Το 2016, επισκέφτηκα τη Ρώμη. Η Ρώμη ήταν εδώ και πολύ καιρό στη λίστα κουβάδων μου. Αφού μελετούσα και διάβασα για αυτήν την πόλη για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα στην ιστορική και φανταστική λογοτεχνία, τελικά πήγα να επισκεφθώ τη Ρώμη.
Φοντάνα ντι Τρέβι
Ρωμαϊκή Αγορά
Κολόσαιο
Castel Sant 'Angelo
Μουσείο Πόλης του Βατικανού
Ελπίζω πραγματικά να επιστρέψω ξανά στη Ρώμη στο μέλλον!
Μιλώντας πάντα σε όλα τα κοινωνικά στρώματα με προσέλκυε πάντα Μου αρέσει να ανακαλύπτω τι κάνουν άλλοι άνθρωποι για να ζήσουν και πώς βλέπουν τη ζωή τους. Ακούγοντας ιστορίες και εμπειρίες από άλλους με ταπεινώθηκε και μου επέτρεψε να δω από διαφορετική οπτική γωνία.
Σήμερα, έχουμε τον Andrew, έναν σχεδιασμό ψηφιακών μέσων - μια από τις δημοφιλείς σταδιοδρομίες αυτού του αιώνα και είναι τιμή μου να ανακαλύψω τις λεπτομέρειες της επαγγελματικής του ζωής και να καταλάβουμε πώς είναι να είσαι ειδικός στα ψηφιακά μέσα.
Εισαγάγετε τον εαυτό σας και από πού είστε;
Γεια, το όνομά μου είναι Andrew. Ζω στη Βαρσοβία της Πολωνίας. Ξεκίνησα την καριέρα μου στα ψηφιακά μέσα πριν από τέσσερα χρόνια. Μετά από πάνω από ένα χρόνο σε μικρότερα ψηφιακά πρακτορεία, αποφάσισα να μπω στον εταιρικό κόσμο και μπήκα σε έναν μεγάλο οίκο πολυμέσων ως σχεδιαστής ψηφιακών μέσων.
Τι είναι ο σχεδιαστής ψηφιακών μέσων και τι συνεπάγεται η εργασία;
Η δουλειά σας μπορεί να είναι πολύ διαφορετική ανάλογα με το τμήμα και τον πελάτη στον οποίο εργάζεστε. Σε γενικές γραμμές, είστε υπεύθυνοι για τη σύσταση όπου πιστεύετε ότι είναι καλύτερο να διαθέσετε τον διαφημιστικό προϋπολογισμό στα μέσα ενημέρωσης για τα οποία είστε υπεύθυνοι.
Για παράδειγμα, εάν είστε ψηφιακός σχεδιαστής που εργάζεται στο τμήμα αγοράς διαφημίσεων μέσω προγραμματισμού, λαμβάνετε πρώτα μια περιγραφή από έναν πελάτη ή από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας σας για το τι θέλει ο πελάτης. Το επόμενο βήμα είναι να εξετάσουμε τις επιλογές προσέγγισης του κοινού που ο πελάτης έχει ορίσει ως βασικούς καταναλωτές του. Μετά από αυτό, προτείνετε την καλύτερη επιλογή ή έναν συνδυασμό των καλύτερων κατάλληλων επιλογών με κατανομή προϋπολογισμού μεταξύ αυτών των επιλογών και εξηγήστε γιατί πιστεύετε ότι είναι η συνιστώμενη λύση.
Μπορείτε επίσης να είστε ένας ψηφιακός υπεύθυνος σχεδιασμού υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών, που σημαίνει ότι συλλέγετε πληροφορίες από διαφορετικά τμήματα, όπως το τμήμα αγοράς διαφημίσεων στο Facebook, το τμήμα αγοράς διαφημίσεων μηχανών αναζήτησης και τα παρουσιάζετε στον πελάτη.
Πώς γίνεστε σχεδιαστής ψηφιακών μέσων;
Δεν χρειάζεστε πτυχίο για να ξεκινήσετε ως βοηθός πολυμέσων - αυτή είναι η αρχική θέση για ένα άτομο που θέλει να ξεκινήσει ένα ταξίδι σχεδιασμού μέσων.
Αν και, στο βιογραφικό σας, θα σας δείξει ότι ενδιαφέρεστε ήδη για το θέμα και ήδη κάνετε βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση. Πρέπει να βάλεις τον εαυτό σου στα πιθανά εργοδότη σου.
