Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019

20 τροφές που προκαλούν αργό θάνατο Μέρος 4 από 4

20 τροφές που προκαλούν αργό θάνατο


Μέρος 4 από 4






Το γρήγορο ή έτοιμο φαγητό έχει ενοχοποιηθεί ως σημαντικός παράγοντας πρόκλησης καρκίνου. Αν και είναι δύσκολο να αντισταθούμε στην υπέροχη γεύση του, πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί να δράσει βλαπτικά στην υγεία μας μακροπρόθεσμα με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Διάφορα άλλα είδη φαγητών έχουν ενοχοποιηθεί επίσης για την πρόκληση καρκίνου, δρώντας με τον ίδιο τρόπο όπως το έτοιμο φαγητό. Πολλά από αυτά τα είδη καταναλώνονται σε καθημερινή βάση ,αγνοώντας τους κινδύνους που εγκυμονούν. 
Παρακάτω, παρατίθεται μια λίστα φαγητών που αποτελούν μέρος της καθημερινής διατροφής μας και μπορούν να αυξήσουν την πιθανότητα πρόκλησης καρκίνου. Παράλληλα, προτείνονται και οι εναλλακτικές λύσεις για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. 

16.Καπνιστό κρέας και μπάρμπεκιου

Τα αλιεύματα και το κόκκινο κρέας είναι τα συνήθη προϊόντα κάπνισης και θεωρούνται ως εκλεκτός μεζές.Αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι εορταστικών εκδηλώσεων και συναθροίσεων.Κατά την διαδικασία της κάπνισης όμως μπορούν ν απορροφήσουν μεγάλες ποσότητες πίσσας,η οποία έχει καρκινογόνο δράση.Επίσης ,τα διάφορα παραπροϊόντα του κρέατος όπως το μπέικον ,περιέχουν μεγάλη ποσότητα αλατιού.Κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων καπνιστών έχει συνδεθεί με καρκινογένεση στο έντερο σύμφωνα με την μελέτη των Fritz, W., and Soos, K (1980).Το ψήσιμο σε ψησταριά με κάρβουνα οδηγεί στο σχηματισμό αρωματικών υδρογονανθράκων.Οι ενώσεις αυτές προάγουν την δημιουργία όγκων.Όλα αυτά όμως αποτελούν εικασίες και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αποτραπεί η χρήση ψησταριάς.Συνίσταται η προσεκτική καθημερινή κατανάλωση αυτής της κατηγορίας τροφίμων ιδιαίτερα σε ότι αφορά τις θερμίδες.Υπολογίζεται ότι μια μέση κατανάλωση 200-300 γραμμαρίων κρέατος ανά ημέρα δεν έχει αρνητική επίδραση στον οργανισμό. 

17. Κουλουράκια

ISTOCK/OZGURCOSKUN
Τα κουλουράκια και τα βουτήματα αποτελούν μια γευστική πρόταση αλλά ανήκουν στην κατηγορία των τροφίμων που προκαλούν διαταραχές στα επίπεδα σακχάρου.Έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη και έχει αποδειχθεί σε μελέτες ότι αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου των πνευμόνων σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Τέξας.Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει επίσης το λευκό ψωμί ,τα δημητριακά που χρησιμοποιούνται στο πρωινό αλλά και το ρύζι.Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να επιλέγονται τα αντίστοιχα ολικής άλεσης. 

18. Τουρσί

12 Foods Cancer Docs Try to Never EatALEXNIKA/SHUTTERSTOCK
Τα τρόφιμα αυτά περιέχουν μεγάλες ποσότητες συντηρητικών και ιδιαίτερα νιτρώδη με ισχυρές ενδείξεις για πρόκληση καρκίνου .Η κατανάλωση τροφίμων όπως τα αγγουράκια τουρσί έχει συνδεθεί με δημιουργία όγκων στον στόμαχο ή τον θυροειδή αδένα αλλά ακόμα και με καρκίνο των ωοθηκών σύμφωνα με μελέτες στην Αμερική. 

19. Βελτιωτικά γεύσης

12 Foods Cancer Docs Try to Never EatFLAVOREDPIXELS/SHUTTERSTOCK
Σύμφωνα με μελέτες του Πανεπιστημίου του Τέξας οι τεχνητές γεύσεις και τα βελτιωτικά γεύσεων έχουν συνδεθεί με πολλαπλές αναφορές για διαταραχές της υγείας.Το FDA έχει απαγορέψει 7 από αυτές τις ουσίες καθώς βρέθηκε ότι προκαλούσαν καρκίνο σε πειραματόζωα σε συνθήκες εργαστηρίου.Οι ουσίες αυτές χρησιμοποιούνται σε πολύ μικρές ποσότητες στα τρόφιμα,μειώνοντας τον κίνδυνο έκθεσης. 

20. Τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε αλάτι

12 Foods Cancer Docs Try to Never Eat NATASHA BREEN/SHUTTERSTOCK Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι πρέπει να αποφεύγονται για πολλούς διαφορετικούς λόγους,σύμφωνα με ειδικούς ογκολόγους .Το αλάτι οδηγεί σε αύξηση της αρτηριακής πίεσης και μακροπρόθεσμα με την εμφάνιση καρκίνου.Η νόσος εμφανίζεται στο στομάχι,τον οισοφάγο και το πάγκρεας.Τα άτομα που μπορούν να χαρακτηριστούν ως υψηλού κινδύνου ανήκουν στην ηλικία των 50 +  και πάσχουν από διαβήτη.Η υψηλή κατανάλωση αλατιού έχει συνδεθεί επίσης με πληθώρα άλλων νόσων όπως τα καρδιαγγειακά ,την οστεοπόρωση ακόμα και την παχυσαρκία που πυροδοτούν με την σειρά τους άλλους τύπους καρκίνου. 

