρώσεις σε φορείς αλλά και ιδιώτες, με ευθύνη των οποίων διακόπτεται η κυκλοφορία (λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών ή βλάβης οδικής υποδομής) σε οποιοδήποτε τμήμα του βασικού και του δευτερεύοντος εθνικού οδικού δικτύου για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο της μίας ώρας, με συνέπεια την τεράστια ταλαιπωρία των χρηστών, την δημιουργία καταστάσεων διακινδύνευσης της υγείας και της περιουσίας των πολιτών.

Κατ' εξαίρεση, η προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας επιτρέπεται μόνο σε περιπτώσεις που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, ή τις συμβάσεις που έχουν συναφθεί με τους παραχωρησιούχους για τη λειτουργία και συντήρηση τμημάτων του βασικού εθνικού οδικού δικτύου, και αποκλειστικά υπό τους προβλεπόμενους όρους και στην απολύτως αναγκαία έκταση.

Συγκεκριμένα, θα επιβάλλεται στους υπευθύνους πρόστιμο από 5.000 έως 1.000.000 ευρώ, αναλόγως με την βαρύτητα του περιστατικού (διάρκεια διακοπής κυκλοφορίας, έκτασης και συνεπειών). Επίσης, σε περίπτωση που προκύπτουν ευθύνες δημοσίων υπαλλήλων, θα κινείται η διαδικασία επιβολής πειθαρχικών κυρώσεων.

http://www.oparlapipas.gr/

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη”

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη” Τη διατήρηση των δρομολογίων του Τρένου Πηλίου ζητά ο αντιδήμαρχος Του...