Κανείς δεν θέλει να προσλάβει ένα άτομο που πιστεύει μόνο ότι μπορεί να κάνει τη δουλειά, αλλά δεν έχει κάνει τίποτα για να ελέγξει αν ενδιαφέρεται πραγματικά για το θέμα. Αυτό το είδος ατόμου θα έχει μεγάλη πιθανότητα να εγκαταλείψει τη δουλειά μετά από έναν ή τρεις μήνες και ο χρόνος που αφιερώνεται στην εκπαίδευση πηγαίνει χαμένος.
Οι εργοδότες θέλουν να μεγιστοποιήσουν την πιθανότητα να μείνετε στην εταιρεία. Ο υποψήφιος πρέπει να έχει ήδη κάποια γνώση σχετικά με τα μέσα ενημέρωσης, ίσως να παρακολουθήσει ένα λεγόμενο μικρό συνέδριο για τη διαφήμιση (υπάρχουν δωρεάν), λαμβάνοντας μαθήματα σχετικά με την ψυχολογία της διαφήμισης ή του μάρκετινγκ. Η παρακολούθηση βίντεο στο YouTube σχετικά με τη διαφήμιση από άτομα που εργάζονται στον τομέα ή καθηγητές που διδάσκουν σχετικά με τη διαφήμιση / τα μέσα ενημέρωσης θα μπορούσε να αναφέρεται στα μαθήματα του βιογραφικού σας.
Όλα τα στοιχεία του βιογραφικού σας πρέπει να δείχνουν ότι είστε ικανοί για τη θέση που ζητήσατε σε μια συγκεκριμένη εταιρεία του κλάδου.
Κάθε εταιρεία λαμβάνει αμέτρητα βιογραφικά κάθε μέρα. Κάνοντας ένα λάθος κατά την πρόσληψη μπορεί να κοστίσει στην εταιρεία μια περιουσία. Ως εκ τούτου, κάθε εταιρεία θέλει να μεγιστοποιήσει τη δυνατότητα να κάνει τη σωστή επιλογή.
Η γνώση κάποιου που εργάζεται ήδη στην επιχείρηση και μπορεί να σας προτείνει είναι ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα. Αυτό το «κόλπο» είναι υπέροχο για την εταιρεία γιατί, από ψυχολογική άποψη, αυτοί οι άνθρωποι θα προσπαθήσουν σκληρότερα για να εργαστούν καλά επειδή δεν θέλουν να απογοητεύσουν το άτομο που τους συνέστησε.
Οι εταιρείες χρησιμοποιούν αυτό το «φαινόμενο» για να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα, να απογοητεύσουν τους εργαζομένους τους λιγότερο (αιτία χαμένου χρόνου στην εκπαίδευση) και γενικά να δημιουργήσουν ένα πιο φιλικό περιβάλλον. Αυτό συμβαίνει επειδή, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, όταν είστε ευγνώμονες σε κάποιον που σας προτείνει, θα είστε πιο αισιόδοξοι στη δουλειά.
Όσον αφορά τα skillets, είναι απαραίτητο να δουλεύεις με αριθμούς. Πρέπει να είστε περίεργοι για το τι σημαίνουν. Όταν λαμβάνετε αποτελέσματα από μια καμπάνια μέσων, θα σας ζητηθεί να τα συγκρίνετε με διαφορετικές καμπάνιες. Θα εργαστείτε πολύ στο περιβάλλον του Microsoft Office, κυρίως στο Excel, το PowerPoint, το Outlook. Θα ήταν καλό να εξοικειωθείτε με αυτά τα προγράμματα πολύ πριν καν υποβάλετε αίτηση για τη δουλειά.
Μια άλλη δεξιότητα συνεργάζεται με άλλους ανθρώπους. Η γνώση του τρόπου επικοινωνίας μέσω e-mail είναι απαραίτητη. Ο τόνος της φωνής ή της έκφρασης του προσώπου σας δεν συνοδεύει το μήνυμά σας. Πρέπει να το γνωρίζετε και να διαβάσετε ξανά τα e-mail σας για να αποφύγετε να μεταφέρετε κάτι που δεν θέλετε.