Τέλος
https://myhealthreads.com/

ΓΛΥΚΟ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΚΥΔΩΝΙ!!!!



Τώρα το Φθινόπωρο είναι η εποχή του κυδωνιού.
Είναι ευκαιρία , εύκολα να φτιάξετε ένα υπέροχο γλυκό, που σας γλυκαίνει τις χειμωνιάτικες μέρες....
Προσοχή όμως, μη το παρακάνετε...Βάζει κιλά και ανεβάζει το ζάχαρο
Η συνταγή είναι από τη Μαρία Τσαγκαράκη   https://www.youtube.com/channel/UCC6dGfGlLuLb4eEH3JeMvcA
Εύκολα, με ένα υπέροχο video, βήμα - βήμα Χωρίς καν να το καταλάβετε θα έχετε κάνει ένα ποίημα !!! 

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

Ο ΑΝΤΡΑΣ Η ΠΕΤΡΑ ΤΟ ΦΙΔΙ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ


Ο ΑΝΤΡΑΣ Η ΠΕΤΡΑ ΤΟ ΦΙΔΙ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ· 

Ο άντρας δεν γνωρίζει ότι ένα φίδι βρίσκεται απειλητικά κοντά στη γυναίκα. Η γυναίκα δεν γνωρίζει ότι μια πέτρα πιέζει τον άντρα.
Η γυναίκα σκέφτεται: θα πέσω αν προσπαθήσω να ανέβω το φίδι θα με δαγκώσει. Γιατί δεν με τραβά με πιο πολλή δύναμη?
Ο άνδρας σκέφτεται: Πιέζομαι-πονάω.... προσπαθώ όσο περισσότερο μπορώ. Γιατί δεν προσπαθεί λίγο να σκαρφαλώσει?
Οι πιέσεις που αντιμετωπίζουμε είναι πολλές φορές αόρατες στους άλλους. Συμβαίνει τακτικά στη ζωή μας σε όλα τα επίπεδα στις σχέσεις μας στη δουλειά μας με τους φίλους μας με την οικογένεια μας.
Κάνεις δεν μπορεί να δει αυτό που δεν αφήνουμε να φανεί και κανείς δεν μπορεί να ακούσει αυτά που δεν λέμε. Όταν λοιπόν περιμένουμε τον άλλον να καταλάβει μόνος του τότε πιθανόν να αρκούμαστε στην πιθανότητα του τυχαίου ή αφηνόμαστε απλά στις υποθέσεις του άλλου.

Ανουνάκι… Ποια η σχέση της με τον πλανήτη Nibiru;

Ανουνάκι… Ποια η σχέση της με τον πλανήτη Nibiru;

Ανουνάκι! Η ερπετόμορφη και αιμοδιψής φυλή.
Σύμφωνα με τις επιγραφές των Σουμερίων και με έρευνες του ιστορικού μελετητή και αρχαιολόγου Ζαχαρία Σίτσιν…
πριν 450,000 χρόνια περίπου ήρθαν στη γη οι Ανουνάκι. Το όνομα «Ανουνάκι» που αναφέρεται στις επιγραφές σημαίνει «αυτοί που ήρθαν από τον ουρανό στη γη». 
Οι έρευνες έδειξαν ότι ήταν μία φυλή αιμοδιψής με ερπετοειδής μορφή και απαιτούσε ανθρώπινες θυσίες. Σκοπός τους ήταν να κυριαρχήσουν στη γη και μέσον των ανθρώπων (ενδογαμία) να διατηρήσουν τον δικό τους γενετικό κώδικα. Θεωρείται ότι μέχρι σήμερα οι οικογένειες αυτές που προέκυψαν από την ενδογαμία ελέγχουν τον κόσμο.


Σύμφωνα πάντα με τον Ζαχαρία Σίτσιν που είναι από τους λίγους που αποκρυπτογράφησαν την σφηνοειδή γραφή μελετώντας τις πήλινες πλάκες των Σουμερίων, οι Ανουνάκι αποίκισαν τον πλανήτη μας και παραθέτει πλήθος αποδείξεων και διαμορφώνει την δική του κοσμοθεωρία.
Το επιστημονικό κατεστημένο αρνείται να δεχτεί την εκδοχή του Σίτσιν, δεν πιστεύουν δηλαδή ότι οι Ανουνάκι είχαν ανεπτυγμένη τεχνολογία που η δική μας επιστήμη ανακαλύπτει σιγά,σιγά. Ο Σίτσιν υποστηρίζει ότι οι Σουμέριοι γράφουν ότι οι Ανουνάκι είχαν δικές τους μηχανές γενετικής, και σε αυτές αναφέρονται: το δέντρο της Σοφίας, η σύγχυση των γλωσσών, ένας μεγάλος κατακλυσμός ο οποίος κατέστρεψε πολιτισμούς υψηλής τεχνολογίας κ.α.