Μερικές φορές όλοι γράφουμε μια πρόταση που ακούγεται εντάξει, αλλά αφού την διαβάσουμε ξανά, συνειδητοποιούμε ότι πρέπει να αλλάξουμε τη διατύπωση ώστε η πρόταση να ακούγεται καλύτερα. Είναι μέρος της δουλειάς σας κάθε μέρα, οπότε πρέπει να συνηθίσετε να ελέγχετε αν αυτό που γράφετε είναι αυτό που εννοείτε ακριβώς.
Λοιπόν, γιατί επιλέγετε να εργαστείτε ως ψηφιακός σχεδιαστής μέσων;
Σπούδασα ψυχολογία, και υπήρχε μια τάξη σχετικά με την ψυχολογία στη διαφήμιση. Ήταν μια διάλεξη. Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, εμφανίστηκαν πολλές διαφημίσεις. Υπήρχε πάντα μια συζήτηση για το τι έγινε σε αυτήν τη διαφήμιση. Υπήρξε επίσης κάποια εισαγωγή στο πώς λειτουργεί η διαφήμιση και τι κάνει. Ο λέκτορας δούλευε σε αυτόν τον κλάδο και μπορούσε να μοιραστεί ιστορίες για το πώς λειτούργησε αυτή η επιχείρηση. Ήμουν δεμένη.
Το επόμενο εξάμηνο, έψαξα για μαθήματα που ήταν συνδεδεμένα με τη διαφήμιση. Το μεγάλο πράγμα ήταν ότι καθοδηγούνται επίσης από ένα άτομο που εργάζεται στον κλάδο. Αυτό ήταν ένα σαφές μήνυμα για μένα ότι ήταν αυτό που ήθελα να κάνω.
Πώς είναι να δουλεύεις σε ένα σπίτι πολυμέσων;
Άκουσα πολλές αρνητικές ιστορίες σχετικά με την εργασία σε μια εταιρεία. Είμαι βέβαιος ότι όλοι είδαμε μερικές ταινίες για κακά πράγματα που μπορούν να συμβούν σε έναν μεγάλο άσχημο εταιρικό κόσμο. Θα τραγουδήσω με τον άλλο τρόπο.
Μου άρεσε να δουλεύω σε ένα σπίτι πολυμέσων. Υπήρχε αυτή η έμφαση που ήρθε από διευθυντές σε διευθυντικά στελέχη και ανώτερο προσωπικό, ότι η επικοινωνία είναι απαραίτητη. Οι άνθρωποι προσπαθούσαν πάντα να μεταφέρουν το μήνυμά τους ευχάριστα.
Αν κάτι πήγε στραβά, κανείς δεν θα ήταν θυμωμένος. Αντ 'αυτού, θα συζητούσαμε τι θα μπορούσε να γίνει καλύτερα. Ήταν ζωτικής σημασίας για μένα ότι θα ήταν έτσι. Δεν θα το είχα άλλον τρόπο.
Υπήρχε επίσης έμφαση στη γνώση και εξήγηση γιατί προτείνουμε μια λύση στον πελάτη, να το διατυπώσουμε με σαφήνεια και να το κάνουμε σχεδόν σαν ιστορία. Το ένα βήμα οδηγεί στο επόμενο. Όλα είναι λογικά και ρέουν από την προηγούμενη σκέψη. Η σύσταση έπρεπε πάντα να είναι λογική. Επομένως, αμφισβητήσαμε τις υποθέσεις μας για να κάνουμε τις προσφορές μας καλύτερες.
Είναι επίσης απαραίτητο να είστε ακριβείς και έγκαιροι. Ό, τι δημιουργείτε πρέπει να είναι ακριβές και στο σημείο. Μπορεί να αισθάνεται σαν πίεση, αλλά ένας σχεδιαστής μέσων πρέπει να κατανοήσει την ανάγκη να δείξει τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να δαπανήσει τον προϋπολογισμό των μέσων. Εφόσον προτείνεις να ξοδεύεις πραγματικά χρήματα, υπάρχει ευθύνη μαζί του.
Πώς είναι να δουλεύεις με τους πελάτες σου;
Οι πελάτες σας είναι συνήθως τμήμα μάρκετινγκ μιας εταιρείας που πουλάει προϊόντα Περνούν λίγο χρόνο στα μέσα ενημέρωσης (το 5-15% της δουλειάς τους χειρίζεται τα μέσα). Πιέζονται για χρόνο, και εσείς είστε η εξωτερική ανάθεση μέσων.
Πρέπει να γνωρίζετε τι προτείνετε ακριβώς και γιατί. Οι πελάτες σας πρέπει να καταλάβουν τι εννοείτε με τις δραστηριότητες που προτείνετε και πώς αυτό μεταφράζεται στους στόχους του τμήματος μάρκετινγκ. Αυτό σημαίνει ότι θέλουν τις μικρότερες δυνατές απαντήσεις που εξηγούνται με σαφήνεια.
Η γνώση των πελατών σας και η σύσταση λύσεων για να τους βοηθήσετε να κατανοήσουν γιατί επιλέξατε μια συγκεκριμένη πορεία δράσης χωρίς να τους βαρεθείτε με πάρα πολλές λεπτομέρειες γίνεται τέχνη.
Υπάρχει διαφορά μεταξύ συνεργασίας με μεγάλες παγκόσμιες εταιρείες έναντι τοπικών μικρότερων εταιρειών;
Θέλω να πω ότι το Microsoft Excel φαίνεται το ίδιο σε κάθε εταιρεία πολυμέσων. Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στις καθημερινές λειτουργίες εάν εργάζεστε σε μια μεγάλη ή μικρή εταιρεία. Αν και, οι μεγάλοι εταιρικοί πελάτες επιλέγουν συνήθως μεγάλες εταιρείες για να εργαστούν. Έτσι, εάν θέλετε να εργαστείτε με μεγάλους προϋπολογισμούς για γνωστές μάρκες, πρέπει να εργαστείτε σε μια μεγάλη εταιρεία.
Κάθε εταιρεία είναι διαφορετική. Επομένως, δεν μπορείτε να γνωρίζετε εκ των προτέρων πώς είναι η εργασία σε κάποιον μέχρι να αρχίσετε να εργάζεστε εκεί. Ωστόσο, είναι πιο επικίνδυνο όταν πρόκειται για ένα ευχάριστο περιβάλλον εργασίας, ειδικά όταν εργάζεστε σε μια μικρότερη εταιρεία. Αυτό συμβαίνει επειδή, σε μια τέτοια εταιρεία, το αφεντικό καθορίζει τον τόνο ολόκληρης της εταιρείας.
Αυτό το άτομο μπορεί να είναι ένας σπουδαίος διευθυντής ή όχι, και σε αυτό το άτομο, όλοι οι άλλοι τύποι τους «αναζητούν» ως παράδειγμα. Σε μια μεγάλη εταιρεία, σχεδόν όλοι είναι υπεύθυνοι για τις πράξεις τους. Αυτό δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου οι άνθρωποι αισθάνονται πιο υπεύθυνοι για τις πράξεις τους.
Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι οι εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι πιο περιστασιακές στο ντύσιμο και στην ομιλία. Έχουν επίσης μια ευχάριστη συνολική ατμόσφαιρα. Ωστόσο, αυτό που λέω μπορεί να περιορίζεται μόνο στα μέσα και τις διαφημίσεις.
Πώς χειρίζεστε απαιτητικούς πελάτες ή αδύνατα αιτήματα;
Σε αυτόν τον κλάδο, είναι φυσιολογικό να καταραστείτε μπροστά από την οθόνη ή ακόμη και να πείτε σε ολόκληρο το δωμάτιο τι απίστευτο e-mail που μόλις λάβατε. Επομένως, αυτό που έρχεται πρώτο είναι η αντίδραση και η ανταλλαγή των δυσκολιών σας με συναδέλφους.
Μπορείτε να συζητήσετε γρήγορα με τον προϊστάμενό σας για πόσο καιρό θέλετε να καθυστερήσετε την απαιτούμενη δύσκολη εργασία, ώστε να ολοκληρωθεί, αλλά δεν θα επηρεάσει τα βασικά καθήκοντα. Μπορείτε επίσης να προσπαθήσετε να διαπραγματευτείτε την προθεσμία με τον πελάτη (συχνά, η προτεινόμενη ημερομηνία παράδοσης από τον πελάτη είναι πολύ κοντά στο ληφθέν e-mail) ή να προσπαθήσετε να πείσετε τον πελάτη ότι μπορείτε να παραδώσετε κάτι λίγο διαφορετικό που θα ταιριάζει τις ανάγκες του.