Τα διάφορα τέρατα που αναφέρει η Ελληνική μυθολογία δεν ήταν καθόλου ευρήματα της φαντασίας των ανθρώπων, ήταν τα ελαττωματικά υβρίδια που προέκυψαν από τα διάφορα πειράματα. Σε διάφορους αρχαίους πολιτισμούς βλέπουμε την λατρεία του ερπετού και διαφόρων άλλων ερπετοειδών θεοτήτων. (Ινδιάνους , Ίνκας , Αιγύπτιους, Εβραίους, Χριστιανούς κ.α.) Σκεφτήκατε ποτέ γιατί πολλοί Χριστιανικοί ναοί έχουν σαν διακοσμήσεις ερπετοειδής μορφές; (Βλέπε Παναγία των Παρισίων κ.α.)
Σύμφωνα πάντα με τον Σίτσιν αλλά και άλλους ερευνητές όπως ο David Icke, η φυλή των Ανουνάκι, προερχόταν από τον πλανήτη Nibiru. Ο πλανήτης αυτός θεωρείτο από διάφορους πολιτισμούς σαν ο 10ος πλανήτης του ηλιακού μας συστήματος. Στους αρχαίους Έλληνες αναφερόταν ως «Νέμεσις» και στους Αιγύπτιους ως «Δίσκος με φτερά». Έχει μία ελλειπτική τροχιά και βγαίνει και κινείται εκτός του ηλιακού μας συστήματος.
Κάθε 3,600 χρόνια όμως επανέρχεται και επηρεάζει τους πλανήτες του δικού μας ηλιακού συστήματος και φυσικά την γη και αρκετοί υποστηρίζουν πως αυτό θα συμβεί το 2012. Πάντως η ΝΑΣΑ διαψεύδει κατηγορηματικά πως υπάρχει τέτοιος πλανήτης με το όνομα Nibiru.
Οι καταστροφολόγοι επιμένουν όμως και συνδέουν το ημερολόγιο των Ίνκας για την καταστροφή της γης το 2012, με την επανεμφάνιση του πλανήτη Nibiru και τον έλεγχο του κόσμου από τους Ανουνάκι!!Μάλιστα, στήν περιοχή αυτή, στήν Σουμερία, το 1960 βρέθηκαν σε πήλινες πινακίδες χαραγμένα τα ιστορικά γεγονότα τα οποία ήταν η αφορμή για το τέλος μιάς μυστηριώδους κάστας βασιλέων – θεών πού έδρασαν εκεί, τους Ανουνάκι.

« Η Ούρ καταστράφηκε, πικρός είναι ο θρήνος σας… τα σώματα λιώνουν σαν το λίπός στον ήλιο…οι θεοί μας εγκατέλειψαν» Αφορμή για αυτή την καταστροφή, για το περίεργο τέλος τους , λένε ότι ήταν το γεγονός της ρήξης του Ανού {εννοεί τον Ουρανό, ότι είχαν την ουράνια επαφή} και την κατάληψη του θρόνου από τον Ενλίλ.
Μεταξύ του Ενλίλ και του αδελφού του Ένκι δημιουργήθηκαν γεγονότα πού έφεραν και το τέλος τους.
Έτσι εγκατέλειψαν την Σουμερία οι θεοί.
Όμως, σύμφωνα με τον συγγραφέα Λόρεν Γκάρντερ , όλα αυτά συνέβησαν όταν πλέον έχασαν την επαφή τους οι θεοί με την «Φωτιά των Άστρων», όπως την ονομάζει.
Η ιστορία αυτή έχει την προέλευσή της προφανώς, από το γνωστό Ελληνικό πάνθεων, όπου τον Ουρανό {Ανού, εξ’ ού καί Ανουνάκι} έριξε ο Κρόνος {Ενλίλ} και ερχόμενος μετά σε μάχη με τον Δία {Ένκι} έχασε την εξουσία του και βρέθηκε στα Τάρταρα.
Από εκεί , με τους Τιτάνες , δεν έπαψε ποτέ να επιβουλεύεται τους «θεούς» συγγενείς του , μέσω της χρήσεως της ενεργειακής πύλης πού έφερνε τό ουράνιο πύρ, της Στύγας. Μετά τα γεγονότα με τους Άτλαντες , η πύλη αυτή πού έφερνε την »φωτιά των άστρων» έκλεισε.

Μέρος από το ουράνιο πύρ όπως είπαμε εγκλωβίσθηκε στα έγκατα της γής παίρνοντας την επωνυμία Εωσφόρος, και του οποίου την ενέργεια συντηρούν και διατηρούν τώρα , μόνο μέσω της ψυχικής πού λαμβάνουν από την ανθρωπότητα.
Κάτω από την πυραμίδα ένας υπόγειος δρόμος οδηγεί όπως λένε στα πόδια της Σφίγγας όπου υπάρχουν μεγάλα δωμάτια με όλα τα αρχεία της γνώσεως του κόσμου.