Όλες οι κινήσεις είναι στο τραπέζι όσο παραμένετε σεβαστές και συνεργατικές, κάνοντας μια τέχνη να πείτε «όχι». Υπάρχουν επίσης φορές να πούμε «σκληρό όχι», το οποίο συζητείται πάντα με τον διευθυντή για να αποφύγει να εκπλήξει τον εαυτό του με νέα σχετικά με αυτό.
Ωστόσο, εξηγούμε γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι ή γιατί είναι εκτός του πεδίου εργασίας μας.
Μοιραστείτε μαζί μας ενδιαφέρουσες ιστορίες ή άτομα που έχετε συναντήσει στη δουλειά;
Είχαμε δύο δημιουργικές συναντήσεις σχετικά με μια ιδέα για μια καμπάνια με μια διαφημιστική εταιρεία, εταιρεία PR και φυσικά την ομάδα μάρκετινγκ των πελατών.
Ως αρμόδιος για τα μέσα ενημέρωσης, είστε περισσότερο σιωπηλοί ακροατές σε αυτές τις συναντήσεις, επειδή δεν είναι ο τομέας εμπειρογνωμοσύνης σας, εκτός εάν έχετε αριθμούς για να υποστηρίξετε αυτά που λέτε. Όταν η δημιουργική ομάδα συνέχισε να εργάζεται μετά από αυτές τις δύο 2ωρες συναντήσεις που εξαπλώθηκαν σε δύο εβδομάδες, μπήκαμε από την πλευρά των μέσων ενημέρωσης. Κάναμε κάποια ανάλυση και δημιουργήσαμε ένα ταξίδι καταναλωτών. Ωστόσο, αποδείχθηκε ότι η ιδέα δεν έγινε αποδεκτή από τους ανώτερους, και έπρεπε να ξεκινήσουμε από την αρχή. Όλη αυτή η δουλειά δεν ήταν τίποτα.
Υπάρχουν στιγμές που ο πελάτης δεν έχει χρόνο να σας απαντήσει επειδή δεν βρίσκεστε στη λίστα προτεραιοτήτων του (όπως ανέφερα, παίρνετε το 5-15% του χρόνου εργασίας του) παρόλο που συνεχίζετε να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την ανάγκη για να αποδεχτείτε το υλικό για την καμπάνια.
Χωρίς αυτό, η καμπάνια δεν μπορεί να ξεκινήσει. Υπήρχε μια συγκεκριμένη καμπάνια που έπρεπε να εκτελείται ταυτόχρονα σε πολλά κανάλια. Αντ 'αυτού, οι τηλεοπτικές εκπομπές πραγματοποιήθηκαν σε μια περίοδο και άρθρα σε ιστότοπους και καμπάνιες YouTube σε μια άλλη περίοδο. Όλα αυτά οφείλονται στις καθυστερήσεις του πελάτη που δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.
Υπάρχουν μερικές ιστορίες που δεν μπορώ να μοιραστώ, αλλά δείχνουν ότι η δουλειά στη βιομηχανία είναι ακόμα πιο ευχάριστη.
Ποια είναι η προοπτική σταδιοδρομίας αυτής της εργασίας;
Τελικά, μπορείτε να προωθηθείτε σε μια θέση διευθυντή και μετά από μερικά χρόνια, σε έναν διευθυντή που χειρίζεται πολλούς πελάτες ή έναν μεγάλο πελάτη με πολλούς διαχειριστές που σας αναφέρουν.
Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν από ένα σπίτι πολυμέσων προς την πλευρά του πελάτη, όχι απαραίτητα αυτό για το οποίο εργάζονται. Αφού αποκτήσουν τουλάχιστον μια εξειδικευμένη θέση σε έναν οίκο πολυμέσων, προσλαμβάνονται είτε στο τμήμα μάρκετινγκ είτε στο ψηφιακό τμήμα από την πλευρά του πελάτη που είναι μέρος της ομάδας μάρκετινγκ.
Είχα έναν φίλο από την ομάδα μέσων μου να πάρει μια θέση ψηφιακού αναλυτή που απαιτούσε προηγμένα στατιστικά στοιχεία και κάποιες γνώσεις προγραμματισμού. Αυτό ήταν που της ενδιέφερε, και αφιέρωσε τον ιδιωτικό της χρόνο για να διευρύνει τους ορίζοντές της σε αυτό το τμήμα. Ήταν ανώτερη ειδική και έψαχνε για μια συγκεκριμένη δουλειά για ένα χρόνο ενώ εργαζόταν στα μέσα ενημέρωσης.
Υπάρχουν πολλά μονοπάτια. Δεν είναι ότι πρέπει να βρίσκεστε στα μέσα ενημέρωσης για το υπόλοιπο της ζωής σας. Τα μέσα μπορούν να είναι ένα βήμα στο δρόμο σας. Μπορείτε να εμβαθύνετε τις γνώσεις σας σε κάποια άλλη περιοχή και, στη συνέχεια, να συνδυάσετε ό, τι έχετε μάθει στα μέσα για να μεταβείτε σε διαφορετικές διαδρομές εργασίας.
Τι σας αγχώνει στη δουλειά σας; Γιατί το νομίζεις αυτό?
Εάν βρίσκεστε στην εξυπηρέτηση πελατών, τότε η ανάγκη παρουσίασης των αποτελεσμάτων ή της δημόσιας ομιλίας μπορεί να είναι αγχωτική επειδή πιέζεστε για χρόνο και δεν έχετε τόσο πολύ χρόνο για να προετοιμαστείτε. Παρόλο που μια παρουσίαση του PowerPoint θα φαίνεται καλά προετοιμασμένη, δεν θα υπάρχει πολύς χρόνος για πρόβλεψη, εκτός αν το κάνετε στο σπίτι.
Θα μπορούσε επίσης να υπάρχει κάποιο πολιτικό παιχνίδι στην ομάδα του πελάτη. Υπάρχει το άτομο στο μάρκετινγκ με το οποίο συνεργάζεστε στενά και αυτό το άτομο έχει και το αφεντικό του. Έτσι, μερικές φορές ο πελάτης μπορεί να μην απαντήσει σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επειδή δεν έχει χρόνο. Επομένως, πρέπει να υπενθυμίσετε ευγενικά στον εαυτό σας πότε θα υπάρξει συνάντηση με τον σκηνοθέτη και πρέπει επίσης να υπερασπιστείτε την εταιρεία σας και το έργο σας.
Μερικές φορές, ο σκηνοθέτης μπορεί να ρωτήσει γιατί υπάρχει καθυστέρηση. Σε μια τέτοια περίπτωση, δεν πρέπει να κατηγορείτε εξ ολοκλήρου τον ειδικό μάρκετινγκ που συνεργάζεται στενά μαζί σας και ούτε να κατηγορείτε. Είναι μια τέχνη που μοιάζει να ισορροπεί σε ένα σχοινί και μπορεί να είναι αγχωτική.
Εάν είστε ειδικός σε έναν τομέα και δεν συνεργάζεστε απευθείας με την ομάδα μάρκετινγκ του πελάτη, συχνά θα υπάρχουν καταστάσεις όταν πιέζεστε για χρόνο. Μπορεί να είναι αγχωτικό επειδή, από τη μία πλευρά, θέλετε να ολοκληρώσετε γρήγορα την εργασία, να τηρήσετε την προθεσμία και, από την άλλη πλευρά, πρέπει να υπερασπιστείτε γιατί κάνετε κάτι λογικά. Επομένως, πρέπει να σταματήσετε και να σκεφτείτε εάν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να το κάνετε, και ακόμη και μετά την ολοκλήρωση αυτής της εργασίας, θα περιμένουν άλλες εργασίες.
Πολλά βήματα έχουν ήδη καθοριστεί για το πώς να το κάνετε. Δεν είναι σαν δημιουργική γραφή, όπου δημιουργείτε τα πάντα από το μηδέν.
Ωστόσο, πρέπει να είστε σε θέση να υπερασπιστείτε τις επιλογές σας για την καμπάνια και να έχετε εξηγήσεις για το γιατί τα πράγματα πάνε με τον τρόπο που πάνε, να έχετε παραδείγματα άλλων κινήσεων και να καταλάβετε τι είναι ένα πρότυπο, αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Αυτή η ευθύνη μπορεί να είναι αγχωτική.
Πώς βρίσκετε ικανοποίηση στην εργασία σας;
Μου αρέσει ότι «δημιουργώ την πραγματικότητα», που προτείνω κάτι που είναι η καλύτερη λύση και μπορεί να υπερασπιστεί τη θέση μου. Οι διαφημίσεις που δημιουργώ προβάλλονται επειδή τις πρότεινα. Μου αρέσει να γνωρίζω τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Μου αρέσει να σκέφτομαι πώς να βελτιώσω τα αποτελέσματα και την επίλυση προβλημάτων.