Μια υπόγεια πολιτεία επισκέφθηκε και ο Χριστιανός Ροζενκρόϋτς, στην περιοχή Φέζ της Αιγύπτου.
Πρόκειται για τον ιδρυτή των Ροδόσταυρων, ο οποίος ξεκινώντας από την Γερμανία, και αφού πέρασε από την Αυστρία και Ιταλία όπου έκανε τις κατάλληλες συναντήσεις στις εκάστοτε στοές, οδηγήθηκε και στην Φέζ όπου «έγινε δεκτός από τους αδελφούς της Αιγυπτιακής Στοάς της «Λευκής Αδελφότητας».
Η «Μεγάλη Λευκή Αδελφότητα»,πού διατηρεί τις αρχαίες γνώσεις του Θόθ, {ο θεός Ατόν του Ακενατόν του οποίου την θρησκεία διατήρησε και διέδωσε ό Μωυσής στον λαό του με το όνομα Ιεχωβα}, και στον οποίο ήταν αφιερωμένη η Μεγάλη Πυραμίδα πού ονόμαζαν «Άδυτο του Θόθ», λέγετε πώς πρωτοδημιουργήθηκε από τον Φαραώ Τούθμωση τον Γ΄, στο Καρνάκ.
Αυτοί λοιπόν τον κατέβασαν από μυστική είσοδο σε μια υπόγεια πολιτεία.
Εκεί συνάντησε τους «Αρχαίους» ή «Στοιχειώδεις κατοίκους», όπως τους αποκαλούν τους Άτλαντες δηλαδή, που τον περιήγησαν σε αυτή, του μίλησαν για τις γνώσεις του παρελθόντος κόσμου αλλά και για πράγματα που μέλλουν να γίνουν.
Μετά τον έφεραν μπροστά σε δύο στήλες που αποτελούντο από ένα κράμα μετάλλων που δεν είναι γνωστό στο κόσμο μας, πάνω στις οποίες ήταν γραμμένες σε άγνωστη γραφή η ιστορία του κόσμου.
Η άγνωστη γραφή είναι τα ιδεογράμματα, ή και ιερογλυφική ονομαζόμενη, πού την συναντάμε βασικά σε όσες περιοχές είχαν την μεγαλύτερη δράση τους οι υπογήϊνοι Άτλαντες. Στην Αίγυπτο, στην Κρήτη, με την Γραμμική Α΄ και Β΄, στην Σουμερία, και σε άλλες εκεί περιοχές, όπως και στην Κίνα.

https://ellaniapili.blogspot.com/

Αγαπημένες γυναίκες της μεγάλης οθόνης

Αγαπημένες γυναίκες της μεγάλης οθόνης


Δημοσιεύτηκε από τον/την gynaikaeimai στις 
Η γυναίκα διαχρονικά συμβολίζει τη θηλυκότητα, τη δύναμη, την ομορφιά, τη γέννηση. Η ομορφιάς της γυναίκας έχει θαυμαστεί και εξυμνηθεί στους αιώνες, εμπνέοντας την Τέχνη και κάθε ανθρώπινη μορφή έκφρασης.
Η μεγάλη οθόνη δε θα μπορούσε λοιπόν, να μη μας χαρίσει μερικές γυναίκες που άφησαν το στίγμα τους με την ομορφιά, τη γοητεία και το υποκριτικό τους χάρισμα.
Δε θα μπορούσα να μην τιμήσω με ένα αφιέρωμά μου τις δικές μου αγαπημένες σταρ, εκείνες που θαυμάζω και με έχουν εμπνεύσει σε πολλούς τομείς στη ζωή μου.
Audrey Hepburn: Το απόλυτο σύμβολο ομορφιάς και κομψότητας του 20ου αιώνα στη μεγάλη οθόνη, η γυναίκα με το γατίσιο βλέμμα και τη μεγάλη καρδιά, που ενέπνευσε κάθε γυναίκα με διαφορετικό τρόπο. Η Audrey Hepburn, είναι το αιώνιο σύμβολο της ομορφιάς και της μόδας, η απόδειξη πως η απλότητα μπορεί ταυτόχρονα να συμβαδίζει με το μεγαλείο.
Image result for audrey hepburn
Vivien Leigh: Είναι η πρωταγωνίστρια δύο εκ των δημοφιλέστερων ταινιών στην ιστορία του Παγκόσμιου σινεμά, η γυναίκα που ενσάρκωσε και έδωσε υπόσταση σε δύο από τις πιο θρυλικές λογοτεχνικές γυναικείες μορφές. Ήταν η κακομαθημένη καλλονή του  Αμερικανικού Νότου Σκάρλετ Ο’ Χάρα στο «Όσα παίρνει ο Άνεμος» και η ευάλωτη Μπλανς Ντυμπουά από το «Λεωφορείο ο Πόθος», δύο ρόλοι για τους οποίους τιμήθηκε για το Όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου. Η Λι υπήρξε η μέγιστη απόδειξη πως η ομορφιά μπορεί να συνυπάρξει με το ταλέντο, η ίδια καταπολέμησε την προκατάληψη πως οι όμορφες γυναίκες δε χρειάζονται να είναι καλές ηθοποιοί ή δεν απαιτείται από αυτές κάτι τέτοιο.
Image result for Vivien Leigh
Marylin Monroe: Η πιο σεξουαλική γυναίκα της μεγάλης οθόνης, το απόλυτο σύμβολο της θηλυκότητας με τη δύσκολη ζωή και το τραγικό τέλος, η Marylin θα είναι για πάντα ένα σύμβολο του 20ου αιώνα και ένα αντικείμενο λατρείας για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.  
Related image
Grace Kelly: Η πριγκίπισσα του Μονακό και μεγάλη σταρ της οθόνης, παραμένει ένα διαχρονικό σύμβολο κομψότητας, ομορφιάς και γοητείας.
Image result for Grace Kelly
Lana Turner: Εντάξει, μιλάμε για μία γυναίκα σύμβολο κομψότητας. Η Lana Turner, εξακολουθεί να επηρεάζει την ποπ κουλτούρα και να εμπνέει τις νέες σταρ, ενώ η ίδια αποτελεί ένα διαχρονικό σύμβολο γοητείας και πολυτάραχης προσωπικής ζωής που απασχολούσε πάντοτε τη δημοσιότητα.
Image result for lana turner
Οι δικές σας αγαπημένες σταρ, ποιες είναι;
 Μαρία Σκαμπαρδώνη – Δημοσιογράφος
https://gynaikaeimai.com/