Μου αρέσει επίσης να δουλεύω σε μια ομάδα (στην εταιρεία μου και με την ομάδα του πελάτη) γιατί αισθάνεται σαν να είμαστε σε μια ομάδα ποδοσφαίρου που αγωνίζεται για το καλύτερο αποτέλεσμα μαζί. Μου αρέσουν επίσης οι αριθμοί, η εξαγωγή συμπερασμάτων και η κατανόηση του τι σημαίνουν.
Υπάρχει επίσης μια αίσθηση ικανοποίησης που προέρχεται από τη στάση του πελάτη απέναντί σας. Μετά από λίγο καιρό, δημιουργείτε μια σχέση που βασίζεται στην εμπιστοσύνη, επειδή αποδείξατε επανειλημμένα ότι γνωρίζετε τι μιλάτε και τι κάνετε.
Για μένα, το πάθος ενδιαφέρεται για ό, τι κάνω, νοιάζεται για αυτό που δημιουργώ και είναι ικανοποιημένο με την αξία που φέρνω στο τραπέζι.
Εάν δεν ήσασταν σχεδιαστής ψηφιακών μέσων, τι νομίζετε ότι θα μπορούσατε να γίνετε;
Αν δεν ήμουν σχεδιαστής ψηφιακών μέσων, θα γινόμουν ο δεξιός διευθυντής, ίσως επικεφαλής των επιχειρήσεων. Μου αρέσει η επίλυση προβλημάτων και η σκέψη έξω από το κουτί, αλλά χρειάζομαι το κουτί. Πρέπει να γνωρίζω όλες τις δυνατότητες και τις λύσεις, οι οποίες πρέπει να είναι πεπερασμένες. Τότε, είναι πιο εύκολο για μένα να δημιουργήσω κάτι νέο. Προτιμώ τα λεγόμενα κλειστά προβλήματα.
Οποιαδήποτε τελευταία λέξη για κάποιον που φιλοδοξεί να γίνει ψηφιακός σχεδιαστής μέσων;
Λάβετε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε πριν κάνετε αίτηση. Δοκιμάστε όσο μπορείτε, εργαστείτε σε προγράμματα που απαιτούνται και γνωρίστε τα καλά. Διαβάστε σχετικά με τα μέσα αποτελέσματα των ψηφιακών καμπανιών και την κατανομή του προϋπολογισμού στη χώρα σας ανά ψηφιακό μέσο. Αυτό θα σας πει εάν σας ενδιαφέρει και εάν πιθανόν να ενδιαφέρεστε να εργαστείτε στα μέσα ενημέρωσης.
Σε μια συνέντευξη, ένας επιστήμονας στη χώρα μου ρωτήθηκε τι κάνει ένα άτομο να επικεντρώνεται περισσότερο σε ορισμένα πράγματα και όχι τόσο εστιασμένο σε άλλα. Είπε ότι έχει σημασία αν ενδιαφέρεστε για αυτό που είναι μπροστά σας.
Εάν είστε, θα επικεντρωθείτε περισσότερο σε αυτήν την εργασία από ένα μέσο άτομο και ότι με την πάροδο του χρόνου θα συσσωρευτεί, έτσι θα μάθετε γρηγορότερα από άλλους. Πιστεύω ότι αυτό είναι το ταλέντο. Δεν είναι τίποτα μαγικό. Είναι απλώς ενδιαφέρον που δημιουργεί περισσότερη εστίαση. Λοιπόν, βρείτε τι σας κάνει πιο συγκεντρωμένους και ακολουθήστε αυτό το μονοπάτι.
Σχετικά με τον Andrew :
Αφού τελείωσα το γυμνάσιο, άρχισα να σπουδάζω στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας. Ωστόσο, κατάλαβα ότι τα μαθηματικά ήταν διασκεδαστικά μόνο μέχρι το γυμνάσιο, οπότε εγκατέλειψα και πήγα να τελειώσω την Κοινωνική Κλινική Ψυχολογία. Τότε είδα πόσο συναρπαστική διαφήμιση είναι για μένα και επέλεξα αυτό το μονοπάτι, πρώτα στα πρακτορεία μάρκετινγκ απόδοσης και μετά σε έναν οίκο πολυμέσων. Είμαι ικανοποιημένος με τη δουλειά μου γιατί είμαι περίεργος για το τι κάνω κάθε μέρα.