Η τεχνική που χρηματοδοτεί ο Μπιλ Γκέιτς για να διπλασιάσει τις σοδειές (βίντεο)

Η τεχνική που χρηματοδοτεί ο Μπιλ Γκέιτς 

για να διπλασιάσει τις σοδειές (βίντεο)

«Η φωτοσύνθεση έχει κάποια ψεγάδια», λέει χαρακτηριστικά ο Μπιλ Γκέιτς, «αποδεικνύεται πως τα φυτά είναι αρκετά μη αποτελεσματικά όταν χρησιμοποιούν την ενέργεια του ήλιου».

Κάτι που σημαίνει μειωμένες παραγωγές φυτικών προϊόντων, μια ανεπάρκεια της φύσης που έβαλε σκοπό να θεραπεύσει!
Ο Γκέιτς χρηματοδοτεί μια διεθνή ομάδα ερευνητών που προσπαθούν να βελτιώσουν τις τεχνικές φωτοσύνθεσης των φυτών και να διπλασιάσουν τις σοδειές σε βασικά διατροφικά προϊόντα, όπως το ρύζι, το καλαμπόκι, η σόγια κ.ά.
Μέχρι το 2050, θα πρέπει ως ανθρωπότητα να παράγουμε 60-70% περισσότερη τροφή, ένας στόχος που δυσχεραίνεται από την κλιματική αλλαγή.
Το Ίδρυμα Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς συνεργάζεται με το αμερικανικό U.S. Foundation for Food and Agriculture Research και το βρετανικό U.K. Government’s Department for International Development για να κάνουν τη φωτοσύνθεση πιο αποδοτική.

Το πρόγραμμα, γνωστό ως RIPE (Realizing Increased Photosynthetic Efficiency), το τρέχει το Πανεπιστήμιο του Ιλινόις και έχει αποκρυπτογραφήσει πλήρως τα 170 βήματα της χημικής διεργασίας που επιστρατεύουν τα φυτά για να μετατρέψουν το ηλιακό φως σε ενέργεια.
Οι ερευνητές έχουν βρει τρόπους να επιταχύνουν τις διαδικασίες και να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της φωτοσύνθεσης και τα πρώτα μηνύματα είναι κάτι παραπάνω από θετικά. Οι εργαστηριακοί έλεγχοι δείχνουν πως η ανάπτυξη των φυτών με αυτές τις τεχνικές έχει αυξηθεί κατά 40%.
Και πολλά περισσότερα θα ακολουθήσουν στο άμεσο μέλλον…




https://www.pentapostagma.gr/

Αρκάς: «Ξαναχτυπά» με νέο αιχμηρό σκίτσο

Αρκάς: «Ξαναχτυπά» με νέο αιχμηρό σκίτσο

Ο γνωστός σκιτσογράφος τους τελευταίους μήνες είχε αποφύγει να ασκήσει κριτική στη νέα Κυβέρνηση.

Μάλιστα δεν ήταν λίγοι που κατηγόρησαν τον Αρκά ότι δείχνει εμπάθεια προς το πρόσωπο του πρώην πρωθυπουργού.
Ωστόσο την προηγούμενη εβδομάδα ο Αρκάς ανέβασε το πρώτο σκίτσο κατά της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Δείτε το νέο σκίτσο του Αρκα
Στο νέο σκίτσο εμφανίζεται ο γνωστός δημοσιογράφος του Αρκά να παρουσιάζει το δελτίο ειδήσεων.
Ο παρουσιαστής μεταδίδει την είδηση πως «’Εμείς βάζουμε τους ανθρώπους πάνω απ’ τους αριθμούς’ δήλωσε ο υπουργός», ενώ από πίσω του εμφανίζεται μία φωτογραφία με έναν άνθρωπο να κάθεται πάνω στον αριθμό «1».
https://www.pentapostagma.gr/

Οι 5 δεξιότητες που θα έχουν ζήτηση την επόμενη τριετία

Οι 5 δεξιότητες που θα έχουν ζήτηση την επόμενη τριετία

Η ψηφιοποίηση έχει αλλάξει – και θα αλλάζει όλο και περισσότερο τα πάντα. Η βιομηχανία της παραγωγής χρειάζεται το κατάλληλο εργατικό δυναμικό για να επιβιώσει στο νέο απαιτητικό τοπίο που διαμορφώνεται.

Οι αλλαγές στην Τεχνολογία και οι νέες θέσεις εργασίας έχουν αντίκτυπο στη βιομηχανία της Παραγωγής, επηρεάζοντας όλο το οικοσύστημα και φυσικά και τους εργασιακούς ρόλους όπως αυτός του «Πολύ-μηχανικού». Για τις μικρές και τις μεγάλες επιχειρήσεις, ο ψηφιακός μετασχηματισμός συνιστά μια αναγκαιότητα επιτάσσοντας την ανάληψη νέων πρωτοβουλιών.
Η ManpowerGroup και η MxD (πρώην Ινστιτούτο Ψηφιακής Βιομηχανίας και Σχεδιασμού Καινοτομίας) απευθύνθηκαν σε περισσότερους από 30 ακαδημαϊκούς, κυβερνητικούς και βιομηχανικούς εταίρους όπως η Siemens, η Microsoft, η Caterpillar και η General Electric με στόχο να διαμορφώσουν από κοινού μια αναγνωρισμένη από τη βιομηχανία ταξινόμηση που καθορίζει τους ψηφιακούς ρόλους του μέλλοντος
165 νέοι και εξελισσόμενοι ρόλοι
Λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού, σχεδόν το 1/2 του συνόλου των ρόλων στον τομέα της Παραγωγής (49%) θα χρειαστεί να αλλάξουν μέσα στα επόμενα 3 έως 5 χρόνια. Μέσα από την ανάλυση της, η ManpowerGroup προσδιόρισε 165 νέους και εξελισσόμενους ρόλους σε επτά επιμέρους τομείς τεχνικής εξειδίκευσης. Οι συγκεκριμένοι εργασιακοί ρόλοι θα αποτελέσουν τη «γέφυρα» μεταξύ του σημερινού και του μελλοντικού ανθρώπινου δυναμικού. Με τον όρο «ρόλος» αποτυπώνεται ένα σύμπλεγμα συναφών καθηκόντων, δεξιοτήτων ή γνώσεων που συγκλίνουν στις ανάγκες μιας συγκεκριμένης θέσης εργασίας.
Οι θέσεις εργασίας απαιτούν έναν ή και περισσότερους ρόλους, «δεμένους» ωστόσο μεταξύ τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στην ανάγκη και τον σκοπό ενός οργανισμού με τις θέσεις αυτές να καλύπτουν 1 ή περισσότερα άτομα. Οι οργανισμοί μπορούν να «συναρμολογήσουν» ρόλους σε θέσεις εργασίας, ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε φορά.

Η Generation Three
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 2020 η Generation Three, η οποία θα επικεντρωθεί στα ευφυή συστήματα, θα αποτελέσει την «καρδιά» του εργασιακού δυναμικού στον τομέα της Παραγωγής: Η τεχνολογία θα γίνει σύντομα ευρύτερα διαθέσιμη και οι μηχανές θα καταστούν πιο έξυπνες, διαμορφώνοντας έτσι μια νέα γενιά ρόλων για να διαχειριστούν τα νέα έξυπνα βιομηχανικά συστήματα.
Δεσπόζουσα θέση στην κατάταξη αυτή κατέχει ο ρόλος του «Πολύ-Μηχανικού» ο οποίος συνδέεται με πάνω από 12 ρόλους όπως ο Μηχανικός Διαδικασίας Παραγωγής, Μηχανικός Αυτοματισμών, Εργοστασίων, Συστημάτων Πληροφορικής & Επικοινωνιών, Ολοκληρωμένης Τεχνολογίας, Συστημάτων-Παραγωγής – Πληροφοριακών Συστημάτων, Βελτιστοποίησης Επιδόσεων Παραγωγής, Διευθυντής Προγράμματος Ψηφιακής Παραγωγής, Διευθυντής Επιχειρήσεων Παραγωγής-Συστημάτων Παραγωγής, Μηχανικός Δεδομένων Ποιότητας Δικτύων Εφοδιασμού, κ.ά. Στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ο Πολύ-Μηχανικός λειτουργεί ως ένας σύγχρονος τεχνολογικός «homo universalis», ως μέντορας και «σοφός οδηγός» αλλά και ως «περιπετειώδης ταξιδευτής». Οι σύγχρονοι Πολύ-Μηχανικοί έχουν πολύ-παραμετρική ειδίκευση στα συστήματα και διαθέτουν ποικίλες σφαιρικές και ειδικές γνώσεις βιομηχανικών, τεχνολογικών και ανθρώπινων περιοχών για την αντιμετώπιση των σημερινών προκλήσεων.
Είναι γεγονός πως οι εργασιακοί ρόλοι που απαιτούν προηγμένες ψηφιακές δεξιότητες, όπως η αυτοματοποίηση, η διαχείριση του εξοπλισμού παραγωγής και η ρομποτική, αυξάνονται κατά 45% ετησίως από το 2015, με τους ρόλους που θα έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση να είναι: οι Τεχνικοί Εξοπλισμού Παραγωγής, οι Τεχνικοί Αυτοματισμών και οι Μηχανικοί Συντήρησης Εξοπλισμών.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι όλο και περισσότερες εταιρείες αποφασίζουν να επενδύσουν στους τομείς του αυτοματισμού και της Τεχνητής Νοημοσύνης, με αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων ρόλων και αναγκών.
Οι δεξιότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Παραγωγή
Ποιες όμως θα είναι οι 5 δεξιότητες που αναμένεται να έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στον κλάδο της Παραγωγής τα επόμενα τρία χρόνια σύμφωνα με την έρευνα της ManpowerGroup;
1. Πιστοποίηση μεθοδολογίας SixSigma (ποσοτική προσέγγιση που συνδυάζει συστήματα και διαδικασίες για τη βελτίωση των μετρήσεων στη βιομηχανία και τις οικονομικές διαδικασίες)
2. Ψηφιακά καθοδηγούμενες εργαλειομηχανές (μηχανές ελέγχου CNC)
3. Γεωμετρική Διαστασιολόγηση και ανοχές διαστάσεων
4. Αυτοματισμοί κεντρικού πύργου ελέγχου (τερματικού σταθμού ελέγχου ραντάρ αεροδρομίου)
5.Συστήματα PLC (προγραμματιζόμενων λογικών ελεγκτών)
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ενσωματώνεται σε όλα τα μέρη ενός οργανισμού, όπως η στρατηγική, η κουλτούρα και οι διαδικασίες, καθιστώντας πιο κρίσιμη από πότε την ανάγκη συνεργασίας με επαγγελματίες που να μπορούν να υποστηρίξουν κάθε πτυχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Ανθρώπινου Δυναμικού. Οι επενδύσεις σε ταλέντα και η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των υπαρχόντων εργαζομένων είναι κρίσιμης σημασίας πρώτον για τη διακράτηση και αλληλεπίδραση των εργαζομένων και δεύτερον ώστε οι οργανισμοί να μπορέσουν να εξισορροπήσουν τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ανάγκες τους. Όλη αυτή η ανάγκη για εύρεση των κατάλληλων ταλέντων, μεταφράζεται και σε μισθολογική αύξηση η οποία σε παγκόσμιο επίπεδο έχει αγγίξει το 5,2% στον κλάδο της Παραγωγής τα τελευταία τρία χρόνια.
https://www.economistas.gr/
https://www.pentapostagma.gr/

"Leatherman" : Και Μυστήρια Που Μένουν Ακόμα Άλυτα

"Leatherman" : Και Μυστήρια Που Μένουν Ακόμα Άλυτα





Οι ακόλουθες ιστορίες είναι άκρως αληθινές αλλά τα αναπάντητα ερωτήματα τις κατακλίζουν και έτσι μας δημιουργούν αυτό το ωραίο αίσθημα του μυστηρίου που κάνει το κεφάλι μας να σκάει από περιέργεια... Leatherman Ο ιστορικός Dan DeLuca, πέρασε την περισσότερη ζωή του ερευνώντας τη ζωή ενός  άστεγου. Από τότε που σκόνταψε στον τάφο του στο νεκροταφείο στο Οσσίνινγκ της Νέας Υόρκης, ο Ντελούκα είχε γοητευτεί με τον άνθρωπο που είναι γνωστός ως Λέδερμαν. Έμαθε ότι η επιγραφή στην ταφόπλακα του Λίδερμαν εσφαλμένα αναφερόταν στον αποθανόντα ως Τζουλς Μπουργκλάι της Λυών της Γαλλίας. Επίσης ήξερε ότι ο Λέδερμαν ήταν μια πηγή μυστηρίου για τους ανθρώπους στο Γουέστσεστερ και το δυτικό Κονέκτικατ από το 1850s. Ο λέδερμαν είχε μια παράξενη τελετουργία που συνέβαλε σε μεγάλο μέρος της κερδοσκοπίας που τον περιβάλλει. Μια φορά το μήνα, περπάτουσε 360 μίλια μεταξύ των ποταμών Χάντσον και Κονέκτικατ. Όντας άστεγος, ήταν ντυμένος με πολύ σεμνά ρούχα και ξύλινα παπούτσια και πολύ σπάνια μιλούσε σε κανέναν.


https://www.youtube.com/channel/UCOZw1EA8YyfItoBJ7jyVU0A

Νέες αρχαιολογικές ανακαλύψεις στον Γλα Βοιωτίας

Νέες αρχαιολογικές ανακαλύψεις στον Γλα Βοιωτίας

  • Αεροφωτογραφία της μυκηναϊκής ακρόπολης του Γλα Βοιωτίας
Νέα σημαντικά αρχιτεκτονικά κατάλοιπα και κινητά ευρήματα που χρονολογούνται στην περίοδο ακμής του Μυκηναϊκού πολιτισμού (περ. 1250 π.Χ.), έφεραν στο φως οι ανασκαφές στην ακρόπολη του Γλα, στη Βοιωτία, από την εν Αθήναις Αρχαιολογική Εταιρεία, στο πλαίσιο πενταετούς αρχαιολογικού προγράμματος επιφανειακής, γεωφυσικής και ανασκαφικής έρευνας (2018-2022).
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού αναφέρει τα εξής:
«Η μυκηναϊκή εγκατάσταση στον Γλα, μια απόκρημνη νησίδα στο μέσον του απώτατου βορειοανατολικού μυχού της Κωπαΐδας, ιδρύθηκε κατά τον 13ο αιώνα π.Χ. συγχρόνως με τα έργα αποστράγγισης της λίμνης, τα οποία συνιστούν ένα από τα πιο εντυπωσιακά και μεγαλόπνοα τεχνικά έργα της ελληνικής προϊστορίας. Είναι η μεγαλύτερη μυκηναϊκή ακρόπολη –επταπλάσια σε έκταση από τις Μυκήνες– που έχει ερμηνευθεί από τον αείμνηστο Σπυρίδωνα Ιακωβίδη ως οχυρό και οικονομοτεχνικό κέντρο λειτουργίας των αποστραγγιστικών έργων, καθώς και ως σταθμός συγκέντρωσης και επεξεργασίας της αγροτικής παραγωγής της περιοχής. Η κεντροβαρική της θέση, που παρείχε απεριόριστη θέα προς όλες τις κατευθύνσεις, ενίσχυε τη δυνατότητα εποπτείας της πεδιάδας, ιδιαιτέρως του ανατολικού της τμήματος, καθώς και την γρήγορη πρόσβαση στον βόρειο Ευβοϊκό κόλπο, διευκολύνοντας τις θαλάσσιες επικοινωνίες».
«Ωστόσο», όπως διευκρινίζεται, «τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Γλα δεν παραπέμπουν σε μια ανακτορική θέση με πολυδύναμα τμήματα και πολλαπλά αρχεία γραμμικής γραφής ή μια μυκηναϊκή ακρόπολη με την τυπική έννοια του όρου. Η επισήμανση αυτή, καθώς και η φαινομενική κατάληψη με οικοδομικά κατάλοιπα μόνο του 30% της ακρόπολης αναλογικά με τη γιγαντιαία της έκταση (200 στρ.), δημιουργούσαν ποικίλους προβληματισμούς για το χαρακτήρα και το ρόλο που διαδραμάτιζε στο πολιτικό περιβάλλον της ανακτορικής βόρειας Βοιωτίας και κυρίως τη σχέση της με τη Θήβα και τον Ορχομενό.
»Οι προβληματισμοί αυτοί αποτέλεσαν το έναυσμα για την επανέναρξη των ανασκαφών στην ακρόπολη του Γλα το 2018, μετά από παύση μιας εικοσαετίας».
Ως προς τα αποτελέσματα της διετίας 2018-2019, που «υπήρξαν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά», το ΥΠΠΟΑ μεταξύ άλλων αναφέρει: «Στο βορειοδυτικό, νοτιοδυτικό και νότιο τμήμα της ακρόπολης ήρθαν στο φως πέντε νέα οικοδομικά συγκροτήματα (που συμβατικά ονομάστηκαν "Μ", "Ν", "Ο", "Ρ" και "Q"), μεμονωμένα ή σε συστάδες, μεγάλων διαστάσεων, που χαρακτηρίζονται από συμμετρία και αξονική διάταξη και συμπληρώνουν σημαντικά την κάτοψη της ακρόπολης. Στα ευρήματα από τους χώρους αυτούς περιλαμβάνονται, εκτός από αγγεία αντιπροσωπευτικά της μυκηναϊκής περιόδου (ψευδόστομοι αμφορείς, σκύφοι, υδρίες, κύλικες, ασκοί, πρόχοι, μαγειρικά σκεύη κ.ά.), θραύσματα τοιχογραφιών, μολύβδινα αγγεία και τμήματα από ανθρωπόμορφα μυκηναϊκά ειδώλια, καταδεικνύοντας την ύπαρξη της γνώριμης, κοινής πολιτιστικής και καλλιτεχνικής παράδοσης των χρόνων της ευρύτατης μυκηναϊκής εξάπλωσης».
Από τα φετινά κινητά ευρήματα «ξεχωρίζουν φύλλα και κομμάτια μολύβδου μεγάλων διαστάσεων, και μυκηναϊκά αγγεία με γραπτή διακόσμηση που συμβαδίζουν με τα ευρήματα των παλαιότερων ανασκαφών στην ακρόπολη, ενώ ιδιαίτερο εύρημα αποτέλεσε ακέραιος διπλός πέλεκυς από χαλκό, πιθανότατα πολύτιμη απόκρυψη, ίσως στην περίοδο κρίσης των τελευταίων χρόνων, πριν από την πτώση των μυκηναϊκών ανακτόρων», συμπληρώνεται στην ανακοίνωση του ΥΠΠΟΑ.
«Σε αντίθεση με τις άλλες μεγάλες μυκηναϊκές ακροπόλεις, οι οποίες εμφανίζουν επανειλημμένες ανακατασκευές, ο Γλας αποπνέει έναν αισθητά ξεκάθαρο και σπάνια ενιαίο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό.
»Σύμφωνα με αυτόν, η οχύρωση και τα κτήρια της ακρόπολης κατασκευάστηκαν σε ενιαίο οικοδομικό πρόγραμμα και ανήκουν, με μικρές αποκλίσεις, σε κοινό χρονολογικό ορίζοντα, εντός και μάλλον προς τα μέσα του 13ου αι. π.Χ. Για άγνωστους ακόμη λόγους, όλα τα νέα (και τα παλαιότερα ανεσκαμμένα) κτήρια εγκαταλείφθηκαν συγχρόνως κατά το τέλος του 13ου αι. π.Χ και οι κάτοικοι, φεύγοντας, φαίνεται πως πήραν μαζί τους το μεγαλύτερο μέρος του υλικού πολιτισμού τους, ακολουθώντας την μοίρα των άλλων μυκηναϊκών ανακτορικών μονάδων», καταλήγει η ανακοίνωση του υπ. Πολιτισμού.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων, καθώς κι ένας μεγάλος αριθμός φοιτητών από ακαδημαϊκά ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Το ανασκαφικό πρόγραμμα διενεργείται από την εν Αθήναις Αρχαιολογική Εταιρεία, υπό τη διεύθυνση της δρ Έλενας Κουντούρη, προϊσταμένης της Διεύθυνσης Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων του ΥΠΠΟΑ, με τη στενή συνεργασία της Εφορείας Αρχαιοτήτων Βοιωτίας και την υποστήριξη του Δήμου Ορχομενού και της Ενορίας Παναγίας Σκριπούς. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, το Ίδρυμα Παύλου και Αλεξάνδρας Κανελλόπουλου και το Ίδρυμα Ψύχα.
  • Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ / Ε.Μ.
  • http://www.pontos-news.gr/

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη”

Δήμoς Νοτίου Πηλίου: Αναγκαία η διατήρηση δρομολογίων του “Μουτζούρη” Τη διατήρηση των δρομολογίων του Τρένου Πηλίου ζητά ο αντιδήμαρχος Του...